Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Volkswagen Sharan 2.0 TDI 103 kW to 150 kW

I v druhé generaci je stále jedním z nejoblíbenějších velkých MPV nejen v Evropě, ale i v naší republice. Do naší dílny jsme přijali nejčastější konfiguraci a sice motor 2.0 TDI se základním výkonem 103 kW (140 PS) a 320 Nm (CFFB) ve spojení s automatem DSG. Na první pohled to nejsou vyloženě špatná čísla, nicméně motor je umístěn v ne zrovna malém a lehkém vozidle se značným čelním odporem. Jak již tušíte, i náš zákazník nebyl s projevem spokojen, zejména v táhlých dálničních stoupání mohl na, alespoň náznak, zrychlení zapomenout. Nabídli jsme mu dvě varianty navýšení výkonu. První spočívala jen v pouhé změně map v ŘJ a druhá v instalaci většího turbodmychadla. Nejdříve se rozhodl po pouhé „přečipování“, ale jak je známo, s jídlem roste chuť a výkon brzo přestal stačit. V tu chvíli se majitel rozhodl spojit, vzhledem k většímu nájezdu, příjemné s užitečným, jinými slovy s údržbou motoru a instalovalo se nové turbodmychadlo ze silnější verze 2.0 TDI 125 kW. Z tohoto důvodu byla výměna relativně jednoduchá a neskýtala neočekávatelné zádrhele. Po předání vozidla do rukou specialisty na software bylo vykouzleno nyní již podstatně sympatičtějších čísel v podobě 204 PS (150 kW) a 410 Nm. Majitel si, s odstupem několika tisíce kilometrů od montáže, pochvaluje skvělý projev motoru, značnější ochotu vytáčet se a nyní auta v dálničních kopcích naopak již „prohání“. SW optimalizací prošla také převodovka DSG.

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 64 PS a 90 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
snížení spotřeby paliva až o 10%
rychlejší odezvu řazení
posunutí bodu řazení
rychlejší odezvu plynového pedálu
snížení prokluzu spojky
snížení vibrací hnacího ústrojí při nízkých otáčkách motoru
prodloužení životnosti spojky

Tuto úpravu můžete objednat zde: http://www.dp-race.com/shop/volkswagen- ... m-stageii/





Obrázek
ObrázekObrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mohl by mi někdo prosím napsat, jaké turbo má ta 125kw verze popř. jaké by tam s minimem úprav páslo? 103kW v Sharanu je opravdu strašný, už dlouho jsem nezažil že bych v kopci musel podřazovat protože to vyšší kvalt nevezme.... (mám to samé, motor CFFB) Díky :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 796
Registrován: 27 led 2010, 12:32

Příspěvek od cacinek »

Nejspis tam bude gtc1549vz
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Orig. 2.0TDI 103 kW je turbodmychadlo bohužel zn. KKK, 125 kW je Garrett, je nutné vyměnit i přítok a odtok oleje a de/montáž je také v tomto voze náročnější. 125 kW turbodmychadlo případně umíme sehnat.
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a něco většího? :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Problém je DPF
Obrázek
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a biturbo z T5 ? to má jaký strop?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

T5 FL 2.0BiTDI 132kW - problém jsou malá a problémová turbodmychadla (i u sériových vozů): http://www.dp-race.com/shop/transporter ... kw455nm-2/
Obrázek
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to mají chybu nebo je to opravdu graf 1,6 ?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Myslím že to chyba není, mám jedno GTD1752VRK na prodej.

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Lenže takmer každý kit od Dakside - potrebuje DPF off....okrem iného....a pri výmene 140/ vs 170 ps 2.0 tdi ide len o turbo.....a kvôli 30 ps......investovať neskutočné peniaze + neaké tie problémy......a tak to máme cca 20 000 turbo + neaká práca + chip...do 40 000 sa to musí zmestiť....
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ano, DPF chci samozřejmě zanechat a nějaký zvěrstva páchat nechci. Ještě by mělo být biturbo z passata ale to bude asi na generačně novější motor
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Jestli nechceš páchat zvěrstva, tak na biturbo zapomeň :)
Navařit turbo od Gardnera na svody, tak aby bylo v pozici původního + nějaké ty úpravy okolo, není takový problém. EGR + DPF by mohlo zůstat.

Něco v tomhle stylu:
http://www.turbo-upgrade.com/produse/gt ... -2wd/2136/
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

To biturbo jsem samozřejmě myslel origo. Nebo turbo ze 135kW TDI, teď koukám že v RS octě to má 215PS, s tím už by se dalo žít.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“