Ahoj dá sa to ? alebo treba vymeniť komplet celú stenu. Dostal som sa ku cooleru s vedenim, no neviem či by to šlo prerobiť aj bez chladičovej steny z ARL. Prípadne postačia nejaké úpravy?
Vďaka.
Auto G4 ASZ.
(šlo by to aj bez vypúšťania klímy?)
ARL intercooler na obyč stenu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Lepší je celá stěna, dělal jsem to před pár dny. ARL stěna má navíc držáky ve kterých jsou nasunutý chladiče. ASZ stěna má v těchto místech výztuhy který by jsi musel odstraňovat a řešit jak ty držáky dodělat. Jen musíš vyměnit vše co je vepředu tedy chladič vody plus jeho vstupní a výstupní hadice, chladič klimy plus jeho výstupní hadici ke kompresoru, vše je totiž jinak jak u ASZ. K tomu musíš vyměnit hrdlo termostatu atd atd.
Je tu celý popis co a jak od Viciho v tématu zvyšování výkonu.
Spoustu dílů lze použít z ASZ jak píše Vici, ale ve finále je to jen takový nouzový řešení. Já se rozhodl že vše nakonec použijí nové z ARL.
Je tu celý popis co a jak od Viciho v tématu zvyšování výkonu.
Spoustu dílů lze použít z ASZ jak píše Vici, ale ve finále je to jen takový nouzový řešení. Já se rozhodl že vše nakonec použijí nové z ARL.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Netuším jak stěna, ale zbytek by měl být totožný.
Mám pocit že tu někdo psal, že to dával z Leona, ale ruku do ohně zato nedám.
Jinak další věci co jsou jinak, kromě předku, tak trubka co rozvádí vodu kolem bloku motoru, hadice nafty od palivového filtru, přepad vody do expanzky, klima trubka co vede od vysoušeče k expanznímu ventilu, boční plastový kryt motoru na pravé straně, servo hadice od servo čerpadla k řízení. Výhoda je, že výše jmenované lze použít původní z ASZ, ale není to ono a ještě to musíš přízpůsobit, upravit aby to nezavazelo rozvodu vzduchu.
Samozřejmě je jiná i hliníková trubka sání co je v pravém podběhu napojená na červenou hadici od turba.
Další problém jsou ventilátory ARL na chladiči, který jsou takřka vždy KO a nový stojí nesmysl i v náhradě. Já se snažil jít zlatou střední cestou a koupil nový od Meyle, ale jakmile se roztočí na druhou rychlost, tak otom ví celá posádka auta, jak jsou špatně vyvážený a že na sobě těch závažíček mají.
Zajimavý je, že po otevření kapoty žádný problém není vidět ani slyšet, ale v interiéru to docela dost duní.
Ještě k první otázce, ne bez vypouštění klimy to nejde. Můžeš si ale zajet do servisu, tam Ti náplň z klimy odsají a po složení auta Ti jí tam zase vrátí, plus případně doplní úbytek, ale hlavně zkontrolují těsnost soustavy.
Mám pocit že tu někdo psal, že to dával z Leona, ale ruku do ohně zato nedám.
Jinak další věci co jsou jinak, kromě předku, tak trubka co rozvádí vodu kolem bloku motoru, hadice nafty od palivového filtru, přepad vody do expanzky, klima trubka co vede od vysoušeče k expanznímu ventilu, boční plastový kryt motoru na pravé straně, servo hadice od servo čerpadla k řízení. Výhoda je, že výše jmenované lze použít původní z ASZ, ale není to ono a ještě to musíš přízpůsobit, upravit aby to nezavazelo rozvodu vzduchu.
Samozřejmě je jiná i hliníková trubka sání co je v pravém podběhu napojená na červenou hadici od turba.
Další problém jsou ventilátory ARL na chladiči, který jsou takřka vždy KO a nový stojí nesmysl i v náhradě. Já se snažil jít zlatou střední cestou a koupil nový od Meyle, ale jakmile se roztočí na druhou rychlost, tak otom ví celá posádka auta, jak jsou špatně vyvážený a že na sobě těch závažíček mají.
Zajimavý je, že po otevření kapoty žádný problém není vidět ani slyšet, ale v interiéru to docela dost duní.
Ještě k první otázce, ne bez vypouštění klimy to nejde. Můžeš si ale zajet do servisu, tam Ti náplň z klimy odsají a po složení auta Ti jí tam zase vrátí, plus případně doplní úbytek, ale hlavně zkontrolují těsnost soustavy.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi