1.9 ASV výměna rozvodů- vačka pootočená o 180°? raní starty.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.9 ASV výměna rozvodů- vačka pootočená o 180°? raní starty.
Ahoj, před nedávnem se dělali rozvody na Leon 1.9 TDI 81kW ASV najeto cca 170tkm, byli dole kola vačky i kliky, s vačkou se hýbalo, je možné že je vačka otočená o 180°?
Ve voze je od té doby slyšet cvakání, a při studených startech občas chytne hezky, ale většinou dlouho točí a potom vyflusne hrozný dým ... při raních startech z 80% točí dlouho, ale jak říkám občas chytne krásně.
Nafta nepadá. Čerpadlo je nastaveno dle vagu.
Díky moc.
Ve voze je od té doby slyšet cvakání, a při studených startech občas chytne hezky, ale většinou dlouho točí a potom vyflusne hrozný dým ... při raních startech z 80% točí dlouho, ale jak říkám občas chytne krásně.
Nafta nepadá. Čerpadlo je nastaveno dle vagu.
Díky moc.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
divil by ses kamarád koupil takhle auto s kterým si neznámý nechanik nevěděl rady a majitel to nevydržel a radši to prodal (potkalo se to udělali hlavu a od tý doby to nejelo)slovacek.milos píše:de na sprej ale aby to jelo musíš mít potočene čerpadlo jinak je nemyslitelné aby motor běžel a stříkalo to ve střihu venilůLadas píše:vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
člověče jde to a jede to.Ladas píše:vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
já se takhle jednou vydupal na starém transportéru 2,5d.bylo to slabé jak čaj a hodně to klepalo,ale jet se s tím dalo.
(samozřejmě nejde otočit o 180°vačku,protože ta se otočí 1x za 2 otáčky motoru,ale jde to otočit proti čerpadlu)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Ahoj, prosím o radu. Nechal jsem si udělat hlavu a teď to dávám do hromady a zasekl jsem se na vacce. Jak přijde? abych ji neměl o 18O. Do pravítka ji dostanu tak i tak. Setrvak na 0, takže píst 1.valce v hú, 4. válec by měl strihat, tzn. špičatá část váčky by měla sedět na obou zdvihatkach... začíná se počítat od rozvodu, ze? Vypadl jsem ze cviku. Díky za osvěžení
někdy je to s podivem co dokáže někdo vykouzlit na tomto jednoduchém nastavení, je to pořád stejné snad už od dob GI
Jednou jsem taky dělal GIII, bylo to celý nějaký posunutý, čerpadlo proti klice snad o 3 zuby, vačka mimo, motor strašně ostrej zvuk, furt ladili předvstřiky a pak to vzdali
dodnes nechápu že to vůbec jelo...
Jednou jsem taky dělal GIII, bylo to celý nějaký posunutý, čerpadlo proti klice snad o 3 zuby, vačka mimo, motor strašně ostrej zvuk, furt ladili předvstřiky a pak to vzdali
dodnes nechápu že to vůbec jelo...