1.9 ASV výměna rozvodů- vačka pootočená o 180°? raní starty.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44

1.9 ASV výměna rozvodů- vačka pootočená o 180°? raní starty.

Příspěvek od konkys5 »

Ahoj, před nedávnem se dělali rozvody na Leon 1.9 TDI 81kW ASV najeto cca 170tkm, byli dole kola vačky i kliky, s vačkou se hýbalo, je možné že je vačka otočená o 180°?
Ve voze je od té doby slyšet cvakání, a při studených startech občas chytne hezky, ale většinou dlouho točí a potom vyflusne hrozný dým ... při raních startech z 80% točí dlouho, ale jak říkám občas chytne krásně.
Nafta nepadá. Čerpadlo je nastaveno dle vagu.
Díky moc.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vačka o 18O nejde, protože bys měl první válec ve střihu s tříkala by tam nafta, to by ani nechytlo

rozvody skontrolovat na přípravky a vagem ověřit tdigraf
konkys5
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 črc 2013, 11:44

Příspěvek od konkys5 »

Vagem ověřit graf? .. Pokud myslíme to samé tak se tdi graf nastavil na hodnotu cca 60.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

konkys5 píše:Vagem ověřit graf? .. Pokud myslíme to samé tak se tdi graf nastavil na hodnotu cca 60.
to nastavi múžeš ale první dělej ty rozvody když máš podezření že nesedí,
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
de na sprej ale aby to jelo musíš mít potočene čerpadlo jinak je nemyslitelné aby motor běžel a stříkalo to ve střihu venilů
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slovacek.milos píše:
Ladas píše:vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
de na sprej ale aby to jelo musíš mít potočene čerpadlo jinak je nemyslitelné aby motor běžel a stříkalo to ve střihu venilů
divil by ses kamarád koupil takhle auto s kterým si neznámý nechanik nevěděl rady a majitel to nevydržel a radši to prodal (potkalo se to udělali hlavu a od tý doby to nejelo)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

Ladas píše:vačka obráceně jde a dokonce to asi po minutovém točení přes sprej chytne a běží!!! ale to nebude tvůj případ...
člověče jde to a jede to.
já se takhle jednou vydupal na starém transportéru 2,5d.bylo to slabé jak čaj a hodně to klepalo,ale jet se s tím dalo.


(samozřejmě nejde otočit o 180°vačku,protože ta se otočí 1x za 2 otáčky motoru,ale jde to otočit proti čerpadlu)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Natoc motor na nulu,sundej viko ventilu a podivej se v jaky poloze je vacka na ctvrtym valcu,pak mas jasno :kol1:
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25

Příspěvek od P4V3LS »

Ahoj, prosím o radu. Nechal jsem si udělat hlavu a teď to dávám do hromady a zasekl jsem se na vacce. Jak přijde? :D abych ji neměl o 18O. Do pravítka ji dostanu tak i tak. Setrvak na 0, takže píst 1.valce v hú, 4. válec by měl strihat, tzn. špičatá část váčky by měla sedět na obou zdvihatkach... začíná se počítat od rozvodu, ze? Vypadl jsem ze cviku. Díky za osvěžení (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě čerpadlo na kolík. Přesně tak, 1. válec pálí takže má palce vačka nahoru a 4. válec stříhá, tzv. dotýkají se zdvihátek.
Počítáno, že 1. válec je u rozvodů.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

někdy je to s podivem co dokáže někdo vykouzlit na tomto jednoduchém nastavení, je to pořád stejné snad už od dob GI ;)
Jednou jsem taky dělal GIII, bylo to celý nějaký posunutý, čerpadlo proti klice snad o 3 zuby, vačka mimo, motor strašně ostrej zvuk, furt ladili předvstřiky a pak to vzdali
dodnes nechápu že to vůbec jelo...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“