Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL) » hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007) Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: so listopad 18, 2017 11:46 pm Citovat
TDI tech
Aktivista
Založen: 16.10.2007
Příspěvky: 10068




S tym turbom robia 160k bezne. Je to generacne novsie turbo ako VA.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne listopad 19, 2017 5:08 pm Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




Takže se nemám bát tam dát turbo z motoru ASZ, nebo jakou vidíte ještě dobrou alternativu mimo hybrida?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne listopad 19, 2017 5:46 pm Citovat
octaviask
Aktivista
Založen: 6.12.2011
Příspěvky: 4025
Bydliště: SK




chalani ti odpovedali ,na 160k ak dokazu spravit upravu so seriovym turbom. nemáš o čom....

všetko je to o tom čo z toho chceš...200k?

_________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 21, 2017 11:56 am Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6383
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




Na 160k bych dal rozhodne GT1646V a nepral tam prehistoricke V nebo VA. Frenzy ho ma na ASV, tak se ho muzes zeptat jak se mu s tim jezdi.

I Dieselpower s tim na AGR udelal 162 koni.

Pokud by slo o vice a v serii by bylo GT1646V (mam za to, ze tam byva KKK), vlozil bych do puvodnich GT svodu turbo GTB1749VK a vyuzil prevodniku k ovladani REA...paklize by se veslo, nemam overen prostor pod kapotou ale CHRA, tedy stredovy uzel vlozit do GT svodu jde.

... mimochodem, stale tu mam GTB1749VK ... nove, dovyvazene, leve i prave Cool

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 06, 2018 9:09 am Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




160k by mi úplně stačilo, ale nevím zdali koupit repas nebo nové GT1646V, teď tam je KKK a jde do kopru, dále jsem našel turba https://www.janousek-motorsport.cz/vsechna-turbodmychadla/turbo-garrett-gt1749va-v-obalu-gt1749v-1-9tdi-octavia-golf-a3-leon/, nebo https://www.janousek-motorsport.cz/vsechna-turbodmychadla/turbo-kkk-54399700022-1-9tdi-77kw-s-kompresorovou-skrini-fabia-rs/ jaký máte názor na tyto hybridy? Dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červenec 12, 2018 5:07 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6383
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




Janouska v pudu sebezachovy nebrat! Kdo jen trochu rozumi turbodmychadlum tak chape, ze to, co dela je nesmysl - nedoprovazi-li zasadni zasah do saci casti i zasah do vyfukove, je to pouze zdroj neprijemnosti. Jeho 1752 je horsi nezli prehistoricke VBcko v celem spektru (co je mi znamo).

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červenec 12, 2018 8:08 pm Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




A co by to mohlo např zpusobit za neprijemnosti??
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 9:02 am Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6383
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




Nesoulad mezi stranami. Predstav si saci a vyfukovou cast jako dve odlisna zavazi na miskach vah. Jinymi slovy: co jde dovnitr, musi jit i ven. Navic, delka lopatek turbiny ve forme paky ma vliv na roztoceni.

Jinymi slovy: takova 1752 (udelana z VA a 2052) ma horsi nabeh, odezvu i maximalni potencial nezli jakekoli ze zdrojovych turbodmychadel.

Samozrejme, jedna-li se o decentni nesoulady tak to muze fungovat ale ty limity jsou minimalni. Mnohdy se dale dostane clovek pouze se zvetsenou turbinou. Roli v tom hraje i pocet a design lopatek rotoru i VNT mechanismu.

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 9:24 am Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




Aha. Tak jsem dostal email ze tato uprava je navrzena tak, ze bude vse v poradku. Takze nevím jestli ho tam dát, nebo dat 1646. Hlavička
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 9:51 am Citovat
Vici
Aktivista
Založen: 7.8.2008
Příspěvky: 6499




určitě ne.. s podobným super hybridem od jiné firmy jsem si kdysi dost užil a pak ho vrátil. nebrat !! je to jak píše forest (je fajn že na to konečně přišel..) . akorát to co někteří zmrvili před skoro deseti lety, jiní evidentně mrví dodnes..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 9:56 am Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




A jake tam šoupnout? Bohužel jsem omezen financema, musela se udelat nova spojka. Smutný a na aute mam již chip od DP.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 10:19 am Citovat
marena tdi
Aktivista
Založen: 2.4.2009
Příspěvky: 3581
Bydliště: Frýdek-Místek




Tak šetři . Za kvalitu se platí . Kupovat starší či nějaký repas za 8 litrů je cesta do pekla . Tak ze but to fungl nové sériové turbo nebo si zakoupit hybrida ale od firmy co s tim má zkušenosti .( Případně ti ho i namontují ) .

_________________
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 183 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 10:22 am Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




Takže new gt1646v to je tam originální a na nejaký slusny vykon na běžné ježdění dostačující co jsem se zde dočetl, KKK asi taktéž nebrat, ze? A turbo 1646v z 2.0 tdi má lepší vnitřek než z 1.9 jo?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 6:31 pm Citovat
Forest
Aktivista
Založen: 16.3.2006
Příspěvky: 6383
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov)




NE, nebrat! Janousek ti muze slibit cokoli, mel jsem tu "cest" byt aktivne zainteresovan na ladeni jednoho takoveho "1752" a o nekolika dalsich "naktivne" - vsechno stejny vysledek: prefuky, vysoke EMP, nizky maximalni vykon, spatny nabeh i odezva. Navic, nevyvazene jak z funkcniho tak i koncepcniho hlediska takze zasadni vliv nejen na fukcnost ale i zivotnost.

A KKK turba taky nebrat, maji slabsi prumer hridele takze jsou na zvysenou zatez nachylni (mnohdy ani serii dlouhodobe nevydrzi) ... ostatne, staci se informovat na odlisne zkusenosti KKK u Fabie RS a Garrett VA z platformy Octavia.

Mas tam GT1646V v serii? Tak tam soupni bud GTB1749VK nebo GTB1756VK ... a mas to bez sundani svodu. Bohuzel, GTD1752VRK, ktere bych doporucil asi nejvice do techto svodu nelze vlozit bez uprav.

<offtopic>Vici, vid, ze nepises o tom, o cem si myslim, ze pises ... vid, ze ne?! ...opravdu nemam cas ti psat nebo hledat to, co jsem ti napsal jiz nekolikrat </offtopic>

_________________
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by Hm

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červenec 13, 2018 7:41 pm Citovat
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 132
Bydliště: Mšeno




Bohužel tam teď mam KKK těsně před smrtí(pridrene, a zere olej). 😕
Ale tyto turba GTB1756VK nebo 1749VK tam nejdou kus za kus ne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)
 Obsah fóra Dieselpower forum » Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 3 z 4  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.