Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN) » KE - Jetronic MB SL300-24 Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
KE - Jetronic MB SL300-24
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:30 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




Pánové prosím o radu...
známý mi dovezl na opravu starého medvěda s mechanickým vstřikováním. Auto OBČAS nenastartuje, nejčastěji pokud se teplý motor nechá cca 20-30min. odstát. Točí, ale nechytá Smile Když točí, tak občas střelí proti otáčení až zastaví startér. Vyblikal jsem kody a je tam vyhřívání lambda a snímač kliky. Snímač kliky jsem vyměnil, střílení proti otáčení zmizelo, ale pořád nestartuje Hlavička . Má velmi nepatrnou snahu, ale nechytne. S plynem, bez plynu beze změn... Nastartoval až po vstříknutí start spreje, potom OK. Bohužel neumím potvrdit, že to chytlo díky startspreji, nebo nějakou náhodou. Teď zase startuje OK... Nemá s tím někdo zkušenost? Jde mi o to, jestli se mám pustit do demontáže vstřikování, nebo je tam někde nějaká "typická" závada... Díky.

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:42 pm Citovat
A6TDI
Aktivista
Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 4193




Na roztah to jde ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:48 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




Jiskru to dává. Svíčky jsou suché. A točí to tatatatatatatatatatatatata a někdy i rychleji Smile

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 6:48 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




A6TDI napsal:
Na roztah to jde ?


Automat

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 7:27 pm Citovat
A6TDI
Aktivista
Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 4193




Vidim to na starter pane mistr Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 7:30 pm Citovat
octaviask
Aktivista
Založen: 6.12.2011
Příspěvky: 4025
Bydliště: SK




este ziju tieto auta?


V dobe keď to nechce chytiť, potrebuješ skontrolovať palivo pekne od nádrže...čiže el. tlakove čepadlo (možno aj2), filter, tlak do nastavovača.

Ďalej skontrolovať funkciu "air flow metering" páčky Bóďa. Už som to dlho nevidel, takýto kvet..

Odporúčam poštudovať pár hodín nejakú literatúru o K/KE a hneď budeš vedieť čo máš kde hladat.

Riadiaca jednotka je v prípade dávkovania paliva len korekčný faktor. Väčšina je mechanika.

_________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červenec 10, 2018 9:32 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34232
Bydliště: Praha




sestřelená hadice na sání klasika....

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 12:44 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16667




Pokud to není ta hadice, zkusil bych proudem brknout přes vstřik studeného startu, zda to chytne..

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 4:14 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




Našel jsem vadný akumulátor paliva - nedrží tlak a protíká skrz. Tak uvidíme, jestli ty občasné špatné starty to vyřeší...

Prošel jsem co se dalo, podle lambdy trošku chudší, to bych zkusi seřídit až po výměně akumulátoru. Jinak musím pečlivě zvážit každou manipulaci s čímkoliv gumovým, protože to je všechno na kaši!

Pak ještě jeden dotaz, jestli někdo nebude vědět... v diagnostické zásuvce pod pinem 8 by měla být jednotka zapalování, která má mít 15 chybových kodů, ale já mám 17...

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 4:19 pm Citovat
octaviask
Aktivista
Založen: 6.12.2011
Příspěvky: 4025
Bydliště: SK




no čo je KO to vymen...ak sa neda kupit ofiko pohladaj ebay a pod..niektore veci sa daju sem tam kupit.

Palivo poriadne prelez, idealne je šupnut merak tlaku paliva (ak si teda ešte nemeral), aj tá regulácia tlaku je tam dôležitá pri studených štartoch a podobne.

Reguláciu pozri v tom merači vzduchu, čo tam dvíha ventil...tam by sa to malo dať kúsok štelovať (i ked neviem ako to je s KE a teda s jednotkou)

to je tak po šichte s kľudom a nohami v teple...nedá sa to hŕ...treba rozmýšľať.

tie chybove kody nerozumiem Mrknutí troška to rozveď.

_________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 5:40 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




Tlak je 5bar, ale padne na 0bar během pár minut. má držet cca 3-3.5bar min. hodinu. Ten akumulátor je tam mimo jiné i proto, aby byl benzín pod tlakem a nevařil na horkém motoru.

K nastavení - je tam lambda regulace přes elektrohydraulický nastavovač tlaku ovládaný střídou z jednotky. Jsou tam měřící body na tu střídu a nastavuje se to na 50% šroubem na té průtokové klapce...

Chybové kody už jsem dohledal... špatná tabulka, aby se vtom prase vyznalo...

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 6:51 pm Citovat
octaviask
Aktivista
Založen: 6.12.2011
Příspěvky: 4025
Bydliště: SK




ak je na tej prietokovej klapke na vzduch sroba tak to je manualne nastavenie...+ korekcie robí ešte ECU cez ten ventil. Ak si správne pamatám.

Jo ten accumuator má v sebe pružinu ktorá tlačí palivo aby to vypnutí motora bol ešte chvíľu tlak..aby ďalší štart bol rýchlejší.

to dáš.... s prehladom

_________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červenec 11, 2018 9:38 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34232
Bydliště: Praha




pokud jsou ko hadice saje si to kde chce a na to je K/KE hrozně náchylný...

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červenec 12, 2018 6:47 pm Citovat
dhfool
Aktivista
Založen: 5.5.2009
Příspěvky: 2850




No, jsou tak tvrdý, že je nesundám aniž bych je zničil, ale nic kolem nesaje. Pochopitelně moc dlouho jim nedávám, ale tím se já už zabývat nebudu, leda by to bylo moje, ale zakázkou se to dělat nedá. Auto startuje na drb. Konec.

Do budoucna to bude chtít všechny hadice, vyčistit, nebo vyměnit vstřiky, mechanika ovládání šk. klapky je taky vyklochtaná a membrána v rozdělovači paliva bude mít taky po sezóně...

_________________
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: čt červenec 12, 2018 10:04 pm Citovat
octaviask
Aktivista
Založen: 6.12.2011
Příspěvky: 4025
Bydliště: SK




opica banány...stále to vravím.

Takže to bolo tým tlakovým ventilom na palivo?

_________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KE - Jetronic MB SL300-24
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.