hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na 160k bych dal rozhodne GT1646V a nepral tam prehistoricke V nebo VA. Frenzy ho ma na ASV, tak se ho muzes zeptat jak se mu s tim jezdi.
I Dieselpower s tim na AGR udelal 162 koni.
Pokud by slo o vice a v serii by bylo GT1646V (mam za to, ze tam byva KKK), vlozil bych do puvodnich GT svodu turbo GTB1749VK a vyuzil prevodniku k ovladani REA...paklize by se veslo, nemam overen prostor pod kapotou ale CHRA, tedy stredovy uzel vlozit do GT svodu jde.
... mimochodem, stale tu mam GTB1749VK ... nove, dovyvazene, leve i prave
I Dieselpower s tim na AGR udelal 162 koni.
Pokud by slo o vice a v serii by bylo GT1646V (mam za to, ze tam byva KKK), vlozil bych do puvodnich GT svodu turbo GTB1749VK a vyuzil prevodniku k ovladani REA...paklize by se veslo, nemam overen prostor pod kapotou ale CHRA, tedy stredovy uzel vlozit do GT svodu jde.
... mimochodem, stale tu mam GTB1749VK ... nove, dovyvazene, leve i prave
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
160k by mi úplně stačilo, ale nevím zdali koupit repas nebo nové GT1646V, teď tam je KKK a jde do kopru, dále jsem našel turba https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... f-a3-leon/, nebo https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... -fabia-rs/ jaký máte názor na tyto hybridy? Dík
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Janouska v pudu sebezachovy nebrat! Kdo jen trochu rozumi turbodmychadlum tak chape, ze to, co dela je nesmysl - nedoprovazi-li zasadni zasah do saci casti i zasah do vyfukove, je to pouze zdroj neprijemnosti. Jeho 1752 je horsi nezli prehistoricke VBcko v celem spektru (co je mi znamo).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nesoulad mezi stranami. Predstav si saci a vyfukovou cast jako dve odlisna zavazi na miskach vah. Jinymi slovy: co jde dovnitr, musi jit i ven. Navic, delka lopatek turbiny ve forme paky ma vliv na roztoceni.
Jinymi slovy: takova 1752 (udelana z VA a 2052) ma horsi nabeh, odezvu i maximalni potencial nezli jakekoli ze zdrojovych turbodmychadel.
Samozrejme, jedna-li se o decentni nesoulady tak to muze fungovat ale ty limity jsou minimalni. Mnohdy se dale dostane clovek pouze se zvetsenou turbinou. Roli v tom hraje i pocet a design lopatek rotoru i VNT mechanismu.
Jinymi slovy: takova 1752 (udelana z VA a 2052) ma horsi nabeh, odezvu i maximalni potencial nezli jakekoli ze zdrojovych turbodmychadel.
Samozrejme, jedna-li se o decentni nesoulady tak to muze fungovat ale ty limity jsou minimalni. Mnohdy se dale dostane clovek pouze se zvetsenou turbinou. Roli v tom hraje i pocet a design lopatek rotoru i VNT mechanismu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Tak šetři . Za kvalitu se platí . Kupovat starší či nějaký repas za 8 litrů je cesta do pekla . Tak ze but to fungl nové sériové turbo nebo si zakoupit hybrida ale od firmy co s tim má zkušenosti .( Případně ti ho i namontují ) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
NE, nebrat! Janousek ti muze slibit cokoli, mel jsem tu "cest" byt aktivne zainteresovan na ladeni jednoho takoveho "1752" a o nekolika dalsich "naktivne" - vsechno stejny vysledek: prefuky, vysoke EMP, nizky maximalni vykon, spatny nabeh i odezva. Navic, nevyvazene jak z funkcniho tak i koncepcniho hlediska takze zasadni vliv nejen na fukcnost ale i zivotnost.
A KKK turba taky nebrat, maji slabsi prumer hridele takze jsou na zvysenou zatez nachylni (mnohdy ani serii dlouhodobe nevydrzi) ... ostatne, staci se informovat na odlisne zkusenosti KKK u Fabie RS a Garrett VA z platformy Octavia.
Mas tam GT1646V v serii? Tak tam soupni bud GTB1749VK nebo GTB1756VK ... a mas to bez sundani svodu. Bohuzel, GTD1752VRK, ktere bych doporucil asi nejvice do techto svodu nelze vlozit bez uprav.
<offtopic>Vici, vid, ze nepises o tom, o cem si myslim, ze pises ... vid, ze ne?! ...opravdu nemam cas ti psat nebo hledat to, co jsem ti napsal jiz nekolikrat </offtopic>
A KKK turba taky nebrat, maji slabsi prumer hridele takze jsou na zvysenou zatez nachylni (mnohdy ani serii dlouhodobe nevydrzi) ... ostatne, staci se informovat na odlisne zkusenosti KKK u Fabie RS a Garrett VA z platformy Octavia.
Mas tam GT1646V v serii? Tak tam soupni bud GTB1749VK nebo GTB1756VK ... a mas to bez sundani svodu. Bohuzel, GTD1752VRK, ktere bych doporucil asi nejvice do techto svodu nelze vlozit bez uprav.
<offtopic>Vici, vid, ze nepises o tom, o cem si myslim, ze pises ... vid, ze ne?! ...opravdu nemam cas ti psat nebo hledat to, co jsem ti napsal jiz nekolikrat </offtopic>
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno