hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

S tym turbom robia 160k bezne. Je to generacne novsie turbo ako VA.
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Takže se nemám bát tam dát turbo z motoru ASZ, nebo jakou vidíte ještě dobrou alternativu mimo hybrida?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

chalani ti odpovedali ,na 160k ak dokazu spravit upravu so seriovym turbom. nemáš o čom....

všetko je to o tom čo z toho chceš...200k?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Na 160k bych dal rozhodne GT1646V a nepral tam prehistoricke V nebo VA. Frenzy ho ma na ASV, tak se ho muzes zeptat jak se mu s tim jezdi.

I Dieselpower s tim na AGR udelal 162 koni.

Pokud by slo o vice a v serii by bylo GT1646V (mam za to, ze tam byva KKK), vlozil bych do puvodnich GT svodu turbo GTB1749VK a vyuzil prevodniku k ovladani REA...paklize by se veslo, nemam overen prostor pod kapotou ale CHRA, tedy stredovy uzel vlozit do GT svodu jde.

... mimochodem, stale tu mam GTB1749VK ... nove, dovyvazene, leve i prave 8-)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

160k by mi úplně stačilo, ale nevím zdali koupit repas nebo nové GT1646V, teď tam je KKK a jde do kopru, dále jsem našel turba https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... f-a3-leon/, nebo https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... -fabia-rs/ jaký máte názor na tyto hybridy? Dík
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Janouska v pudu sebezachovy nebrat! Kdo jen trochu rozumi turbodmychadlum tak chape, ze to, co dela je nesmysl - nedoprovazi-li zasadni zasah do saci casti i zasah do vyfukove, je to pouze zdroj neprijemnosti. Jeho 1752 je horsi nezli prehistoricke VBcko v celem spektru (co je mi znamo).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

A co by to mohlo např zpusobit za neprijemnosti??
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nesoulad mezi stranami. Predstav si saci a vyfukovou cast jako dve odlisna zavazi na miskach vah. Jinymi slovy: co jde dovnitr, musi jit i ven. Navic, delka lopatek turbiny ve forme paky ma vliv na roztoceni.

Jinymi slovy: takova 1752 (udelana z VA a 2052) ma horsi nabeh, odezvu i maximalni potencial nezli jakekoli ze zdrojovych turbodmychadel.

Samozrejme, jedna-li se o decentni nesoulady tak to muze fungovat ale ty limity jsou minimalni. Mnohdy se dale dostane clovek pouze se zvetsenou turbinou. Roli v tom hraje i pocet a design lopatek rotoru i VNT mechanismu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Aha. Tak jsem dostal email ze tato uprava je navrzena tak, ze bude vse v poradku. Takze nevím jestli ho tam dát, nebo dat 1646. (wallbash)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

určitě ne.. s podobným super hybridem od jiné firmy jsem si kdysi dost užil a pak ho vrátil. nebrat !! je to jak píše forest (je fajn že na to konečně přišel..) . akorát to co někteří zmrvili před skoro deseti lety, jiní evidentně mrví dodnes..
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

A jake tam šoupnout? Bohužel jsem omezen financema, musela se udelat nova spojka. :( a na aute mam již chip od DP.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak šetři . Za kvalitu se platí . Kupovat starší či nějaký repas za 8 litrů je cesta do pekla . Tak ze but to fungl nové sériové turbo nebo si zakoupit hybrida ale od firmy co s tim má zkušenosti .( Případně ti ho i namontují ) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Takže new gt1646v to je tam originální a na nejaký slusny vykon na běžné ježdění dostačující co jsem se zde dočetl, KKK asi taktéž nebrat, ze? A turbo 1646v z 2.0 tdi má lepší vnitřek než z 1.9 jo?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

NE, nebrat! Janousek ti muze slibit cokoli, mel jsem tu "cest" byt aktivne zainteresovan na ladeni jednoho takoveho "1752" a o nekolika dalsich "naktivne" - vsechno stejny vysledek: prefuky, vysoke EMP, nizky maximalni vykon, spatny nabeh i odezva. Navic, nevyvazene jak z funkcniho tak i koncepcniho hlediska takze zasadni vliv nejen na fukcnost ale i zivotnost.

A KKK turba taky nebrat, maji slabsi prumer hridele takze jsou na zvysenou zatez nachylni (mnohdy ani serii dlouhodobe nevydrzi) ... ostatne, staci se informovat na odlisne zkusenosti KKK u Fabie RS a Garrett VA z platformy Octavia.

Mas tam GT1646V v serii? Tak tam soupni bud GTB1749VK nebo GTB1756VK ... a mas to bez sundani svodu. Bohuzel, GTD1752VRK, ktere bych doporucil asi nejvice do techto svodu nelze vlozit bez uprav.

<offtopic>Vici, vid, ze nepises o tom, o cem si myslim, ze pises ... vid, ze ne?! ...opravdu nemam cas ti psat nebo hledat to, co jsem ti napsal jiz nekolikrat </offtopic>
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Bohužel tam teď mam KKK těsně před smrtí(pridrene, a zere olej). &#128533;
Ale tyto turba GTB1756VK nebo 1749VK tam nejdou kus za kus ne?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“