Jumpy 2007 1.6Hdi 66kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Jumpy 2007 1.6Hdi 66kw

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdar chlapi, mám tu satanovu pomstu, žabožrouti hnusní. Problém je v tlaku paliva, jednotka píše zkrat na kostru nebo nízký tlak, nastartuje na brnk, na volnoběh běží v pohodě jdu to projet běží to normálně po chvíli cuk spadnou otáčky na nulu a pak těžko nastartuje, Je tam s prdele přístup na cokoliv, zkoušek jsem koukat na davkovací jednotku na cerpadle a je to čisté jak lilium bez špony, vyměnil jsem ji a beze změny, vstrikovače jsem testoval na přepady a pohoda, netěsnost v systému jsem nenašel, tak mě čeká vytáhnout čerpadlo a uvidím, nějaké jiné nápady?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Často zlobí konektor na snímači tlaku.vyndej egr a pak se kněmu dostaneš.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

geo píše:Často zlobí konektor na snímači tlaku.vyndej egr a pak se kněmu dostaneš.
snimač tlaku na railu, ono to píše nízký tlak nebo zkrat tak je to možné, jenže je tam tak sprdele přístup. Konektor vyměnit nebo v něm bývá zelenina?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Odpovědět

Zpět na „Citroën“