Škoda Octavia II 1,9TDI PD nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Škoda Octavia II 1,9TDI PD nejde nastartovat

Příspěvek od Gója »

Ahoj, mám problém se svojí octávií II, r.v. 2006 jedná se o motor 1,9 TDI PD BKC. Při jízdě do kopce najednou motor chcípnul a již nešel nastartovat. Ihned jsem napojil diagnostiku ale na motoru nebyla žádná závada, odtáhl jsem auto domů a zkusil znova nastartovat motor naskočil na dvě vteřiny a zase zhasl.
Kontroloval jsem naftu až po tandemové čerpadlo a vše je OK. Po dvaceti minutách motor opět naskočí na dvě vteřiny a pak zase nejde nastartovat. nesetkal jste se někdo s obdobným problémem.
Předem děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jak je natom ukostření motru.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Příspěvek od Gója »

Ukostření je v pořádku. Když ten motor dnes naskočil tak jen na jednu sekundu potom už ani jednou. Může být vadné nějaké relé i když jednotka nepíše žádnou závadu?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

priehladné hadice na privod aj spiatočku od tandemu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Zkus prověřit immo , jestli není třeba chyba zde :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Příspěvek od Gója »

Hadice k tandemu OK, zpátečku jsem ještě nekontroloval, zítra zkontroluji.
Co se týká imma tak na něm žádná závada není a ani kontrolka nesvítí.
Zatím děkuji za nápady.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

maš si tam dat tie priesvitne hadice aby si videl či tam ide palivo a či sa to nezavzdusnuje ;) nie či sú ok alebo nie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Pumpa v nádrži maká?
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Příspěvek od Gója »

Pumpa je OK hadici přívodu nafty k tandemovému čerpadlu odpojím přímo u čerpadla dám tam skleničku od okurek a zapnu zapalování a na dvě vteřiny se rozjede čerpadlo a vyteče z hadičky nafta pod mírným tlakem. Po každém zapnutí vyteče stejná dávka.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změřit tlak tandemu a proudově vstřiky.
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Příspěvek od Gója »

Ahoj kdyby tandemové čerpadlo stálo šlo by auto nastartovat aspoň na volnoběh nebo by nešlo nastartovat vůbec?
Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Bez tandemu ti motor nepoběží ani na volnoběh.
Ale aby mohl stát musíš ho buď odšroubovat z hlavy nebo vyndat váčku, bez které ale motor taky nepojede, že jo.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06

Příspěvek od Gója »

Tak jsem dnes zkusil znovu vše projít a dvakrát to chytlo tak na jednu vteřinu, a hned se motor udusil jako kdyby se natlakoval po dvou minutách jsem rozdělal sací hadici u váhy vzduchu a ze všeho se vyvalil hustý šedý kouř jakoby neodcházeli spaliny z motoru. Myslím si že kdyby tam nešlo palivo tak by tam ten kouř nebyl. Je možné že by se třeba zbortil katalizátor nebo něco takového? Jak bych toto mohl identifikovat?. Děkuji za odpověď.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Odmontovat od turba a zkusit nastartovat.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

daj dole hadicu od sania hned za EGR...

pozri do EGR, neostalo otvorene? skus startnut.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“