Hlučné rozvody ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

hmmm
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 17 črc 2018, 14:50, celkem upraveno 1 x.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jak tady psal Tomas cz., v dobách jednoduchých kladek se řemen, když moc řval, prostě povolil a byl klid. Dnes je ryska a možnost není...Vždy jsem si říkal, jak aut. kladka u TDI má tvrdé péro, aby utáhla ten řemen na kombajn , že se dvím, že řemen neječí..Je napnut jako struna..Asi to tak má být, ale je možné, že ty různé sady , kde se páří různé řemeny s různými kladkami mohou vytvářet problém a že některé druhy řemenu větší přepětí neustojí a řvou...Zkusil bych prostě kladce ubrat, ryska neryska, rezerva napětí tam vždy je...Ale je to samozřejmě psychický atak ma majitele motoru...co kdyby se to potkalo.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

hmmm
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 17 črc 2018, 14:49, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ten kámoš to má od nova najeto necelých 300
Kolikrát děláš OI která má půl mega nebo víc a pochybuju že někdo měnil horní kola max spodní na klice
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nepoznam nikoho, kto by to menil...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tiež už mám pol mega, pojdem robiť rozvody mám meniť aj kolá ?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Source: Dobrá otázka.. :-) Netroufám si napsat "ano vyměň",abys mi pak nenadával..Nicmene myslim si,ze ani rozvodová kola nejsou na věčnost a opotřebovávají se.
To mas jak s vymennymi lhutami rozvodu..Nikde se o tom ofiko nemluvi,ale prvni interval vymeny od prvomontaze je např. 90 tis km,druhy taky tak,ale treti uz se doporucuje zkrátit..Důvod?Ze by uz i ojetá rozvodová kola?
Naposledy upravil(a) NOVON dne 17 črc 2018, 17:18, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tak pozri, chcem ešte aby to auto odjazdilo nejaké kilometre a radšej to vymením ako si potom búchať hlavu
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

podobný problém jsou OII. Napínám řemen míň a jen tehdy je klid. Při napnutí na rysku je slyšet z motoru takový hu hu hu. Dávám origo sady. Problém je stopro v ojetých kolech. Když jsem dělal auto co mělo poctivých 120 tis, co už se dneska moc nevidí, tak při napnutí na rysku to bylo tichý. Na svým jsem to na rysku napnutý nechal, mám najeto asi 100 tis na rozvody a možná za posledních 20 tis to už slyšet není.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já s tím zkusim prvně pojezdit a uvidím
Pokud si to trochu sedne necham tak ale teď to hučí fakt dost
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Bimbo: Diky za potvrzeni mé doměnky..
Roman: Tim spise,ze rozvodovy remen se teplem jeste dopíná..Teplé to pak řve fakt dost.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19322
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Trochu jsem to teda povolil a studený pro necviceny ucho dobrý,já to slyším,teplý horší...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

problemom je ze on sa ten remen povolí, teda natiahne časom sám ;)

Inak je to fajn nápad, niektoré tie kolesá hlavne na rotačkách sú už totálne vyleštené. Navyše poniektoré mierne vyosené od expertov čo po tom trieskajú kladivom.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Možná kdyby se nejezdilo na ty longlife tvrdý řemeny s teflonovým povrchem ale na textil a gumu co tam byla dřív tak by ty kola byly v lepším stavu a nemuselo se to řešit.
Další věc co jsem postřehl, tak je načasování synchronizace. Na nulu podle přípravků to nikdy nesedí, vždy je třeba doladit. I když jsem motor nastartoval aby se řemen udsadil a pak zase na přípravky, tak tam nula není. To samý -2.5 co bývá u PD. Takže se s tím moc nemažu a sychronizaci dělám až podle vagu a spotřeby.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5468
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Mne to robilo tiež na mojom PD po výmene rozvodov bola to originálna sada aj s pumpou po nejakom čase sa to stratilo. Takove kvílenie zdalo sa mi že to ide od vodnej pumpy
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“