Hlučné rozvody ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak tady psal Tomas cz., v dobách jednoduchých kladek se řemen, když moc řval, prostě povolil a byl klid. Dnes je ryska a možnost není...Vždy jsem si říkal, jak aut. kladka u TDI má tvrdé péro, aby utáhla ten řemen na kombajn , že se dvím, že řemen neječí..Je napnut jako struna..Asi to tak má být, ale je možné, že ty různé sady , kde se páří různé řemeny s různými kladkami mohou vytvářet problém a že některé druhy řemenu větší přepětí neustojí a řvou...Zkusil bych prostě kladce ubrat, ryska neryska, rezerva napětí tam vždy je...Ale je to samozřejmě psychický atak ma majitele motoru...co kdyby se to potkalo..
nepropadat panice...
Source: Dobrá otázka.. Netroufám si napsat "ano vyměň",abys mi pak nenadával..Nicmene myslim si,ze ani rozvodová kola nejsou na věčnost a opotřebovávají se.
To mas jak s vymennymi lhutami rozvodu..Nikde se o tom ofiko nemluvi,ale prvni interval vymeny od prvomontaze je např. 90 tis km,druhy taky tak,ale treti uz se doporucuje zkrátit..Důvod?Ze by uz i ojetá rozvodová kola?
To mas jak s vymennymi lhutami rozvodu..Nikde se o tom ofiko nemluvi,ale prvni interval vymeny od prvomontaze je např. 90 tis km,druhy taky tak,ale treti uz se doporucuje zkrátit..Důvod?Ze by uz i ojetá rozvodová kola?
Naposledy upravil(a) NOVON dne 17 črc 2018, 17:18, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
podobný problém jsou OII. Napínám řemen míň a jen tehdy je klid. Při napnutí na rysku je slyšet z motoru takový hu hu hu. Dávám origo sady. Problém je stopro v ojetých kolech. Když jsem dělal auto co mělo poctivých 120 tis, co už se dneska moc nevidí, tak při napnutí na rysku to bylo tichý. Na svým jsem to na rysku napnutý nechal, mám najeto asi 100 tis na rozvody a možná za posledních 20 tis to už slyšet není.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
problemom je ze on sa ten remen povolí, teda natiahne časom sám
Inak je to fajn nápad, niektoré tie kolesá hlavne na rotačkách sú už totálne vyleštené. Navyše poniektoré mierne vyosené od expertov čo po tom trieskajú kladivom.
Inak je to fajn nápad, niektoré tie kolesá hlavne na rotačkách sú už totálne vyleštené. Navyše poniektoré mierne vyosené od expertov čo po tom trieskajú kladivom.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Možná kdyby se nejezdilo na ty longlife tvrdý řemeny s teflonovým povrchem ale na textil a gumu co tam byla dřív tak by ty kola byly v lepším stavu a nemuselo se to řešit.
Další věc co jsem postřehl, tak je načasování synchronizace. Na nulu podle přípravků to nikdy nesedí, vždy je třeba doladit. I když jsem motor nastartoval aby se řemen udsadil a pak zase na přípravky, tak tam nula není. To samý -2.5 co bývá u PD. Takže se s tím moc nemažu a sychronizaci dělám až podle vagu a spotřeby.
Další věc co jsem postřehl, tak je načasování synchronizace. Na nulu podle přípravků to nikdy nesedí, vždy je třeba doladit. I když jsem motor nastartoval aby se řemen udsadil a pak zase na přípravky, tak tam nula není. To samý -2.5 co bývá u PD. Takže se s tím moc nemažu a sychronizaci dělám až podle vagu a spotřeby.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI