Fabia 1 1,4 TDI škrtá dvojka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

fekálek píše:
toby66kw píše:Děj tam pp 90 a je po problému.
Jen v -20 stupních musíš dát na řadící páku půlmetrovou trubku aby jsi zařadil, jinak super,ještě jsi měl napsat pp90H a je to nejvíc (LOL)
Dvě zimy, dvě auta , - 20 bylo vše ok ,, taky sem se čekal že bude problém , ale není.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Cin : souhlasim , že tam krom toho synchronu něco povoluje .

Fekálek : nešiř furt bludy
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Když jsem kdysi měl š 120 LS, tak mi taky někdo poradil abych dal do převodovky PP 90.
Já byl mladej a blbej, tak jsem ho poslechl. Jak padly teploty pod nulu, tak motor běžící na sytič ji na volnoběh neutáhl.

Jinak k věci: zkontroloval jsem ty řadící táhla - zaaretoval jsem řazení na převodovce a u řadící páky jde kolík krásně zasunout.
Dál se to opakovalo jako včera - prvních 20 km se převodovka chová jako když se nic neděje, pak se pohádka pokazí.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
machal22
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 črc 2010, 16:17

Příspěvek od machal22 »

Kamarád měl úplné stejný problém a vjednom autorizáku mu poradili ať tam dá převodoví olej co se dává do RS. Světe div se ono to funguje. Převodovka řadí studena i telpa bez škrtání. :?
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

A6TDI píše:Cin : souhlasim , že tam krom toho synchronu něco povoluje .

Fekálek : nešiř furt bludy
Z tebe mluví velká zkušenost A6TDI, myslím, že když jsem experimentoval s oleji v převodovce, tak jsi říkal hovnu papůůů
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

No nechtěl bych to vidět. Ty asi budeš s tim domkem expert z jůesej (rofl)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

michal22: to bude ten olej G05 251 2A2. Dokonce jsem se na to ptal v prvním příspěvku, nikdo na to nereagoval.
Věřím, že na to škrtání by to mohlo zabrat, u toho bych dokonce řekl, že se to mírně zlepšilo.
Horší je jak občas nejdou dořadit některý kvalty, hlavně trojka a občas pětka. Ta trojka mě vyloženě točí.
Člověk chce předjet a nemůže tam dostat kvalt. Jediný co pomůže, je vyřadit na neutrál, na chvilku pustit spojku a řadit znovu.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

A6TDI píše:No nechtěl bych to vidět. Ty asi budeš s tim domkem expert z jůesej (rofl)
Nalej si do své A6TDI pp90 a pak nám poreferuj jak ti to krásně řadí, hořím zvědavostí ;)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak jaká pane ?
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

No v sobotu jsem do auta dal převodovku z tý cordoby. Měla stejnej kód jako ta co tam byla, tedy GGV + novej origo olej.
Současně jsem dal i novou spojkovou sadu - u starý už byla tak sjetá lamela, že vějíř už škrtal o skříň převodovky.
Převodovku jsem koupil v Trak Rakovník za 4k, teď mám na ní najeto asi 500 km a zdá se to OK.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No, já včera kontroloval olej ve skříni a když už jsem plnil pátou špricku /na půl litru/tak jsem si říkal, že když to blbě řadí a vypadává trojka, tak asi to bude mít nějakou souvislost...Dal jsem to, co nejhustšího jsem měl, protože skříni už je to fuk, hlavně že má něco.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“