Zvýšení výkonu Golf IV TDI 1.9 66 kW ALH

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=

Tu je jedna pekná úprava ALH. Ja by som odporúčal komplet údržbu sacich zvodov aj s EGR. a ešte síce drahšiu variantu ale komplet výmenu vstrekovacieho cerpadla za originál čerpadlo z 11mm piestikom.Maly ho auta s automatom.Lacnejsia varianta je vymeniť hlavu cerpadla za 11mm.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení výkonu Golf IV TDI 1.9 66 kW ALH

Příspěvek od DIESELPOWER office »

M4rt4s píše:Ahoj, po 5ti letech se mi zase zasraly lupatky naklápění u turba, takže musí ven a vyčistit.
Auto si za výměnu oleje vezme cca 1litr oleje a mám tam jen chip.

Rozhodnul jsem se poslat turbo na repas a dát větší vstriky, aby už to líp jelo, když se to bude rozebírat.

Chlapík co mi bude delat chip mi doporučil dát tam hybridní turbo. Volal jsem s panem co bude dělat repas a říkal, tuším, že obal dá z 81kw, osicku z 2.0 a do sání větší vrtulku. Pošlu mu starý i se svodama a on mi to pošle s jeho svodama, aby vše pasovalo.

Chci kupovat vstriky 764, ale nevím jestli připlatit a koupit powerplus nebo stačí sprinty nebo Bosch (jestli je mezi nima rozdíl) .
S výkonem to nechci přehánět, chci to jen posílit, aby to vydržela origo spojka, poloosy atd.

Jaký jsou hranice origo spojky a jakej výkon a tocivej moment je cca možný dosáhnout s těmahle upravama?

Dobrý den,

na 140 koní nepotřebujete jiné turbodmychadlo, doporučujeme koupit nové originální turbodmychadlo, až do 145-150 koní je dostačující a bude fungovat lépe než většina hybridních turbodmychadel poskládaných z neoriginálních dílů, ALH používá již VNT turbodmychadlo prakticky identické s AHF 81 kW TDI, případně lze použít z novějšího typu - ASV: http://www.dp-race.com/shop/motorove-di ... v-ajm-auy/

Doporučujeme Stage II (nejvýhodnější v poměru cena/výkon): http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... ge-ii-vnt/

Příklad úpravy zde: http://www.dp-race.com/2016/07/19/skoda ... our-tdi-2/

Trysky doporučujeme Fratelli Bosio, kvalita je rovnocenná (u řady PowerPlus, Race i lepší) se zn. Bosch, zato cena je podstatně příznivější, např. FB Sprint 764 za 1680,-Kč / 1ks.: http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci ... print-764/
Originální Bosch stojí 2541,-Kč 1/ks: https://www.autokelly.cz/Product/BO-2437010060/3760562

Nová VAG/ Sachs spojková sada přenese až cca 360 Nm.
Obrázek
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Re: Zvýšení výkonu Golf IV TDI 1.9 66 kW ALH

Příspěvek od M4rt4s »

Díky za další cenné informace. Trysky budu muset objednat od vás, chci Fratellky, jinde jsou nedostupný, údajně jsou v Itálii zmatky. Bosch z vašeho odkaz autokelly mám za 1525,- ale všude chválí Fratelli.

Turbo musím ještě promyslet a domluvit se s panem co bude upravovat soft. Původně tvrdil, že hybrid bude živější odspodu oproti originálu.
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

To je nesmysl, takto malý hybrid nebude lepší ve spodním spektru ot., to by muselo být na kuličkových ložiskách a to si troufám tvrdit, že na 99% nebude pro značnou finanční náročnost. Doporučuji, koupi nového orig. turbodmychadla - vyplatí se to. Osobně pokud někdo dává takto "kvalitní" doporučení, tak bych se raději obrátil na někoho zkušenějšího.
Obrázek
kreedo15
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 čer 2017, 14:00

Příspěvek od kreedo15 »

zdravím, zajímalo by mě na kolik ta spojková sada VAG/Sachs do G4 vyjde? a ještě bych chtěl vědět zda je potřeba měnit komplet spojka nebo jen nějaké části z ní...moc tomu nerozumím tak se radši zeptám...dejme tomu že ze série by šel točivý moment na cca 350nm jako je uvedeno v příkladu úpravy od DP
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

kreedo15 píše:zdravím, zajímalo by mě na kolik ta spojková sada VAG/Sachs do G4 vyjde? a ještě bych chtěl vědět zda je potřeba měnit komplet spojka nebo jen nějaké části z ní...moc tomu nerozumím tak se radši zeptám...dejme tomu že ze série by šel točivý moment na cca 350nm jako je uvedeno v příkladu úpravy od DP

Dobrý den,

pošlete nám VIN Vašeho vozu s dotazem zde: http://www.dp-race.com/kontakty/

Dle typu je možné nacenit spojku / pro jaký výkon potřebujete.
Obrázek
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Spojku dej jak ti radí cin z atd FI, žádná klika ti nepraskne, ta fabka to má orig. a nikomu nikdy nic neprasklo. Kliky praskaji na těch novejch sráčích O II BMM atd, je tam ojebaná klika ale ty máš ještě poctivý železo, jinak nechci pochybovat že existují zkušení upravci jako výše zmíněný TDIfun ale já bych se se softem obrátil VÝHRADNÉ na dieselpower, nedávno jsem u nich byl na úpravě a můžu jen doporučit ať už přístup a komunikaci s jejich techniky tak odbornou stránku která dopadla nad moje očekávání. Nemá cenu si nechat nalejt někde na benzínce nějakej soft a pak bejt zklamanej. Za mě jedině odborníci z DP kterým tímto i děkuji :worthy:
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Děkujeme :worthy:
Obrázek
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Misík píše:https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=

Tu je jedna pekná úprava ALH. Ja by som odporúčal komplet údržbu sacich zvodov aj s EGR. a ešte síce drahšiu variantu ale komplet výmenu vstrekovacieho cerpadla za originál čerpadlo z 11mm piestikom.Maly ho auta s automatom.Lacnejsia varianta je vymeniť hlavu cerpadla za 11mm.
Oplatí sa dať na sériu 81kw motor čerpadlo z automatu s 11mm hlavou ? Mám v pláne dávať sprinty 764, a potom chcem dať auto na soft a mám tu čerpadlo z automatu tak či to má nejaký význam alebo nie
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Dobrý den, pro 180PS+ ano.
Obrázek
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Jak velkej bude stačit intercooler na cca 180 koní? Turbo GT1752V vedení 54mm. Planuju ic vostiny 550x140x65..
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ešte otázka, má zmysel kupovať originál repas od garretu ? Teda diel označený ako X. Fungujé tieto diely spolahlivo ? Lebo povedzme sú o 200€ lacnejšie ako úplne originál ale je tam napísané že továrenský repas garrett
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“