Pomoc s vysvětlením německého štítku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pomoc s vysvětlením německého štítku
Zdravím,
mohl bych Vás poprosit o přeložení a vysvětlení údajů na štítku, když jsem to napsal do google překladače, tak mi tam vyskočilo třeba "právní přezkoumání", "další obvody" apod. (takže úplně ten google překladač to nezmáknul a já z toho nejsem moc moudrý a já německy moc nerozumím. Mohl by mi někdo vysvětlit přesně ty 4 křížky (to asi znamená, že to se dělalo ?). + jsem hledal co je to číslo vpravo svisle (102.5R3 .. atd), to spodní číslo jsem našel brzdovku že je origo VW.
Díky moc .
Je to golf 6 2.0 tdi 81kw CR - CBDC
Na autě mám najeto 200.xxx km, a píše mi to na displeji oleji zbývá 14.xxx km, a že zbývá okolo 320dnů do servisu resetu počítadla, auto je z dovozu DE.
U starého golfa 4 1.9tdi 74kW PD jsem dělal olej po 15.000 nebo 365dní tak mi to nejde moc dohromady ty čísla na počítadlu na golf 6.
http://bayer.pocitacebrandys.cz/stitek.JPG
mohl bych Vás poprosit o přeložení a vysvětlení údajů na štítku, když jsem to napsal do google překladače, tak mi tam vyskočilo třeba "právní přezkoumání", "další obvody" apod. (takže úplně ten google překladač to nezmáknul a já z toho nejsem moc moudrý a já německy moc nerozumím. Mohl by mi někdo vysvětlit přesně ty 4 křížky (to asi znamená, že to se dělalo ?). + jsem hledal co je to číslo vpravo svisle (102.5R3 .. atd), to spodní číslo jsem našel brzdovku že je origo VW.
Díky moc .
Je to golf 6 2.0 tdi 81kw CR - CBDC
Na autě mám najeto 200.xxx km, a píše mi to na displeji oleji zbývá 14.xxx km, a že zbývá okolo 320dnů do servisu resetu počítadla, auto je z dovozu DE.
U starého golfa 4 1.9tdi 74kW PD jsem dělal olej po 15.000 nebo 365dní tak mi to nejde moc dohromady ty čísla na počítadlu na golf 6.
http://bayer.pocitacebrandys.cz/stitek.JPG
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Jak pisou kluci, uz je to davno, co to auto prodelalo kontrolu. Jsou to terminy dalsich kontrol.
1) Servisni interval oleje. Akorat tam pisou, ze bud po pipnuti budiku, nebo najezdu, nebo po datu. Dle toho, co prijde driv (plati i dale)
2) Je kopletni prohlidka v autorizovanem servise.
3) Zakonna prohlidka (STK). Tady jsou lidi idioti, musi to mit takhle vylozene napsany, jinak se na to vy*erou
4) Vymena brzdove kapaliny.
Snad jsem ti pomohl. Ale jak psali kluci, udelej kompletni servis, protoze tohle auto v nem dloooouho nebylo.
1) Servisni interval oleje. Akorat tam pisou, ze bud po pipnuti budiku, nebo najezdu, nebo po datu. Dle toho, co prijde driv (plati i dale)
2) Je kopletni prohlidka v autorizovanem servise.
3) Zakonna prohlidka (STK). Tady jsou lidi idioti, musi to mit takhle vylozene napsany, jinak se na to vy*erou
4) Vymena brzdove kapaliny.
Snad jsem ti pomohl. Ale jak psali kluci, udelej kompletni servis, protoze tohle auto v nem dloooouho nebylo.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Díky za info.
Olej jsem nasel ze 5W-30 Castrol Edge, interval pry 30.000km, coz se mi uplne nelibi. Chtel bych to pocitadlo prenastavit na 15tisic 1rok. Takze spise olej 5W-40 na 15tisic?
Olej jsem nasel ze 5W-30 Castrol Edge, interval pry 30.000km, coz se mi uplne nelibi. Chtel bych to pocitadlo prenastavit na 15tisic 1rok. Takze spise olej 5W-40 na 15tisic?
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Do toho CR musíš kvůli DPF 504/507 Což nevím jestli splňuje i jiný než LL. Klidně bych tam dal LL,dneska se dá koupit za normální peníze a přenastavil interval na 15000/rok. Pokud nalítáš tak klidně i ten LL interval. Servisuju mraky aut kde se mění po 30 i víc když zrovna si nikdo nevšimne že je dělat servis a jako s mechanikou na motoru problémy nejsou. Nájezd 300,400 i víc. Dokonce jedno RS BWA má silně přes 600.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Za mě cokoliv přes 20tkm max.dalnicni provoz s najezdem 40tkm/rok a víc. ... Ja zas videl oktu s najezdem ani ne 100tkm ("beznej" sluzebak, kombinovany trasy), kde po 25tkm (posl.vymena oleje autorizak) byl olejovej filtr ve tvaru presypacich hodin... No de facto to byla casovana "shortdeath"(rozuměj LL) bomba... Pritom dnes ma pres ctvrt mega a jak uz bylo napsano - "bez problemu" (vylagrovanost se spolu s LL povazuje za beznej provozni jev...)
pašíkombi AFN B597
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice