Pomoc s vysvětlením německého štítku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Pomoc s vysvětlením německého štítku

Příspěvek od bayern »

Zdravím,

mohl bych Vás poprosit o přeložení a vysvětlení údajů na štítku, když jsem to napsal do google překladače, tak mi tam vyskočilo třeba "právní přezkoumání", "další obvody" apod. (takže úplně ten google překladač to nezmáknul a já z toho nejsem moc moudrý :-D a já německy moc nerozumím. Mohl by mi někdo vysvětlit přesně ty 4 křížky (to asi znamená, že to se dělalo ?). + jsem hledal co je to číslo vpravo svisle (102.5R3 .. atd), to spodní číslo jsem našel brzdovku že je origo VW.

Díky moc .

Je to golf 6 2.0 tdi 81kw CR - CBDC
Na autě mám najeto 200.xxx km, a píše mi to na displeji oleji zbývá 14.xxx km, a že zbývá okolo 320dnů do servisu resetu počítadla, auto je z dovozu DE.

U starého golfa 4 1.9tdi 74kW PD jsem dělal olej po 15.000 nebo 365dní tak mi to nejde moc dohromady ty čísla na počítadlu na golf 6.

http://bayer.pocitacebrandys.cz/stitek.JPG
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

nevím co řešíš. Koupím auto tak udělám oleje filtry a rozvody. Nějaké štítky bych nikdy neřešil. Skutečnost může být zcela jiná.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Tak ale zase je to VW origo štítek, tak v něj mám trochu důvěru.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

-pristi servis podle servisniho intrevalu nebo podle data.
-
-
-posledni je brzdovka.

Hlavne ten stitek bude asi stary a neaktualni.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No a to je právě ta chyba. Buď tomu věříš a pojedeš podle displeje a nebo to uděláš. Já bych to udělal. Už jsem viděl štítek i záznam v servisce o výměně rozvodů při 120 tis,pod deklem na krytu rozvodů při 240. A taky origo razítka vw z Německa.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Jak pise Tomas. Udelej servis a mas jistotu a muzes tomu verit.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, ten štítek je starej, všechna ta data jsou kdy se má udělat další servis, ne kdy byl dělanej
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

Jak pisou kluci, uz je to davno, co to auto prodelalo kontrolu. Jsou to terminy dalsich kontrol.

1) Servisni interval oleje. Akorat tam pisou, ze bud po pipnuti budiku, nebo najezdu, nebo po datu. Dle toho, co prijde driv (plati i dale)

2) Je kopletni prohlidka v autorizovanem servise.

3) Zakonna prohlidka (STK). Tady jsou lidi idioti, musi to mit takhle vylozene napsany, jinak se na to vy*erou

4) Vymena brzdove kapaliny.

Snad jsem ti pomohl. Ale jak psali kluci, udelej kompletni servis, protoze tohle auto v nem dloooouho nebylo.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od bayern »

Díky za info.

Olej jsem nasel ze 5W-30 Castrol Edge, interval pry 30.000km, coz se mi uplne nelibi. Chtel bych to pocitadlo prenastavit na 15tisic 1rok. Takze spise olej 5W-40 na 15tisic?
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
13055K4
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 19 zář 2015, 17:14

Příspěvek od 13055K4 »

Pokud to olej nežere, tak bych dával normálně podle specifikace. Já do Toitoiky leju taky normálně 5W-30, akorát teda ne LL. A měním po 10-12 tis/ 3 měs.

Možná se k tomu vyjádří ještě někdo fundovanější.
VW T4 2.5 TDi 65kW -> 110kW
VW LT 35 Mk2 2.5 TDi 66kW -> ?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Do toho CR musíš kvůli DPF 504/507 Což nevím jestli splňuje i jiný než LL. Klidně bych tam dal LL,dneska se dá koupit za normální peníze a přenastavil interval na 15000/rok. Pokud nalítáš tak klidně i ten LL interval. Servisuju mraky aut kde se mění po 30 i víc když zrovna si nikdo nevšimne že je dělat servis a jako s mechanikou na motoru problémy nejsou. Nájezd 300,400 i víc. Dokonce jedno RS BWA má silně přes 600.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Za mě cokoliv přes 20tkm max.dalnicni provoz s najezdem 40tkm/rok a víc. ... Ja zas videl oktu s najezdem ani ne 100tkm ("beznej" sluzebak, kombinovany trasy), kde po 25tkm (posl.vymena oleje autorizak) byl olejovej filtr ve tvaru presypacich hodin... No de facto to byla casovana "shortdeath"(rozuměj LL) bomba... Pritom dnes ma pres ctvrt mega a jak uz bylo napsano - "bez problemu" (vylagrovanost se spolu s LL povazuje za beznej provozni jev...)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Není třeba se striktně držet 5W30 507.00, pro jetej motor je lepší 5w40 505.00 C3 ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

@Nogis: pre motor ano, ale co DPF? 507 00 je kvoli DPF, nie motoru. (hm)
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Uživatelský avatar
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

pro dpf C3 ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“