Ano ubiraji se opacnym smerem,nebot je tlaci emisni limity,coz je pro ne prednejsi nez vydrz motoru..,ale o tom vice na jinem foru.Marek77 píše:To je možný. Ale u motoru před smrtí to bude markantnější. Navíc otázkou je, zda je vždycky dobré dávat do motorů olej s takto vysokou viskozitou. Jestli to v některém případě nebude spíš na škodu, než k užitku.
Všimněte si, jakým směrem se automobilky (všechny) ubírají - směrem přesně opačným.
Výměn oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tak o tom já nepochybuju, ale tohle je olej do benzínu a otáček. Já bych si ho do nafty nenalil. To neleju ani do BMW 330Ci, protože ani to, tak nehoním , aby to mělo smysl. U nafty nejsou jak otáčky, tak teplota. Ale jak jsem psal, já tomu nerozumím
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
Zdravím pro ty kteří potřebují radu jaký olej do svého miláčka....
https://www.facebook.com/namazsegulfem/
Stačí kliknout na získat nabídku a vše vyřídí za Vás. ( P.S. odzkoušeno )
https://www.facebook.com/namazsegulfem/
Stačí kliknout na získat nabídku a vše vyřídí za Vás. ( P.S. odzkoušeno )
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam opacnou zkusenost u byvale A3, presel jsem z 5w40 na 5w30 a pozitivum bylo utiseni hydrostelu po startu cca 5s na 2s.
Ridsi olej by nemel znamet vyssi opotrebeni, jen je mene stabilni pri vysokych teplotach napr pri 150st, kam se dostanete leda na okruhu, druha stranka je, ze ridsi olej ma vyssi prutok (mene prochazi pres obtok) a dochazi k lepsimu chlazeni a omilani. 5w50 10w60 atd jsou urcene na zavody kde se pocita s vysokyma teplotama ale nejsou vhodne pro bezny provoz a studene starty. LL a zanedbani je nejhorsi
Ridsi olej by nemel znamet vyssi opotrebeni, jen je mene stabilni pri vysokych teplotach napr pri 150st, kam se dostanete leda na okruhu, druha stranka je, ze ridsi olej ma vyssi prutok (mene prochazi pres obtok) a dochazi k lepsimu chlazeni a omilani. 5w50 10w60 atd jsou urcene na zavody kde se pocita s vysokyma teplotama ale nejsou vhodne pro bezny provoz a studene starty. LL a zanedbani je nejhorsi
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno