Dobrý den,
chtěl bych se zeptat někoho zkušeného ohledně výměny spodku asz a hlavy z rotačky asv. Z toho co jsem se zde dočetl se má vyměnit kroužek polohy klikové hřídele na klikovce a vyvrtat díru pro kladku u rozvodu (nebo ji nechat na původním místě a jen vyvrtat díru do plastu na rozvodech.)
A někde jsem se dočetl, že někdo dává jen kliku, ojnice a písty do bloku od rotačky, ale nejsem si jistý jestli je to vůbec možné. Nesetkal jste se s tím někdo? Díky Miňas
Spodek pd na rotačku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přihodím do placu svuj průzkum na tema písty a ojky.
ARL má 74,9mm ojky bez zámku tedy nejsou stejné jako 96kW motory třeba AVF AWX (obecně PD130-160 jsou nejmasivnější)
Co se nabízí:
PD 100 ATD/AXR 74kW
PD 105 BLS/BXE 77kW
PD 115 AJM/AUY 85kW
PD 130 AWX/ASZ/AVF/BLT 96kW
PD 150 ARL/BTB 110kW
PD 160 BPX/BUK 118kW
A až budeš sázet písty tak pozor na spravné umístění a typ.
ARL má 74,9mm ojky bez zámku tedy nejsou stejné jako 96kW motory třeba AVF AWX (obecně PD130-160 jsou nejmasivnější)
Co se nabízí:
PD 100 ATD/AXR 74kW
PD 105 BLS/BXE 77kW
PD 115 AJM/AUY 85kW
PD 130 AWX/ASZ/AVF/BLT 96kW
PD 150 ARL/BTB 110kW
PD 160 BPX/BUK 118kW
A až budeš sázet písty tak pozor na spravné umístění a typ.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW