chrasler voyager II 2.5 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
chrasler voyager II 2.5 TD
motor strašně hulí černým dýmem, zád vozidla je zakouřená, spotřeba asi deset i víc, lehká noha 9
jak se tak dívám je tam čerpadlo VP36
de stím vůbec něco dělat??? za malých investicí, bo to vypadá jak pojízdný autovrak
jak se tak dívám je tam čerpadlo VP36
de stím vůbec něco dělat??? za malých investicí, bo to vypadá jak pojízdný autovrak
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zatím jsem to nenapichl, výkon celkem ujde, start byl v zimě horší ale jedna žhavka KO, ted start ok ale samoška se vyvalí oblak čer ných sazí, pokud jedeš slušně tak nic ale jak začneš šlapat po plynu jak po brzdě tak je to děs oblaka černotyproxima píše:Možno skočený rozvod, pootvorené EGR a pod....a výkonovo to ide akotak? DTC píše nejake?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no, to je to o čem mluvím, za pár kaček a pak jsou překvapení když je potřeba do toho něco dát...
ono když někomu řeknu že auto v hodnotě 20tis. vyžaduje opravu za dalších 20tis. je to nepoměr že
tomu kámošovi na S-type 2002 jedno horní rameno s čepem 7500, náboj s ložiskem myslím 6tis. pak mu tam zlobí lambdy,xenony nechodí nivelace, co s takovýma mrchama...
v itálii to dávají za odvoz a tady to vždycky nějakej blázen koupí
ono když někomu řeknu že auto v hodnotě 20tis. vyžaduje opravu za dalších 20tis. je to nepoměr že
tomu kámošovi na S-type 2002 jedno horní rameno s čepem 7500, náboj s ložiskem myslím 6tis. pak mu tam zlobí lambdy,xenony nechodí nivelace, co s takovýma mrchama...
v itálii to dávají za odvoz a tady to vždycky nějakej blázen koupí
No, mám známého, mladého kluka, který přesně na tomhle motoru má přes 400000km a má hrozné dilema, co koupit...Protože auto, které vydrží to co tohle už nesežene, běhá po A a shání nějaký zachovalý kus právě s tímto motorem VM s rozvody pomocí kol a čerpadlem ala TDI..Je třeba říci, že jej měl od 180000km a pečlivě měnil po 15000km olej -filtr plus naftový a vzduchový filtr...Neměl jedinou závadu na agregátu /jen pumpu H2
o/a pokud to černě kouří, zkouknul bych zda turbo dost tlačí nebo tam není někde díra..Upozorňuji, že to má vše původní, včetně vstřiků , jen se dělala spojka a brzdy ..Je to asi měsíc co s tím byl v Itálii, já kroutil hlavou a on povídá , S OcTou L/K rotačkou tam nepojedu, určitě by se něco posralo...Samozřejmě čas se nezastaví a on vůbec neváhá, pokud je třeba do toho něco dát..Kdybych to nesledoval , tak tomu neuvěřím...
o/a pokud to černě kouří, zkouknul bych zda turbo dost tlačí nebo tam není někde díra..Upozorňuji, že to má vše původní, včetně vstřiků , jen se dělala spojka a brzdy ..Je to asi měsíc co s tím byl v Itálii, já kroutil hlavou a on povídá , S OcTou L/K rotačkou tam nepojedu, určitě by se něco posralo...Samozřejmě čas se nezastaví a on vůbec neváhá, pokud je třeba do toho něco dát..Kdybych to nesledoval , tak tomu neuvěřím...
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vyřešeno
na motoru napsáno výměna všech filtrů, vzduchový byl jak briketa to se málo kdy vidí, pokroucený katastrofa, jak jsem ho vytáhl tak se rozpadl na tři díly, kouř zmizel a motor chytil druhý dech, ani se nedivím že ho někdo nevyměnil ani já to nedokázal, je tak blbě dole pod nádobkou na servo, že jsem ho musel celý vydělat a venku vyměnit
na motoru napsáno výměna všech filtrů, vzduchový byl jak briketa to se málo kdy vidí, pokroucený katastrofa, jak jsem ho vytáhl tak se rozpadl na tři díly, kouř zmizel a motor chytil druhý dech, ani se nedivím že ho někdo nevyměnil ani já to nedokázal, je tak blbě dole pod nádobkou na servo, že jsem ho musel celý vydělat a venku vyměnit