hľadám mechanika na úpravu( passat b6 1.9 PD 77kw BXE 2007)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize mas svody z GT1646V tak do nich namontovat ve smyslu, ze pasuji pouhou montazi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Už chápu, takže do původních vložit celá střed toho turba s vrtulema, a to se nebude muset nic soustružit? Pasuje bez úprav, jo? Takže to stačí vzít jetou 1646 a do ní nový střed z 1756 složit a je to? Takhle jednoduché jo?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ne stred (CHRa), ale vse ostatni (vyjma vyfukoveho housingu) ze jmenovanych turbodmychadel. Sice to nema potencial jako 1756 ale ma to lepsi odezvu diky mensimu A/R turbinove skrine. U GTB1749VK je housing 1646 plne postacujici.

Pokud bys mel zajem, stale mam jeste nove GTB1749VK (leva i prava) ze 4,2V8 TDI.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Takze z te 1756 vyfukova a turbinova vrtulka plus cela turbinova cast, to vse namontovat na stavajici 1646, to je potreba urcite prevazit, ze?
A nebylo by už ekonomičtější koupit hotového hybrida např. TSB :?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Forest píše:vse ostatni (vyjma vyfukoveho housingu)
Mno, s tim, jak chapes veci i polopaticky naservisovane na "stribrnem podnose" bych doporucoval nechat to preventivne v serii nebo si to od nekoho nechat komplet udelat "na klic".
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

Raději ano, v turbu jsem se nikdy nehrabal, samotná výměna turba neni problem. A jaky je potom potenciál tohoturba? A určitě bude potreba uprava hadic k němu, že?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Kolik na to máš peněz ? Je ti asi jasné ze ty řešíš zatím jen turbo , ale je třeba vyřešit vyfuk jako celek , první tlakové vedení z turba , lepší spojku a větší trysky . Pokud tohle neudělaš nemá smysl cpát turbo s jakýmkoli potenciálem . Protože na krásný spodek nemáš konstruovánou spojku ( 5q) a v podstatě i samotné trysky BA . A na lepší výkon maly 50 mm výfuk a špatné první tlakové vedení a malé trysky . Asi se to někomu nebude líbit ( ok chápu ) ale osobně bych tam dal VB turbo , zaslepil egr případné zručný mechanik vedení vyrobí a předělat vyfukovou přírubu . Nabrzdit a jezdit .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

No, ted cca 15t, nejspis to dopadne ze tam dam nejaky TSB, a nebo to VB, ale asi spis vlozene do obalu 1646 abych se nemusel delat s prirubou a egrem. Abych to rovnou namontoval, jel odladit, lejt naftu a jezdit.😉
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Pokud mas na upravu 15t tak se na vsechno vyser. Udelej udrzbu, olej,filtry a jezdi.
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

No a jaký je rozdíl v tech 1646 z 1.9 vs 2.0 tdi. Jina konstrukce?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Podstatny kedze to z 2.0 je otocene hore nohami koly DPF. Pri regeneracii trpi zvysenym EGT atd.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize mas 15 tis. tak nasleduj doporuceni uzivatele trhna. Dej novy (treba trochu vetsi trysky), turbo nech zkontrolovat a dovyvazit, pripadne zrepasovat.

Z hovna bic neupletes ... a upletes-li, nezapraskas s nim. Vzdelavej se tu a setri, az budes mit alespon tak 70 tis. tak muzes zacit uvazovat na rozsahlejsima upravama na odpovidajici urovni.

Zda se ti to moc?! No, v tuningu plati, ze za litr kun je dobra investice a to se nepocita udrzba.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to tak...to je jak stavět barák a mít 100tis... (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“