Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Děkuji panu Humlovi a všem diskutujícím! 2 roky (aniž bych to věděl) jsem jezdil se zaneseným turbem a zarezlou baňkou na turbu. Motor měl výkon,ale ve 140 km/h padal do nouzáku.(mám ALH a trysky z 81kW) A nikdy jsem nepozoroval že by turbo bylo slyšet (žádné hvízdání)
Jelikož teď většinu km najezdím po dálnici,začal jsem to řešit,koupil novou baňku, turbo vyčistil, dal podložky 0,1mm a dnes po 3 měsících a 6000 km motor stále táhne lépe než předtím,nepadá do nouzáku a díky funkční regulaci krásně hvízdá v nízkém spektru otáček
Díky Logům z vagu jsem pak asi na 8x nastavoval táhlo na baňce
hvízdání turba vzniká ve výfukové části, tak proč je v podvědomí lidí i mnoha automechaniků zažité že hvízdání značí začátek konce?
Jelikož teď většinu km najezdím po dálnici,začal jsem to řešit,koupil novou baňku, turbo vyčistil, dal podložky 0,1mm a dnes po 3 měsících a 6000 km motor stále táhne lépe než předtím,nepadá do nouzáku a díky funkční regulaci krásně hvízdá v nízkém spektru otáček
Díky Logům z vagu jsem pak asi na 8x nastavoval táhlo na baňce
hvízdání turba vzniká ve výfukové části, tak proč je v podvědomí lidí i mnoha automechaniků zažité že hvízdání značí začátek konce?
Také jsem vyřešil padání do nouzáku podložkama 0,1mm na 81kw verzi, turbo hvízdalo již předtím a hvízdá i poté, po vypodložkování je všechno super tlačí jak má nepadá do nouzu tak rovnou chip 109kw, najezdil jsem už asi 15tis jenomže co jsem pomalu začal zjišťovat je to, že mi začalo turbo brát oleja to dost, za těch 15 tisíc jsem dolejval 2x po 1litru oleje (vždy zahlásila kontrolka tak jsem dolil) navíc mi turbo bleje olej egr ventilem ven, teď mám obavy aby se olej nenasál do motoru = mohlo by dojít k zadření či něčemu jinému... Takže mám v plánu nějaký repásek a chtěl bych se obrátit na nějakou dobrou zkušenost ... Díky za rady.
Cus, dva roky po cisteni a vypodlozeni 0,1mm. Je mozny, ze to zaclo padat do nouze ? Ze zase ven a vycistit ? Nebo neco jinyho. Dneska cesta 80km, neco dalnice a 4x padlo
edit: dal jsem novy n75, westgate na turbu jsem pokropil wdeckem, rucne rozhejbal, vymenil nejaky ty hadice a pak ve finale jsem nasel skriplou a prosoupanou hadicku pod harmonikou co vede od filterboxu do turba, hadicka byla namirena kolmo primo do harmoniky...
edit: dal jsem novy n75, westgate na turbu jsem pokropil wdeckem, rucne rozhejbal, vymenil nejaky ty hadice a pak ve finale jsem nasel skriplou a prosoupanou hadicku pod harmonikou co vede od filterboxu do turba, hadicka byla namirena kolmo primo do harmoniky...
Naposledy upravil(a) PeITeeR dne 04 zář 2018, 07:56, celkem upraveno 1 x.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Ahoj chlapi, mám problém s turbem potrebuju poradit...
Dával jsem turbo po repasu najel jsem max 300km připravují na čip atd... Nakonec došlo na úpravy kvůli kterým nestačilo a zjistil jsem že hybrid je malej, tak sem ho poslal předělat na větší. Dnes mi volali ze už se to dělá, ale že ho musí vyčistit, že je zaneseny a že ložiska jsou před smrtí.
Jak je to možný nenajelo to nic. Vanu sem měl dole, sítko bylo čistý, turbo jsem při montáži zalil olejem, oleje si motor vezme cca 1l na 7000 km.
Na co se zaměřit? Že by olejový čerpadlo málo tlacilo? To by měla svítit kontrolka ne?
Dával jsem turbo po repasu najel jsem max 300km připravují na čip atd... Nakonec došlo na úpravy kvůli kterým nestačilo a zjistil jsem že hybrid je malej, tak sem ho poslal předělat na větší. Dnes mi volali ze už se to dělá, ale že ho musí vyčistit, že je zaneseny a že ložiska jsou před smrtí.
Jak je to možný nenajelo to nic. Vanu sem měl dole, sítko bylo čistý, turbo jsem při montáži zalil olejem, oleje si motor vezme cca 1l na 7000 km.
Na co se zaměřit? Že by olejový čerpadlo málo tlacilo? To by měla svítit kontrolka ne?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Právě že ne, dával jsem všude nový těsnění, přívodní trubku oleje jsem zkoumal ta byla v pohodě, i když do ní nikdo nevidí v dylce jakou má.... výstup na oleji taky v pohodě... Vůbec mi to nejde do hlavy.
Ještě že na to chlapi přišli a že sem ho posílal znova na předělání jinak sem turbo dodělal.
Jeden chlapík mi ještě rikal ať kouknu na klikovku jestli nejni chycena že by tudy moch utíkat tlak oleje a u turba by bylo pak málo. Když sem turbo vydával tak na mě olej vytek.
Ještě že na to chlapi přišli a že sem ho posílal znova na předělání jinak sem turbo dodělal.
Jeden chlapík mi ještě rikal ať kouknu na klikovku jestli nejni chycena že by tudy moch utíkat tlak oleje a u turba by bylo pak málo. Když sem turbo vydával tak na mě olej vytek.
mám tu olejový čerpadlo z mojeho auta, najeto 700km, opakovala se závada, tak jsem myslel,že je to tím novým čerpadlem, tak jsem dal jiný, al závada se projevovala furt, tudíž mu 100% nic není. Nechám za 500, ať mi tu neleží, kdyžtak SZ.
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.