Passat 2010 2.0 103kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Passat 2010 2.0 103kw

Příspěvek od Tunningkiller »

Zdar chlapi mám podezdreni na vadný kompresor klimatizace. Systém bez závad. Chladící médium 650g chybělo tam jen asi 70g. Tlak média píše jednotka 7.4baru. A system bez závad a z pruduchu jde teplej vzduch. Ovládací ventil 820mA požadovaný a skutečný jsou stejné. Neslape ani v otáčkách. Tak asi kompik v háji co?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Opraveno, povolenej středovej šroubek na klimakompresoru:). Povolen vyčistěn dal jsem loctite a šlape jak za mlada:)
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

To je očesanej tisícihran, ten zalepenej šroubek to moc dlouho neudrží.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Jasan uvidíme jak to dlouho poslape.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mám tam teď jednu OI kde se taky ta matička povolila, nevím z jakého důvodu...tisícihran ale není oholenej a s kompresorem normálně točit jde
Jednou jsem to měl na Leonu AGR, taky jsem to dal zpátky a jak jsem zapnul klimu tak se kompresor v tu ránu sekl a začal hořet řemen tak nevím jestli to mám vůbec zkoušet skládat (noteeth)
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

taky jsem to videl povolene u ovce,, no kdyz jde tocit vnitrkem rukou a tisicihran je ok tak by to mělo být ok, ted tam mám Transpika 2,5 tdi 680t km odesla spojka na kompresoru, ta el, mag cast, mel jsem to cele rozebrane a chybicku jsem nenasel, napeti jde az uplně k magnetu. blby je ze je to 128mm remenice tak je problem sehnat tu spojku, jedine origo snad za 5t to uz je lepsi celej kompik
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“