Na golfu 1.6 tdi jse mi rozsvítila kontrolka DPF tak jsem to napíchl na diag motor bez závad popel 25g a saze 10 regenerace před 560km najeto mám 88000km mám zkusit vynucenou regeneraci předem děkuji.
Tyhle hodnoty jsou ok, fakt žádná chyba? Nájezd? A co hodnoty souvisejících snímačů? (dif.tlak, teploty,...) Popř. nezdařený regenerace...? Kolik je v nádrži nafty?
tak jsem to napíchl a psalo to filtr naftových částic zanesení sazemi příliš vysoké vypočtená hmotnost sazí 9,90g měřená hmotnost sazí -1,02g diferenční tlak 2,74 hpa olejovej popílek 26,4g jede to v nouzáku výfuk uplně čistý teplotavýfukových plynu řada1 133stupnu řada2 taky 133stupnu na co se mám zaměřit díky moc.
Kolko km si spravil medzi prvym prispevkom a tym druhym kde mas hodnoty z diag?
Vyzera to tak, ze ti spravilo regeneraciu.
Podla prveho prispevku sa ti ani kontrolka nemala rozsvietit.
Malo sa to snazit zregenerovat.
To ze sa kontrolka rozsvietila, je ze zanesenie je nad 32g.
A ze uz to ide v nudzaku koli dpf tak si nad 40g.
Ako by ti nieco branilo vo vykonani regeneracie.
Tych 133 stupnov sa mi zda byt malo. To je pocas jazdy ta teplota? Mne za normalnej prevadzky v tomto pocasi dava okolo 200 stupnov, pri regeneracii idem k 600 stupnov.
U spousty motorů se kontrolka rožne už při sazích nad 20g, ale i tak by se v tomhle případě rožnout neměla... A ke spuštění servisní regenerace je zase často potřeba mj. teplota výfuku nad 300°C ...
Teraz som pozeral moje CAYC, počas jazdy okolo 200 stupňov pred DPF, na voľnobehu postupne klesne na cca 140 stupňov v priebehu 10 minút. Vonku je 24 stupňov.