seat 1,6

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

seat 1,6

Příspěvek od slovacek.milos »

seat procházel běžně emisema ok, nyní vyhozen


kyslíková sonda měří ale velmi chudou směsO.795


CO na volnoběh je 1,55 max O,5


a když tomu přidáš tak 7,24 max je O.3

výfuk je čistý, když přidám uberu není vidětžádný kouř, to sem kur... neviděl chudá směs a 24 x naměřený emisní limit to by se za tím autem muselo hulit jak za lokomotivou a sonda by byla někde 1,28 (wallbash)

kdo tomu rozumíte napište já nechápu :roll:
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

emisema když chtěj neprojde ani nový auto. jezdi tam kde projdeš.
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

JARDA2 píše:emisema když chtěj neprojde ani nový auto. jezdi tam kde projdeš.
jasný tam jel borec který nemá pro mě nějaké kilo navíc,

ale zkus přemýšlet chudá směs O,78 a z vývuku leze 24 x pžekrořený limit CO to tak nějak nezhltnu,

kdyby suchá kunda a nadržený kokot nezasune chápu, ale tot totok (wallbash) :roll: :? ;)
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

0,795 je ale bohatá zmes nie chudobná to znamená veĺa paliva nedostatok vzduchu...alebo sa mýlim ?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi mě z toho praskne koktot

Lambda sonda je kyslíkový senzor umístěný ve výfukovém potrubí automobilů se zážehovým motorem, vybavených katalyzátorem výfukových plynů. Toto zařízení porovnává referenční vzduch (okolní vzduch) s výfukovými plyny. Řídicí jednotka na základě údajů zaznamenaných lambda sondou určuje správný směšovací poměr paliva a vzduchu, který je důležitý pro snížení škodlivých emisí ve výfukových plynech. Pro správnou funkci katalyzátoru je směšovací poměr &#955;=1, tzv. stechiometrický poměr; to znamená, že ke spálení 1,0 kg benzínu je potřeba 14,8 kg vzduchu. Pokud je &#955;<1, tzv. bohatá směs, je poměr vzduchu ve směsi menší než u stechiometrické směsi. Pokud je &#955;>1, tzv. chudá směs, je objem vzduchu ve směsi větší než u stechiometrické směsi.
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 08 pro 2006, 11:24

Příspěvek od JARDA2 »

benzín na hovno. používanej dlouhodobě??
Peugeot Boxer 2,2 HDI Renault Scenic 2,0 DCI Škoda Fabia 1,9 SDI
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Motor tahá falošný vzduch ,alebo je prasknuté vyf.potrubie. Ked je lambda regulácia v plusových číslach,tak sa snaží obohacovat zmes.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jurosdi píše:Motor tahá falošný vzduch ,alebo je prasknuté vyf.potrubie. Ked je lambda regulácia v plusových číslach,tak sa snaží obohacovat zmes.
jirko další borec mi řekl co ty hadička tahá falošný vzýduch, no já konečně mohl napíchnout sondu a je tam úzkopísmová a skoro mrtvá jede tak z O,O4 na O.11 max ta je prostě v pič... a pak se tam stříká paliva,
no nebylo mi jasné CO přes sedum , to jsem si myslel že to poznám nosem a ono nic u vžfuk na prst čistý, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“