Fabia Junior 1.2!

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

VagiTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 04 pro 2016, 22:29
Odpovědi: 0

Fabia Junior 1.2!

Příspěvek od VagiTDi »

Čau, mám takovej blbej dotaz. Kamoš má Fábku junior, nemá to vubec nic :D Jako klasickej junior jen motor v tom neni litr ale 1.2jka.
Přes centr.eletriku a kódováni mi nejde donastavit aut.rozsvěcení světel, je to fakt taková socka, že ani to nejde? Nebo jsem jen neschopnej?
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Stará fábia to neumí žádná.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10351
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5132
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tam se musí automaticky otočit vypínačem.
Edit,to je škodovácký motor ala 120?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4301
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

v 1.0 junioru je OHV motor od škodovky, do juniora 1.2 cpali 40kw htp (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10351
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Bývala tam i 1,4 44kW.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Co mě zarazilo, že HTP je dílem našich techniků a motorářů v MBoleslavi a částečně Božkova výzkumného centra při ČVUT..Takže je to čistě český produkt..A já nadával na koncern, co to zase vymyslel.. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, motor něco podědil z 1.4-16v VW, je o vidět zejména u 12v verze když se podíváš na ventilové tubusy obou motorů.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10351
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

HTP je ryze český motor. Upřímně - není se čím chlubit.

Důkazem toho je, s jakou pompou a povykem vznikl a v jakém klidu a nenápadně zanikl.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14461
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak vyráběl se až do roku 2015.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3810
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak ta 12v verze nebyla zas až tak špatná. My to měli jako základ firemní flotily dokonce s lpg. No mohlo jich být tak okolo 20ti. Většina šla když to mělo najeto víc jak 300. Některé měly i přes 400. Dost jich ještě jezdí. Jestli jednou se řešily rozvody a možná tři čtyři hlavy... Paradoxně tomu motoru nejvíc chutná zacházení ala prase. Ty auta jezdí imrvére naložené a imrvére doraz. A úplně jedno jestli okolo komína nebo dálky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33968
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]Tak ta 12v verze nebyla zas až tak špatná Paradoxně tomu motoru nejvíc chutná zacházení ala prase.

mám autoškolu 414.000 první majitel ten motor ševelí jak hodinky,

další htp je plastová okna zacházení ala prase motor nevydržel, přes 300.000 km hlva KO,když jsem přebáral hlavu ta borec říkal že tak zničenou hlavu ještě neviděl,

dalšá fábia II věčně se tam něco řeší, 70.000 km první majitel

pak ještě několik ale není jistý původ,téměř všechny se potkaly nebo odešla hlava,

ted mám faII 65.000 první majitel, točí jak potkan na jeden válec, chytne na plný kotel a s malým výkonem jede, tak mi fábku první majitel přivezl a že prej v pondělí jestli to pojede

(LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5132
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Motor je dobrý ale někdo z vedení chtěl ušetřit na nákladech a tak,tohle menší,slabší,...emise a spotřeba, a pak hlavně,kdo s tím jezdí,výsledek známe.
Kupujme čínské motory,těm nabízí 1mil km záruku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když to člověkl nebude brát po technicku, stačí si poslechnout majitele, kteří ze š 120 na tohle auto-provedení přešli..Přitom v popisu konstrukce je ten motor zajímavý, jeho název je "velký krouťák", má to vyvažovák , ale pokud člověk má zažité zkušenosti např. z auta Daihatsu Cuore,nemůže pochopit kam se poděl konstruktérský rozhled, po takových letech ....Když jsem v tom seděl poprvé, měl jsem zato, že motor má nějakou závadu..i když to bylo ještě v záruce... :( :)
P.S. A mám zato, že Tomas 6 má možná pravdu, dávat mu čočku, ale já to zkoušel, ale měl jsem husí kůži a neměl jsem klapky na uších..V tom motoru nahoře prostě není vůbec nic...
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3810
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Paradoxně ta 1.2 12v 50 kw co má manželka jede teda výrazně líp jak 1.4 16v 55kw co má švagr. Já mu s tím htp bez problémů ujedu. Hlavně v kopci. Ale jak jsem psal,je.to asi hlavně o řidiči.
Jericho to chce pustit Rammsteiny a neposlouchat motor.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“