O II 1,8TSI žere olej -opravit nebo vyměnit za 2.0tsi ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O II 1,8TSI žere olej -opravit nebo vyměnit za 2.0tsi ?
Prosím o radu, mám OII, 2010, 1,8 TSI 4x4, motor CDAA, spotřeba oleje už víc jak 1L na 1000km. Vím, že to dělaj úzké pístní kroužky poničené usazeným karbonem. Je lepší osadit zase úzkými kroužky a po čase to začne opět, nebo dát jiný píst? Má někdo zkušenosti s písty Kolbensmidt? Origo píst a ojnici se mi dávat nechce, to je darda.
Zvažuju taky,zda radši nedat jiný motor. Pasuje beze změn 2,0 TSI(nebo TFSI?) asi CCZA? A je spolehlivější? Nevíte o někom, kdo tohle umí? Jsem z Litoměřic. Dík předem.
Zvažuju taky,zda radši nedat jiný motor. Pasuje beze změn 2,0 TSI(nebo TFSI?) asi CCZA? A je spolehlivější? Nevíte o někom, kdo tohle umí? Jsem z Litoměřic. Dík předem.
Mrkni se na fórum OctaviaClub, tam na tohle mají hezké vlákno borci z Brna, co to řeší komplexně.
Ale oprava za pár peněz to nejni
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696
Ale oprava za pár peněz to nejni
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=28696
O2 2.0 TDI Elegance SPORT BMM MR2006 Black Magic Pearl
Pro info ohledně výměny pístů u CDAA, oficiální technické produktové informace VAGu a jejich vývoj v čase ...
https://forum.skodahome.cz/topic/124301 ... nt=2341321
https://forum.skodahome.cz/topic/124301 ... nt=2341321
Ano, to je podle aktuální ETKA, písty s koncovým DL, co maj skládané stírací kroužky J. kde musíš dát i nové ojnice kvůli pístnímu čepu, nové písty jsou o 0,03mm v půměru menší ...
Jenže, na začátku průseru to VW řešilo písty s koncovým BK se stíracími kroužky s prořezy, které jsou u VAGu stále k dispozici, protože to jsou písty z BZB motoru, při kterých není nutné měnit ojnice ...
To vše jsou motory řady EA888 před nástupem Gen3 s plastovými vanami a variátory i na straně výfuku
Jenže, na začátku průseru to VW řešilo písty s koncovým BK se stíracími kroužky s prořezy, které jsou u VAGu stále k dispozici, protože to jsou písty z BZB motoru, při kterých není nutné měnit ojnice ...
To vše jsou motory řady EA888 před nástupem Gen3 s plastovými vanami a variátory i na straně výfuku
Ano, to je aftermarket od KolbenSchmidt pod číslem 40 251 600 pro originál písty s koncovým BK za zajímavou cenu Ale i oni blbli, před cca 3 lety tomu taky dávali problémové kruhy, viz foto.
Takže pozor na starý zásoby, který ale snad u tohodle zboží nikdo nemá ...
Najdi jeden rozdíl
špatný
správný
A to je taky důvod, proč tovární modifikace VAGu od 6/2011 v pístech CP a DF může mít stejné problémy, protože s těmi vrtanými stíráky se tam někdo zbláznil a teprve v 2015/2016 začili dávat skládaný na pístech DL, když se jim z nějakýho důvodu nelíbily již vyzkoušený jen prořezaný stíráky ...
Takže pozor na starý zásoby, který ale snad u tohodle zboží nikdo nemá ...
Najdi jeden rozdíl
špatný
správný
A to je taky důvod, proč tovární modifikace VAGu od 6/2011 v pístech CP a DF může mít stejné problémy, protože s těmi vrtanými stíráky se tam někdo zbláznil a teprve v 2015/2016 začili dávat skládaný na pístech DL, když se jim z nějakýho důvodu nelíbily již vyzkoušený jen prořezaný stíráky ...