Oprava strženého závitu svíčky

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:,
Tak tady je tak dlouhé navádění,že bych se ani vedle,nakřivo nemohl trefit.
Zítra to budu dělat. Pochlubím se.
o tom to taky je ne všechny sady jsou dobré,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak kamarád,co mi půjčoval V-COL má závitník ulomený,nasazuje na zbytek 11ořech,..... To je dobré tak na fichtla,tady to netrefím do osy.
Zítra to jede na hlavu na vyříznutí. Za 300,-se to vyplatí,než se babrat....
Stejně nemám šrouby a těsnění,mám čas.

EDIT: použili by jste šrouby a těsnění z hlavy,když to nevrčelo?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Použil, pouze jde o to, počítat s tím, že postup utažení je "narušen"..Těsnění je jinak pořád o.k. , jen jde o to, to správně utáhnout..Ale jistě jsi to několikrát dělal, takže poznáš na páce, kdy už to bude moc..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak závit opraven u odborníků.Chvíly to trvalo,než se to smontovalo ale stále to klepe,trochu jinak než předtí ale jako zdvihátka. Ty se dávaly nové a při prvním natočení klasicky rachot a rychle to tichlo,takže tlak oleje bude. Napojit budík na olej je znova motor skoro ven,tady se člověk nikam nedostane.
Co by mohlo jako kovadlinka klepat? Jak zkontrolovat zdvihátka,když sundání až víka ventilů obnáší 3 hod tvrdé práce,to už jsou odtlakovaný,né?

Jak má fungovat vířivé klapky na sání? Při volnoběhu podtlak baňka přitažená a až ve výkonu,kdy si to řekne,si odfoukne?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Chápu, že to tady bude obtížné, ale zkusil bych odpojovat válec po válci, až se zjistí, který to dělá..Takže to klepe nejen na volnoběh , ale i po přidání plynu, nebo jen po prudkém přidání to zaklepe a přestane?..Jinak bych ještě počkal, a trochu pojezdil..Já kdysi namontoval hlavu, která měla vyschlá hydra, motor mlátil až jsem se lekl, a jelikož nebyl čas, tak jsem to neřešil a jezdím dodnes..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ne,klepe to stále,otáčky neotáčky. Jak nedotlakované olejem,nižším tlakem. Nikde neseženeš,kolik by to mělo tlačit. 1,6 74Kw má čidlo oleje na 1,2 nebo kolik,nafta cca 0,6,tady teď nevím,kolik má čidlo ale to dává,že provozní tlak musí být řádný,ale kolik!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Bude to obdoba, volnoběh pod 2 atm by neměl klesnout a co tisíc otáček tak 1 atm navíc/ale max. asi 4-5, záleží na hustotě oleje/..Někdy to reaguje i na málo oleje, že hydra vyvádějí, škoda že to nemá čidlo přímo na hlavě..S těmito motory nejsou velké zkušenosti, já na tom něco dělal už na Corradu a pak na Passatu..ale byl jsem rád, že to nebylo nic většího..člověk neví, kde začít..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Máme stejné myšlení ale tlak stačí 3 nebo musí být 3,5atm. To nikdo neví. To je to.
Hledáš,bádáš, i věšteckou kouli jsem vytáhl a stále nic.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Jestli je tlak oleje ok(nebo aspon co tvrdí čidlo) lze zjistit v přístrojové desce blok měřených hodnot nevím jaký u tohodle auta,ale mělo by se zobrazovat OK-ne OK .Pokud na volnoběh není ok tak kontrolka ještě nesvítí ale aspon to něco ukáže.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přes Vag jsem nekoukal ale čerstvé zdvihátka to dotlakovalo. Ale teplé na volnoběh blikající kontrolka nevypovídá,jestli je dobrý tlak v otáčkách.
Tady je problém připojit budík,abych mohl napsat,tlačí tolik a tolik ale stejně,je to dostatek na dotlakování hyder a napínáku?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“