Žádný nadhled u VW..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jakého máš Favouše? Já jsem si loni po letech koupil zase top stav Silver Line 50kW a netop stav Sport Line Ecotronicfekálek píše:Dělám auta pětadvacet let a neznám žádnýho mechánu kterej pěje ody na francii a itálii a znám jich dost. Koncernové závady se jistě taky vidí všelijaké, ale to je dáno tím, že v tom jezdí polovina čr a v tom moři se to objeví. Ale ať si jericho koupí stilo, pro někoho je to prostě srdcovka, to chápu, pro mě je srdcovka favorit a naprosto chápu když mi někdo řekne, že jsem mašťák když mám doma fávo s 24000km jak nové.
136L, zelená taková ta hrášková, hnědej vnitřek, vše origo po jednom starém pánovi, je v podstatě novej, je to ňuňan. Silver line byl vždycky můj sen když jsem byl mladej, to byla fakt klasaVici píše:Jakého máš Favouše? Já jsem si loni po letech koupil zase top stav Silver Line 50kW a netop stav Sport Line Ecotronicfekálek píše:Dělám auta pětadvacet let a neznám žádnýho mechánu kterej pěje ody na francii a itálii a znám jich dost. Koncernové závady se jistě taky vidí všelijaké, ale to je dáno tím, že v tom jezdí polovina čr a v tom moři se to objeví. Ale ať si jericho koupí stilo, pro někoho je to prostě srdcovka, to chápu, pro mě je srdcovka favorit a naprosto chápu když mi někdo řekne, že jsem mašťák když mám doma fávo s 24000km jak nové.
Je to zajímavé, když vyšly po revoluci -Silver Line a Black line , tak za ně chtěli velký prachy, asi za tu barvu..Lidé po nich "šíleli" a dobře si to pamatuji, protože baráček ve kterém bydlím, prodala babička na nátlak svého vnuka, který takového chtěl../skončila ve starobinci/...Už je to dlouho, co jsem nějakého prohnilého viděl v akci, ale proti gustu žádný dišputát..Tak to má být, líbí se to, tak si to koupit pro potěšení...Můj názor je ten, že auto bylo tehdy velmi předraženo..Ale cena pořád roste...
P.S. když už Škoda, tak poslední Rapid s kyvnými rameny vzadu, a motorem Š 130 s osmikanálem , popřípadě z Favorita, ale předělaný, aby to pořádně jelo...
P.S. když už Škoda, tak poslední Rapid s kyvnými rameny vzadu, a motorem Š 130 s osmikanálem , popřípadě z Favorita, ale předělaný, aby to pořádně jelo...
nepropadat panice...
Silver Line jsem měl v 1997-2006. 135 karbec, v roce 93 stál 235 000.. měl jsem k němu i fakturu.
V roce 2006 skončil ve verzi asi Evo 4 - 1490ccm obsah, MPi z Feldy, celonerez výfuk se svody od Motor-Excelu..
Loni jsem si koupil origo stav Silver Line, 50kW BMM - jezdil u kanálu La Manche, 88tkm, původni nerezavý stav, sem tam sekanec od dveří akorát
Takový Favorit jak máš, to je poklad
No nové auta byly drahé asi vždycky.. kdo měl třeba přes 500 na Oktávku TDI v roce 99?... Moje Oktávka 2003 Combi 96kW Collection s xenonama, ESP atd., stála tehda skopčáka nová tuším 840 000.... v 2009 jsem ji koupil za 200...
Sharan, Galaxy a spol to bylo taky nové kolem milionu...
V roce 2006 skončil ve verzi asi Evo 4 - 1490ccm obsah, MPi z Feldy, celonerez výfuk se svody od Motor-Excelu..
Loni jsem si koupil origo stav Silver Line, 50kW BMM - jezdil u kanálu La Manche, 88tkm, původni nerezavý stav, sem tam sekanec od dveří akorát
Takový Favorit jak máš, to je poklad
No nové auta byly drahé asi vždycky.. kdo měl třeba přes 500 na Oktávku TDI v roce 99?... Moje Oktávka 2003 Combi 96kW Collection s xenonama, ESP atd., stála tehda skopčáka nová tuším 840 000.... v 2009 jsem ji koupil za 200...
Sharan, Galaxy a spol to bylo taky nové kolem milionu...
Otec měl Black Line taky za šupu v 94. Co jsem měl feldu lxi z 95 roku tak nová s příplatky stála něco kolem 240. Priplatky za dělené sedadla a přípravu na rádio. Passat co jsem měl byl taky z 95 a skoro holobyt za 560 tis. Nechápu lidi co nadávají že nové auta stojí teď moc peněz. V 98 jsem nastoupil poprvé do práce a bral 8000. Teď třikrát tolik a auta stojí furt stejně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici píše:Silver Line jsem měl v 1997-2006. 135 karbec, v roce 93 stál 235 000.. měl jsem k němu i fakturu.
V roce 2006 skončil ve verzi asi Evo 4 - 1490ccm obsah, MPi z Feldy, celonerez výfuk se svody od Motor-Excelu..
Loni jsem si koupil origo stav Silver Line, 50kW BMM - jezdil u kanálu La Manche, 88tkm, původni nerezavý stav, sem tam sekanec od dveří akorát
Takový Favorit jak máš, to je poklad
No nové auta byly drahé asi vždycky.. kdo měl třeba přes 500 na Oktávku TDI v roce 99?... Moje Oktávka 2003 Combi 96kW Collection s xenonama, ESP atd., stála tehda skopčáka nová tuším 840 000.... v 2009 jsem ji koupil za 200...
Sharan, Galaxy a spol to bylo taky nové kolem milionu...
Poklad nevím, ale čekal jsem na něj 3 roky než se starej pán rozhodl, že už nebude jezdit a teď je můj a dělá mi radost, je jak novej, ty kilometry jsou neuvěřitelný, mám k tomu sešit kde si psal co tankoval a kam jel atd, paráda.
Ta originálnost a zachovalost je bezvadná, taková auta se pořád objevují, do konce i třeba s povlakem na sedačky, co dávali při koupi a jsou ještě v záběhu..Ale je tu dilema, jezdit s tím, když je taková zachovalá voňavka, když to ještě nebylo na dešti/soli/? Asi ne, takže chudák auto , už se nesveze a stane se z něho exemplář "za výlohu"..Bohužel guma stárne, takže případná zrada je na světě..Chodím okolo takových podobných velmi často, i když jsou v dobrých podmínkách, tak pořád stárnou, najednou se propadne pedál brzdy, dokonce zmizí i kapalina na chlazení a pokud se to aspoň v létě neprotáhne, neohřeje , tak se vlastně auto systematicky ničí...Já si dělám veterána motorku, ale vím, že s ní musím jezdit, aby to k něčemu bylo...
nepropadat panice...
No občas ho projedu, ale do deště to nesmí, to je jasný. Jestli to vidělo déšť tak jedině když ho někde cestou zastihl, ale jinak se do toho přezouvaljericho-3 píše:Ta originálnost a zachovalost je bezvadná, taková auta se pořád objevují, do konce i třeba s povlakem na sedačky, co dávali při koupi a jsou ještě v záběhu..Ale je tu dilema, jezdit s tím, když je taková zachovalá voňavka, když to ještě nebylo na dešti/soli/? Asi ne, takže chudák auto , už se nesveze a stane se z něho exemplář "za výlohu"..Bohužel guma stárne, takže případná zrada je na světě..Chodím okolo takových podobných velmi často, i když jsou v dobrých podmínkách, tak pořád stárnou, najednou se propadne pedál brzdy, dokonce zmizí i kapalina na chlazení a pokud se to aspoň v létě neprotáhne, neohřeje , tak se vlastně auto systematicky ničí...Já si dělám veterána motorku, ale vím, že s ní musím jezdit, aby to k něčemu bylo...
No občas ho projedu, ale do deště to nesmí, to je jasný. Jestli to vidělo déšť tak jedině když ho někde cestou zastihl, ale jinak se do toho přezouvaljericho-3 píše:Ta originálnost a zachovalost je bezvadná, taková auta se pořád objevují, do konce i třeba s povlakem na sedačky, co dávali při koupi a jsou ještě v záběhu..Ale je tu dilema, jezdit s tím, když je taková zachovalá voňavka, když to ještě nebylo na dešti/soli/? Asi ne, takže chudák auto , už se nesveze a stane se z něho exemplář "za výlohu"..Bohužel guma stárne, takže případná zrada je na světě..Chodím okolo takových podobných velmi často, i když jsou v dobrých podmínkách, tak pořád stárnou, najednou se propadne pedál brzdy, dokonce zmizí i kapalina na chlazení a pokud se to aspoň v létě neprotáhne, neohřeje , tak se vlastně auto systematicky ničí...Já si dělám veterána motorku, ale vím, že s ní musím jezdit, aby to k něčemu bylo...