Zjištění úniku vzduchu mezi turbem a motorem - jak na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zjištění úniku vzduchu mezi turbem a motorem - jak na to?
Zdar borci,
nasadil jsem fmic plus nějaký to potrubí okolo a rád bych si ověřil, že mi to nikde neutíká. Máte nějakej jednoduchej trik, jak nafouknout a kde a čím ucpat vedení? Napadaj mě jen samý složitosti, tak ať to zbytečně nekomplikuju.
Předem díky za inspiraci.
Naftě zdar!
nasadil jsem fmic plus nějaký to potrubí okolo a rád bych si ověřil, že mi to nikde neutíká. Máte nějakej jednoduchej trik, jak nafouknout a kde a čím ucpat vedení? Napadaj mě jen samý složitosti, tak ať to zbytečně nekomplikuju.
Předem díky za inspiraci.
Naftě zdar!
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
většinou je to slyšet a ta váha asi ukazuje dobře, víc vychladíš, víc se vejde, to sedí. můžeš přidat naftu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
To sou teda příspěvky jedna báseň. A zrovna takový figury jako Tditech a Standa, co se v tom vrtaj až po lokty.
Mirku dík za teorii, možná na tom něco bude. Budu se tím uklidňovat, že nemám díru. 😀
Turbo kamna powere, to je fejk nebo to vážně igelit udrží? Zkoušel to někdo?
A na závěr dnešního příspěvku bych rád požádal ladiče s fmic, kteří koumali hodnoty váhy před a po montáži, ať se podělí o poznatky.
Ps: fóry typu vodotrysk sem vlastně hrňte taky, aspoň mi UPnete téma nahoru. 🖒
Mirku dík za teorii, možná na tom něco bude. Budu se tím uklidňovat, že nemám díru. 😀
Turbo kamna powere, to je fejk nebo to vážně igelit udrží? Zkoušel to někdo?
A na závěr dnešního příspěvku bych rád požádal ladiče s fmic, kteří koumali hodnoty váhy před a po montáži, ať se podělí o poznatky.
Ps: fóry typu vodotrysk sem vlastně hrňte taky, aspoň mi UPnete téma nahoru. 🖒
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To je pravda ale když to někde syčí,utíká to. Mělo by to zahulit.Tomas.cz píše:Můj názor je, že pokud bude únik tlaku, váha bude ukazovat větší průtok díky většímu množství nasávaného vzduchu do turba.
V baráku jsme měli od OPBH k plynu " Jeli cítit plyn,znamená to,že někde uniká."
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Promin ale zrovna me ta blbost napadla nemyslel sem to zle
Jinak muzes pouzit neco pevnejsiho nez obyč igelit. Myslím jakože pevnější silnejší igelit. Nebo si nechat vyrobit ucpávky z nerezu a nasadit je na konce silikon hadice a je to. Nakonec si jeste muzes dát vystup na kompresor. Rovnou udelat víc průměrů abys je měl na víc druhů aut......
Jinak muzes pouzit neco pevnejsiho nez obyč igelit. Myslím jakože pevnější silnejší igelit. Nebo si nechat vyrobit ucpávky z nerezu a nasadit je na konce silikon hadice a je to. Nakonec si jeste muzes dát vystup na kompresor. Rovnou udelat víc průměrů abys je měl na víc druhů aut......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
normalne si vyrob dve zaslepky do hadic z polyamidu, do jednej si nasrobuj ventil od kolesa kludne ako na videu. Jednou zaslepis tlakovu stranu od turba a druhou zaslepis hadicu co nasuvas na sacie parohy. A mozes tlakova na kolko barov chces...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4188
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
na to může použít ucpávky odpadních potrubí (40-70mm odstupnováno po 5) stojí pár šupů do jedný vrtne díru na nacpe ventil na kolo a foukástanda123 píše: Nebo si nechat vyrobit ucpávky z nerezu a nasadit je na konce silikon hadice a je to. Nakonec si jeste muzes dát vystup na kompresor. Rovnou udelat víc průměrů abys je měl na víc druhů aut......
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
já to nikdy netlakoval a pokud nastal únik, hned to bylo znát - bylo to slyšet nebo to začalo kouřit a bylo to omaštěný a když vystřelí hadice tak to pozná každej...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série