Zjištění úniku vzduchu mezi turbem a motorem - jak na to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Zjištění úniku vzduchu mezi turbem a motorem - jak na to?

Příspěvek od Pája 19 »

Zdar borci,
nasadil jsem fmic plus nějaký to potrubí okolo a rád bych si ověřil, že mi to nikde neutíká. Máte nějakej jednoduchej trik, jak nafouknout a kde a čím ucpat vedení? Napadaj mě jen samý složitosti, tak ať to zbytečně nekomplikuju.
Předem díky za inspiraci.
Naftě zdar!
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Pojezdi a mastnota ti ukáže.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Taky jsem si říkal, ale asi za 500km nikde nic, žádný syčení ani olej. Jen mi váha vzduchu ukazuje asi o 50 mg víc než před montáží. :?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Utop to do rybnika a hned uvidis odkial to bublinkuje (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Nebo misto vzduchu to napustit vodou a pozorovat kde je vodotrysk.. (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

většinou je to slyšet a ta váha asi ukazuje dobře, víc vychladíš, víc se vejde, to sedí. :D můžeš přidat naftu
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To sou teda příspěvky jedna báseň. A zrovna takový figury jako Tditech a Standa, co se v tom vrtaj až po lokty.
Mirku dík za teorii, možná na tom něco bude. Budu se tím uklidňovat, že nemám díru. 😀
Turbo kamna powere, to je fejk nebo to vážně igelit udrží? Zkoušel to někdo?
A na závěr dnešního příspěvku bych rád požádal ladiče s fmic, kteří koumali hodnoty váhy před a po montáži, ať se podělí o poznatky.
Ps: fóry typu vodotrysk sem vlastně hrňte taky, aspoň mi UPnete téma nahoru. 🖒
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Můj názor je, že pokud bude únik tlaku, váha bude ukazovat větší průtok díky většímu množství nasávaného vzduchu do turba.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tomas.cz píše:Můj názor je, že pokud bude únik tlaku, váha bude ukazovat větší průtok díky většímu množství nasávaného vzduchu do turba.
To je pravda ale když to někde syčí,utíká to. Mělo by to zahulit.
V baráku jsme měli od OPBH k plynu " Jeli cítit plyn,znamená to,že někde uniká."
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Promin ale zrovna me ta blbost napadla nemyslel sem to zle ;)

Jinak muzes pouzit neco pevnejsiho nez obyč igelit. Myslím jakože pevnější silnejší igelit. Nebo si nechat vyrobit ucpávky z nerezu a nasadit je na konce silikon hadice a je to. Nakonec si jeste muzes dát vystup na kompresor. Rovnou udelat víc průměrů abys je měl na víc druhů aut......
;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

normalne si vyrob dve zaslepky do hadic z polyamidu, do jednej si nasrobuj ventil od kolesa kludne ako na videu. Jednou zaslepis tlakovu stranu od turba a druhou zaslepis hadicu co nasuvas na sacie parohy. A mozes tlakova na kolko barov chces...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

standa123 píše: Nebo si nechat vyrobit ucpávky z nerezu a nasadit je na konce silikon hadice a je to. Nakonec si jeste muzes dát vystup na kompresor. Rovnou udelat víc průměrů abys je měl na víc druhů aut......
;)
na to může použít ucpávky odpadních potrubí (40-70mm odstupnováno po 5) stojí pár šupů do jedný vrtne díru na nacpe ventil na kolo a fouká (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Taky moznost ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já to nikdy netlakoval a pokud nastal únik, hned to bylo znát - bylo to slyšet nebo to začalo kouřit a bylo to omaštěný a když vystřelí hadice tak to pozná každej... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“