Zdravím
Dlhodobejšie rieším problém so svojim autom: octavia 1 ASV 81kw, problém spočíva v tom že turbo po úvodnom prefuku nechce moc dotlačiť.
Momentálne tam mám namiesto váhy diodu čiže sústavne mám na váhe 1250mg. V aute je vymenené turbo, N75, N18c podtlakové hadičky, na turbe je nová banka originál garrett, regulácia chodí úplne voľne, turbo tam je z aute ktoré som predtým sám logoval a videl som ako to auto jazdilo a ako turbo tlačilo, vôlu nemá skoro žiadnu, povedal by som že menšiu ako nové origo garrett turbo.
Každopádne sa neviem pohnúť ďalej, auto aj na diodu vôbec nezadymí, ani pri prvotnom zošliapnutí plynu, začínam mať podozrenie na čerpadlo alebo trysky že nevedia dodať dostatok nafty aby sa to turbo vedelo poriadne roztočiť a dotlačiť tlak ktorý potrebuje, auto má najazdene 500 000km, čerpadlo aj vtreky sú pôvodné, auto na volnobeh vôbec netrasie ani v žiadnom režime jazdy, auto ide plynulo, akurát rieším problém s touto reguláciou.
Dá sa spraviť nejaký test čerpadla/trysiek na aute aby som zostil či dáva dostatok nafty, respektíve môže sa stať, že môže už cerpadlo dávať menej nafty ako by malo aj keď je namiesto váhy dioda ? Naozaj si s tým už neviem rady. Keď tak viem poskytnúť aj log s diodou.
Auto štartuje na brnk, nedymí vôbec, egr off, sanie čisté, všetky hadice tesné, intercooler nový, čidlo tlaku skúšané tiež iné.
Téma predtým: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=167681
Ešte dodám že to turbo predtým čo tam bolo, bolo pridreté na hriadelke a po vybratí už len ťažko sa sním točilo
Test čerpadla/trysiek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 456
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
Tlaky motoru neviem ale motor aj v zime štartuje úplne bezproblémov dokonca lepšie ako PD čo máme doma, takkže predpokladám, že tlaky budú dobré.
Podtlaku tam je dosť, meral som ho dokonca teraz mám zaslepený aj N18 aj N239, čiže jediný ktorý funguje je N75.
Keď dám podtlak na priamo, tak je turbo stále zavreté, čiže tým pádom to hneď prefúkne.
Podtlaku tam je dosť, meral som ho dokonca teraz mám zaslepený aj N18 aj N239, čiže jediný ktorý funguje je N75.
Keď dám podtlak na priamo, tak je turbo stále zavreté, čiže tým pádom to hneď prefúkne.