1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nejhorší je všudypřítomná byrokracie, kterí ničí vše před sebou a za sebou. A je to i všeobecná naše vina, koho u nás zajímá, kdo je v EU parlamentu? Dávají se tam často politici, kterých se chce strana zbavit..A že jsou sluníčkáři a buzeranti? Každý má nějaké představy a priority a ty se snaží uplatňovat, kde může..Máš rád černo za výfukem? Proč ne, ale tomu co to dýchá to prostě vadí a když je takových "milovníků" neseřízených motorů víc, ostatní to sere..Co je to za mechána nebo kutila, který tohle považuje za správnou věc? To je přeci debil a umí hovno..Takhle se mává rukou nad tím, že jsou vylovené ryby v moři, vymlácená zvířata, bordel civilzace, kam se podíváš.... Ti, co to způsobují, nadávají na ty, kterým se to nelíbí, čehůni měli ještě nedávno skládky v lese, rudý český buran vzal ledničku, pneumatiky a doma si "uklidil" ...Jasně, těm co to vadilo, byli jen blbci, sluníčkáři, prostě ti, co jsou nějací divní..A až tihle burani pojedou do Chorvatska, protože tady už se nedá koupat a cokoliv z přírody ukazovat, tak se budou koupat mezi odpady z PVC a okolo bude mrtvé moře a budou tam jen ZOO s akvárii, kde budou ukazovat exempláře, které tam ještě nedávno byly než převážili ti notoričtí lidští debilové, kteří mají duševní obzor pouze na konec svého dvorku....
A vždy najdou výmluvu na ty ostatní, co za to mohou... :(
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

U nás doma všetci dostali školenie že s týmito priamovstrekmi s turbom sa pod 2000 otáčok ani nejazdí, máme ich pár v rodine tak všetci dostali školenie, napríklad na 1.0 TSI sa u nás jazdí tak že sa radí pri 3500 skôr nikoho ani nenapadne, práve preto sby sme čo najviac predišli takýmto katastrofám. Tak isto 1.2 TSI DSG to jazdí iba na S režim,
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak tak....

lenže bezny clovek a ešte s DSG.....hruza
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

proto se taky přechází na na novej olej 0W/20, tím by se vznik detonačního hoření měl minimalizovat právě díky použitým aditivům
http://www.auto.cz/motorove-oleje-0w-20 ... pne-111485
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je obdoba 0W-30 , který je řídký právě proto, aby" pohlcoval" karbon, který tyto motory vytváří , takže postupně "houstne" a tím eliminuje zakarbonování motoru při jízdě jako s hnojem? Kolik dnes stojí litr ?/1000 kč/ Budoucnost olejů je údajně taková, že postupně budou nové výrobky , jejichž cena bude neustále růst? A výměna oleje bude konečně i dobrý kšeft. Bohužel tento olej nelze nalít do starších motorů, protože je zničí..., musí se dokonce i podle čísla motorů pečlivě sledovat, zda tam půjdou použít..Zatím mám zato, že tyhle oleje musí mít 2.0 TSi v Kodiacu a nesmí mít jiné, aby nelehli..Nastává doba olejových inženýrů s VŠ , kteří budou zárukou, že motor se nezadře...Nebude stačit jeden sud, z kterého se leje do všeho, co má kola... :D
nepropadat panice...
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:To je obdoba 0W-30 , který je řídký právě proto, aby" pohlcoval" karbon, který tyto motory vytváří , takže postupně "houstne" a tím eliminuje zakarbonování motoru při jízdě jako s hnojem? Kolik dnes stojí litr ?/1000 kč/ Budoucnost olejů je údajně taková, že postupně budou nové výrobky , jejichž cena bude neustále růst? A výměna oleje bude konečně i dobrý kšeft. Bohužel tento olej nelze nalít do starších motorů, protože je zničí..., musí se dokonce i podle čísla motorů pečlivě sledovat, zda tam půjdou použít..Zatím mám zato, že tyhle oleje musí mít 2.0 TSi v Kodiacu a nesmí mít jiné, aby nelehli..Nastává doba olejových inženýrů s VŠ , kteří budou zárukou, že motor se nezadře...Nebude stačit jeden sud, z kterého se leje do všeho, co má kola... :D

Používáš jeden olej pro všechny joo? (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já ne, ale často to bylo pravidlem..Dávalo se 10W-40 , to sežrala většina aut a když byla třeba specifikace , tak se dala ta základní , jinak když se bláznilo s PD , tak se dávalo to co tam patří, ale pak hoši zjistili, že je to fuk, nikdo jim to přeci nedokáže...Já opravoval individuálně, sud jsem měl jednou, jinak přesně podle toho, co tam patřilo..Pokud zákazník platí, má nárok na to, co si zaplatil a co tam patří...Ale dnes je v tom guláš, žádný dosud prodávaný diesel nesmí být provozován s olejem VW 50900, přitom na piksle je napsáno, že je také pro diesely určený..Ale pouze pro diesely, které jsou k tomu upraveny...Zatímco Kodiaq 2.0 TSI ten olej 0W-20 dostat MUSÍ, tak diesel 2.0 TDi /110-140kw/ jej dostat NESMÍ... Každý mechán proto bude muset se vyškolit nebo nezapomenout se podívat na štítek v mot. prostoru..Ale co když bude auto, poskládané s čehokoli,co koncern vytvořil, což dělají kutilové a úpravci?Bude v tom guláš a zadřené motory... :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“