Nastavení vstřiku 1.9tdi 96kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Golf GTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 08 čer 2010, 20:41

Nastavení vstřiku 1.9tdi 96kw

Příspěvek od Golf GTD »

Zdravím, chci se jenom zeptat. Potřebuji nastavit vstriky, vím že se nastavují na 180stupnu, ale napadlo mě nastavit je na 90stupnu. Co by se mohlo stát? Díky za odpovědi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Dobrej nápad ... Jak Tě to napadlo a čeho bys tím chtěl dosáhnout, když si neumíš ani představit, co by se potom mohlo stát? :o
Golf GTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 08 čer 2010, 20:41

Příspěvek od Golf GTD »

Ani nevím jak mě to napadlo, proto se ptám, abych se dozvěděl co se může stát
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

potencialne by si mohol zničiť vstrekovač nakoľko ti bude vahadlo hlbšie tlačiť dnu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Golf GTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 08 čer 2010, 20:41

Příspěvek od Golf GTD »

To by byla dráha zkouška. Mě právě napadlo, jestli nebude dávat víc nafty, když by víc otevíral
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

(rofl) dobrý no
tak když ten element seřizuješ tak šroubuješ nadoraz a pak půl otáčky zpátky to je jakási bezpečnostní vzdálenost, ty to můžeš dát o něco míń a teoreticky docílit nepatrně vyšší dávky nafty ale ty servisní předpisy mají svůj význam a pokud chceš víc ropy a vyšší výkon, běž na to jinak (crazy)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Přesně tak, ta nastavovaná mezera mezi pístkem (na obrázku zelený) a sedlem je tam i s ohledem na tepelnou roztažnost materiálu, ne jen s ohledem na čistě mechanické míry ... Pístek nesmí do sedla mydlit ...
Jinak dávka tady je řízená ne čistě mechanicky, když bude větší tlak, ECU řídící ventil otevře dřív ... Dobrej pokus o tuzing (rofl)

Obrázek
Golf GTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 08 čer 2010, 20:41

Příspěvek od Golf GTD »

Dobrá, nastavím to na 180stupnu jak to má být. Ještě se chci zeptat, proč má motor 1.9tdi 110kw nastavený vstriky na 220stupnu a ne na180stupnu jako ostatní motory
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

ARL ma 180st.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Golf GTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 08 čer 2010, 20:41

Příspěvek od Golf GTD »

Někde jsem se dočetl, že se na arl nastavují na 220, takže je to blbost
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Myslím že smradlavá žížala tady psal před lety že nastavení na 90st. zkoušel a krom o něco lepších startů žádná změna ve výkonu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“