Opět HTP...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ano spodok.
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

rami píše:Cim se projevi to ze jsou praskliny na svodech vyfuku.
Nekde jsem cetl ze je to normani a maji to skoro vsecky HTP.
Spatnym rizenim motoru, protoze v nekterych rezimech se tudy prisava vzduch. (tedy sviti kontrolka, cuka, blbe tahne atd...) V poradku to kazdopadne neni.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kuci,poradte.

Da se zvysit volnobeh na HTP motor BME - delal uz nekdo -pripadne jak ?

Dalsi vec,co muze zpusobovat chybu.


16804 - rada valcu 1: katalyzator
P0420 - 35-00 - mala ucinnost

pred skocenim rozvodu se tam chyba obcas objevila ale 14 dnu treba nic .
Katalyzator vybity.
Po oprave hlavy a rozvodu chyba skace pravidelne a rozsvecuje kontrolku motoru.

Zda muze byt jeste jina pricina nez kat.
diky
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Volnobeh sa neda a 16804 odstraniš iba vymenou katu. (pripadne kurvitkom ale to neni ono)
Patronu do katu predavaju kusok od teba ve Frydku. Zavariš a vyriešene.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Vykuchali ste kat a nechali tak? To sa druhej sonde nepáči, preto tá kontrolka. Kolko máš volnobeh a prečo chceš zvyšovať otáčky? Ak je zlý/nízky tak či náhodou nie je chyba inde.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1622
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kat uz byl vybity kdyz se to kupovalo. Zjistilomse to u te opravy ze tam neni.
JEN je divne ze tam ta chyba neskakala kdyz olej sel pres voditka do vyfuku a kourilo to jak svina.
Opravilo se to,zavaril jsem svody byly popraskane a auto jede nadherne jen ta chyba tam skace.

Volnkbeh drzi pekne jen se mi zda ze je zbytecne nizky ze by chlup se mohl zvetsit.
Nasel jsem ve Visu ze by se to snad mohlo dat ale zda nekeca nevim.

Kde ve Frydku ,nejaky odkaz nemas prosim te ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

http://www.extravyfuk.eu/kontakty/

ten volnobeh nepojde zvyšiť.
elkej
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 02 led 2008, 18:58
Bydliště: Trinec

Příspěvek od elkej »

1,2HTP 47kW AZQ, problem s EGR.
Koupit novy nebo nechat odstranit upravou ridici jednotky?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Máte někdo utahovací momenty na spodek? Myslím ojnice a celý ten půl blok. Teď mi tu stojí 6v, Jeden ventil jak sluníčko. Je to auto člověka co je punťa tak mu to aji okruhuju. Vložky přeletím honovačkou ve vrtačce a musí to být dobré. Přemýšlet o šálách na ojky a nových šroubech je asi utopie že?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čoveče někde jsem to měl zkusim to najít ale myslím že jsem to utahoval jak 1.4 16v páv na HTP to snad ani ofiko není předepsaný..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Předepsaný není nic. Ani v etce nejsou díly, ale v aftermarket se dají koupit dokonce i výbrusové šály. Ale šrouby na ojky jsem nenašel. Měníte je? Nebo šrouby neřešit, rozdělat, vytahat písty překruhovat a šou jede dál?
Romane kdyby jsi někde našel jak si to tahal... Dík
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Měl jsem motor venku-normalne převodovku nechal v autě a vyndal samotnej motor,když sundas ty prsa do boku je hafo místa
Jsou nějaký postupy s navrtanim a povolením ojky u převodovky ale do toho se mi nechtělo
Šrouby jsem nechal všechny starý a šlape to dodnes 1A už asi 35tis.km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Presne tak nič sa nemeni na spodku okrem kružkou. Vrch len repas a tiež stare šroby.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak hlavové šrouby dam nové. Jinak dám teda na vás a víc to řešit nebudu. V týdnu půjde zbytek motoru ven,v pondělí za tyden by měla být hlava tak snad to bude ten další týden vrčet.
Jo a vyjde to tam strčit zpátky s deklem na rozvodech? Nebo to tam nahastrošit až na autě?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ja to davam komlet s kat a alternarom len sanie dam ked je už motor na mieste.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“