Předvstřik ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Předvstřik ALH

Příspěvek od JohnEagle »

Mám to nechat takhle nebo nastavit na 56-58? Měnil jsem těsnění pod hlavou, rozvody, zdvihátka, zabrousil ventily atd, je to trošku línější ale nežere to.Obrázek
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

Špatně to určitě není.zkus s ním kousek pohnout a uvidíš jestli se změní jízdní vlastnosti nebo starty.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Lenost nebejvá předvstřikem, spíš moc silným těsněním pod hlavou.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tohle je naprosto v pořádku. Na výkon ani start tohle nemůže mít vliv.

Nemáš blbě načasovanou vačku?
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 03 zář 2018, 17:08, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jakou mas dávku paliva?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

Můžu vše nafotit, které skupiny chcete na tu dávku a vačku? Motor jsem dával na přípravky.

Jinak těsnění jsem dával s dvěma dírama, kov od firmy elring. Žádnej chip tam nemám, mám to auto spíš na práci, ale i tak jsem se to snažil udělat pořádně.
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

ještě něco dalšího?

Obrázek
Obrázek
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

nikdo nic ? :)
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Naprosto v poradku
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

dvoudíra tam byla i předtím ? ( pod hlavou )
někdy to tak prostě je no, i když uděláš všechno jak bylo, nejede to tak jak předtím
kdysi když si vzpomenu na éru Tipo TDS, ty auta po hlavě už nikdy nejely jak z fabriky,taky dodnes nevím proč...
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

A tu vačku jste nastavil jak, taky na přípravek a vačkové kolo dotažené až po částečném napnutí rozvoů?
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

[quote="JohnEagle"]ještě něco dalšího?

Obrázek
Obrázek[/quote

Podle předložených "skrínů" to vypadá, že je vše v pořádku, jak Ti tady chlapi píšou.
Jen pro úplnost bych dodal, že pokud by bylo auto línější vlivem předvstřiku, tak by ten předvstřik musel být o mnoho jiný než požadovaný/o více než 5°/. Tvůj graf ukazuje nastavení základního /dynamického předvstřiku/ a na "skrínech" je předvstřik jen na volnoběhu.
K zjištění správného předvstřiku bys musel udělat log skupiny č. 4 při plné akceleraci. Nejlépe na rovině na čtyřku asi od 1500 do 3500 ot.
Také si však myslím, že předvstřikem to asi nebude.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

naloguj 1,3,11 a pak 4,8 v tahu a hned budeš chytřejší takové hodnoty na volnoběh ti moc neřeknou o výkonu.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:dvoudíra tam byla i předtím ? ( pod hlavou )
někdy to tak prostě je no, i když uděláš všechno jak bylo, nejede to tak jak předtím
kdysi když si vzpomenu na éru Tipo TDS, ty auta po hlavě už nikdy nejely jak z fabriky,taky dodnes nevím proč...
Tam byl také problém ten, kdy kolo vačky mělo na klínku vačky vůli, a tím v jaké poloze se kolo utáhlo, /nebylo to moc/, tak podle toho se motor choval..Je to jako se tady píše, zda bylo kolo vačky dotaženo až poté, kdy,byl napnut řemen..Zdánlivě nepodstatné úkony mají často zásadní vliv..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

A nebrousily se i ventilový sedla? Jestli nejsou utopený ventily... Změř komprese.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“