Mastné skvrny na motoru 2.7tdi a spaliny v kabině

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
derick_gedal
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15 zář 2018, 15:30

Mastné skvrny na motoru 2.7tdi a spaliny v kabině

Příspěvek od derick_gedal »

Ahoj,

rád bych poprosil o radu. V mé Audi A6 4F 2008 s motorem 2.7tdi už delší dobu cítím výrazný zápach spalin v kabině. Když jsem koukal do motorového prostoru, tak jsem našel podezřelé místo, kde je zápach cítit úplně nejvíc viz fotografie. Navíc je evidentní, že v tomto prosotru je dost mokrých komponent.. jinak je motor suchý. Olejová hladina v pořádku, uzávěr oleje taktéž. Diagnostika hází pouze svíčku na 3 válci, jinak je vše ok.

Jedná se o prostor kolem sání vyznačený na obrázku 1.

https://i.imgur.com/iQydohW.jpg

Přiblížený detail

https://i.imgur.com/9YOMK9c.jpg

Napojení odvzdušňovací hadice do sání
https://i.imgur.com/ReDSsMS.jpg

https://i.imgur.com/Habs1wv.jpg

Detail sání záď motoru
https://i.imgur.com/II9Pg0n.jpg


Nevíte někdo, zda-li by toto mohlo s problémem souviset, případně na co se podívat?

Děkuju moc :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podobné prolínání oleje najdeš na každím motoru co má něco najeto,


popíšu ti příběh

bratr A6, po ránu mi popisoval doslovně alergické reakce hraničící se smrtí, strašný smrad v autě,

podle mě tam nic nesmrdělo,
motor jsem doslova vypral, žádný smrad po ránu v autě nebyl, ale problém podle bratra přetrvával,

nakonec jsem sehnal orginál kabinový uhlíkový filtr a ujistil bratra že v autě přežije i útok sarinem nebo novičokem

od té doby je klid filtr tam má snad třetím rokem a ten předchozí byl jak nový a ničíéím nesmrděl,měněný každý rok
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Můžou podfukovat vstrřiky myslím že je dozadu vyvedenej kanálek nad svody.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

netesnost egr ventilu, bezna vec u 2,7 a 3,0tdi ;) bude to kolem nej lehce ocouzeny a je to citit pri bezicim motoru ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Můžou podfukovat vstrřiky myslím že je dozadu vyvedenej kanálek nad svody.
ale vem si jak je izolovan motorový prostor od nasávání atmosfírického vzduch, nebude tam problém ?
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55

Příspěvek od Octava »

slovacek.milos píše:
geo píše:Můžou podfukovat vstrřiky myslím že je dozadu vyvedenej kanálek nad svody.
ale vem si jak je izolovan motorový prostor od nasávání atmosfírického vzduch, nebude tam problém ?

setkal jsem se s tim u sebe a u kamarada v a6... je to netesny egr... pres egr ventil kolem vybehany ososicky to utika- byly citit spaliny a zejmena pri studenym nastartovanym aute to bylo citit z vetraku v aute ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Klasika, smrdi ti tam EGR.
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Taky jsem mel obdobny problem na O2 BKD, sel smrad spalin do auta a v tahu obcas bylo slyset kovovy piskani.
Nakonec jsem nasel na spojovaci trubce od svodu do chladice spalin malou prasklinu.

Obrázek
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Já to dělal nedávno tátovi na q7 a na hadici odvětrání nebyla spona. Řekl bych že ji tam taky nemáš, dál měl v háji jeden bajonet na intercooleru a olej ze sani šel po deklu až na výfuk.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“