Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak to mě rozsekalo (LOL) (rofl)
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

zlatý starý auta,že vás to baví řešit a za takový investice (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="michalbo"]Ano, existuje schválený chip:
citace :


já jel nedávno s takovým schváleným čipem na emise a tam mě vyhodili, že prej neví jaké parametry má do mašiny zadat, nebo tak něco moc jsem to neřešil a poradil si ;)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Ano, schválený chip existuje, ale rozhodně to není originální chip :) asi by stálo za to zkusit nechat si nahrát zpět původní soft, jestli to není tím...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Je fakt paráda, že to nekouří a nesmrdí a snad to má i příznivý vliv na zdraví, ale bohužel jsou s tím trable... Asi budu jezdit, dokud ta kontrolka filtru zhasíná a až pak to řešit. Doufám, že se mi nezačnou dít věci, které popisuje Miloš (wallbash). Možná mě napadá, ještě zkusit regeneraci jiným programem....
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45

Příspěvek od salko »

Ako písal "kamna", skúsiť nahrať originálny soft na CAYC, zregenerovať a snáď to bude OK.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

daj si tam nahrat ori soft ako ti radia inak si budes nahanat chvost.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Tak softem to snad nebude. Ten je tam asi 2 roky. Za těch 5 měsíců co auto mám, to také fungovalo normálně. Navíc nemá cenu nechat si snižovat z 92 kw na 77kw... Zkusím spíš nějaké to čidlo nebo lambda... Škoda že nepíše žádnou chybu...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Udělej regeneraci za jízdy. Věřím tomu, že statická regenerace nebude záměrně (chlazení motorového prostoru a DPF) tak účinná. Sledoval bych teploty při regeneraci.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

michalbo píše: Hodnota zaplnění je těch 24,7 g a maximum je 70 g
Tak to neni uplne pravda. 24,7g je mnozstvi sazi (SOOT) ktere jdou regenerovat. Ta maximalni hodnota 70g je popilek ( ASH ). Najdi si jeste aktualni zaneseni popilkem a hod to sem. Pokud budes na limitu tak s tim nic neudelas - vymena dpf .
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Nevíte někdo prosím jaké to má číslo Loc (aktuální zanesení popílkem) ?
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Obrázek

Particle filter; oil ash volume ;)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dist01: hádám, že CAYC není BMW motor :)

jinak co jsem tak vypozoroval za 100.000km, co jsem najezdil s CAYC, tak pro optimální funkci DPF se nestačí spoléhat pouze na pravidelné regenerace, ale je potřeba motor občas protáhnout, nejlépe do táhlého kopce a pořádně mu zatopit do maximálních otáček, aby se saze vypálily :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

Uplně není pravda že při plnym plynu to nejlíp regeneruje co mam vyzkoušeny tak to regeneruje nejlíp v momente když tesně lízneš 550 stuplnu ale jestě nejedes plny plyn. Páč plny plyn je z orignalu naladěny na lambdu 1.2 a to je hrana kouřivosti s malym množstvim zbytkového kysliku
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“