Vstrikovač 1.8 20V agn
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já ten vstřik řeším od pátku takže vím. Já už zvažoval že bych tam dal z mpi feldy jestli by to fungovalo. Jak jsem psal. Je to lpg auto a majitel je přesvědčený o tom že benzín je naprostá zhýralost. Kupodivu to takto na starý benzín než padl ten vstřik od jezdilo 160 tis z celkových 400.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tak vstřiky se vrátily z Jet Servisu. 1900 za vyčištění všech 4. Za to bych nekoupil jeden. V pondělí je tam dám a uvidím. Ale pokud je pravda co píšou v tom protokolu,tak jeden průchozí jen na 20%. Přitom když jsem zkoušel startit s vytaženou rampou na pohled dávaly všechny stejně. Asi ne...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Přesně tak,na špičkách se vytvoří něco jako "kalafuna".Pokud to ještě aspoň nějak jede na benál,tak pomáhá STP čistič vstřikování do 10-20 litru benzinu a vyjezdit to-vyzkouseno několikrát.U lpg platí pravidlo 3 nadrze plynu a pak 1 nadrz benzinu,takhle to stridat a problemy se vstriky nebudou..geo píše:U lpg je problém že se zakarbonujou špičky proto jdoou téměř vždy vyčistit zrovna tak tsi jet servis je vždy rozhýbe.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Vysvětli to lidem kteří už z přesvědčení kolenovrta nedají za benzín ani korunu navíc. A úplně nejlepší jsou ti co najedou 200 km za měsíc. Ale kdyby to jezdil na benzín, to by ho zrujnovalo. Ale každý večer v putyce 300 za pivo a cigára. Já mám taky lpg auta ale střídá se to ,problémy nejsou. Švagr jezdí 5 km do práce a 5 km zpátky a pro plyn jezdí 20 km daleko. A k tomu sem tam čerpadlo, nějaký vstřik a to se úspora vyplatí...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ano, takhle to bylo vždy, pokud byl motor na plyn odolný /hlava/, tak byli majitelé velmi spokojeni, bohužel měli právě tu blbou vlastnost, že koupi benzinu považovali za nesmysl, když je tak drahý...v nádrži měli benzin ještě z minulého století a nedali příslušenství vůbec vydechnout..Ta levnost z nich vymlátila veškeré rozumné uvažování..A tak je to dodnes..NOVON píše:Přesně tak,na špičkách se vytvoří něco jako "kalafuna".Pokud to ještě aspoň nějak jede na benál,tak pomáhá STP čistič vstřikování do 10-20 litru benzinu a vyjezdit to-vyzkouseno několikrát.U lpg platí pravidlo 3 nadrze plynu a pak 1 nadrz benzinu,takhle to stridat a problemy se vstriky nebudou..geo píše:U lpg je problém že se zakarbonujou špičky proto jdoou téměř vždy vyčistit zrovna tak tsi jet servis je vždy rozhýbe.
nepropadat panice...
Přijde mi že htp je na to ještě náchylnější. Co jsem měl feldu ještě jednobod tak jsem o tom ani nevěděl. Dokonce skoro rok to na BA nejelo vůbec protože byl špatný kontakt někde mezi jednotkou a vstřikem, tak jsem lítal jen plyn a potom jak sem to dal dohromady pohoda. Ale těch vstřiků na htp se řešilo mraky. Na 1.4 mpi fábiích jsem nezažil špatný. Ale u htp fakt hafo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km