Vstrikovač 1.8 20V agn

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já ten vstřik řeším od pátku takže vím. Já už zvažoval že bych tam dal z mpi feldy jestli by to fungovalo. Jak jsem psal. Je to lpg auto a majitel je přesvědčený o tom že benzín je naprostá zhýralost. Kupodivu to takto na starý benzín než padl ten vstřik od jezdilo 160 tis z celkových 400.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak vstřiky se vrátily z Jet Servisu. 1900 za vyčištění všech 4. Za to bych nekoupil jeden. V pondělí je tam dám a uvidím. Ale pokud je pravda co píšou v tom protokolu,tak jeden průchozí jen na 20%. Přitom když jsem zkoušel startit s vytaženou rampou na pohled dávaly všechny stejně. Asi ne...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Napohled to nepoznáš keby si dal odmerne nadoby a minutu štartoval tak by si vydel rozdíl.

Raz som riešil renault clio a jak sa zohrial tak začal jeden valec vynechávať.
Na jednom vstrekovači bola o 20% menšia dávka a už byl problem
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

U lpg je problém že se zakarbonujou špičky proto jdoou téměř vždy vyčistit zrovna tak tsi jet servis je vždy rozhýbe.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

geo píše:U lpg je problém že se zakarbonujou špičky proto jdoou téměř vždy vyčistit zrovna tak tsi jet servis je vždy rozhýbe.
Přesně tak,na špičkách se vytvoří něco jako "kalafuna".Pokud to ještě aspoň nějak jede na benál,tak pomáhá STP čistič vstřikování do 10-20 litru benzinu a vyjezdit to-vyzkouseno několikrát.U lpg platí pravidlo 3 nadrze plynu a pak 1 nadrz benzinu,takhle to stridat a problemy se vstriky nebudou..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Vysvětli to lidem kteří už z přesvědčení kolenovrta nedají za benzín ani korunu navíc. A úplně nejlepší jsou ti co najedou 200 km za měsíc. Ale kdyby to jezdil na benzín, to by ho zrujnovalo. Ale každý večer v putyce 300 za pivo a cigára. Já mám taky lpg auta ale střídá se to ,problémy nejsou. Švagr jezdí 5 km do práce a 5 km zpátky a pro plyn jezdí 20 km daleko. A k tomu sem tam čerpadlo, nějaký vstřik a to se úspora vyplatí...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

NOVON píše:
geo píše:U lpg je problém že se zakarbonujou špičky proto jdoou téměř vždy vyčistit zrovna tak tsi jet servis je vždy rozhýbe.
Přesně tak,na špičkách se vytvoří něco jako "kalafuna".Pokud to ještě aspoň nějak jede na benál,tak pomáhá STP čistič vstřikování do 10-20 litru benzinu a vyjezdit to-vyzkouseno několikrát.U lpg platí pravidlo 3 nadrze plynu a pak 1 nadrz benzinu,takhle to stridat a problemy se vstriky nebudou..
Ano, takhle to bylo vždy, pokud byl motor na plyn odolný /hlava/, tak byli majitelé velmi spokojeni, bohužel měli právě tu blbou vlastnost, že koupi benzinu považovali za nesmysl, když je tak drahý...v nádrži měli benzin ještě z minulého století a nedali příslušenství vůbec vydechnout..Ta levnost z nich vymlátila veškeré rozumné uvažování..A tak je to dodnes.. :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Řešili jsme poslední dobou několikrát u HTP půl roku starej beneli atd..
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Přijde mi že htp je na to ještě náchylnější. Co jsem měl feldu ještě jednobod tak jsem o tom ani nevěděl. Dokonce skoro rok to na BA nejelo vůbec protože byl špatný kontakt někde mezi jednotkou a vstřikem, tak jsem lítal jen plyn a potom jak sem to dal dohromady pohoda. Ale těch vstřiků na htp se řešilo mraky. Na 1.4 mpi fábiích jsem nezažil špatný. Ale u htp fakt hafo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“