Autokelly, dodávka objednaných dílů, jak to máte?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo kluci všade chýba prac. sila . Nedávno som čítal článok že u vás v ČR už za chlast v práci nevyhadzuju a dobrý zamestnanec je ten ktorý nepríde do prace ožralý Manželkyn strýc ma SBSku v jednej velkej firme a je príkaz že pod 0,5promile nech ani neriešia lebo nemaju ludi kedysi stačil len zbytkový alkohol a do minuty letel. Doby ked ti v práci povedali "ked sa ti nepáči tak choď pred vrátnicu je 10 dalších" su už preč....
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Jojo, kamarád dělal 18 let v automobilce a když vrátil Poláka zpátky na hajzlík ať si to po sobě dá do pořádku (asi to nebylo úplně tak že by šel rád a sám) tak mu bylo řečeno že si to nemůže dovolit a radši vyhodí jeho jen aby byl klid...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Všeho do času, dnes jsou zaměstnanci zhýčkaní, protože je jich málo, proto si i odbory tolik dovolují a nařizují všem kdo je poslouchají, kolik se jim má platit, kolik toho mají udělat apod../a samozřejmě tím rostou i jejich prebendy/Ale všeho do času, stačí trochu a může se stát, že se situace obrátí a borec co ve škodovce hydraulikou nandavá gumy nebude mít tolik jako dnes..A zaměstnavatelé si budou dobře pamatovat ty vychcané čehůny, kteří nejvíc křičí a pak je prostě vyrazí..A dobře jim tak, život je střídavý proud a mnoho pomatenců, kteří dnes šli do hypoték a mají to jen tak tak, budou v hajzlu..Vždy, když je rozdáno na stole a plné břicho , následuje hlad a špinavý ubrus...Zaměstnanci si neuvědomují svou závislost, i když mnozí vyhrožují, že se bez nich nikdo neobejde, stačí továrnu zavřít a jít tam, kde budou ostatní stát ve frontě na práci..A i když to mnohým nedochází, tak všichni jsou nahraditelní, chce to jen čas..
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Obavam se, ze by to chtelo vylepsit system vyskladnovani. Problem bude nejspis v poddimenzovanem systemu nezli v necem jinem. Vim, ze za to budu zde asi souzen a odsouzen ale nejspis by to chtelo nejakou automatizaci a nespolehat se jen na lidi. Vim o firme obchodujici se spojovacim materialem, ktera se k tomuto kroku uchylila a nemuze si to vynachvalit - pocatecni investice byly zahy vybalancovany a prevazily puvodni objem reklamaci (spatne nebo pozde vydane zbozi), ktery se zminimalizoval a system je pruznejsi a efektivnejsi. Je mi jasne, ze u AK to u vetsich veci nejspis jen tak nepujde ale jinak si myslim, ze by to vyrazne pomohlo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zavolej tam a zeptej se . Navrhneš jim způsob zlepšení . Co můžeš ztratit .Forest píše:Obavam se, ze by to chtelo vylepsit system vyskladnovani. Problem bude nejspis v poddimenzovanem systemu nezli v necem jinem. Vim, ze za to budu zde asi souzen a odsouzen ale nejspis by to chtelo nejakou automatizaci a nespolehat se jen na lidi. Vim o firme obchodujici se spojovacim materialem, ktera se k tomuto kroku uchylila a nemuze si to vynachvalit - pocatecni investice byly zahy vybalancovany a prevazily puvodni objem reklamaci (spatne nebo pozde vydane zbozi), ktery se zminimalizoval a system je pruznejsi a efektivnejsi. Je mi jasne, ze u AK to u vetsich veci nejspis jen tak nepujde ale jinak si myslim, ze by to vyrazne pomohlo.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Cas. Navic, nemam odpovidajici vzdelani, nicmene, na toto existuji systemova reseni ktera se akorat upravi s ohledem na pozadavky zakaznika. Zasadni problem, ktery vidim u AK bude nejspis v tom, ze toto odmitaji. Duvodu muze byt hned nekolik - predevsim odhodlani ke zmene ale taky pohodli, financni narocnost (z kratkodobeho hlediska). Je pro ne stale (subjektivne) jednodussi resit personalni problemy nezli "se vysypat".A6TDI píše:Zavolej tam a zeptej se . Navrhneš jim způsob zlepšení . Co můžeš ztratit .
Jednou z vyhod vyuziti automatizace je, ze muzes jit (co stavebni urad a moznosti povoli) do vysky takze na stejny objem zbozi je treba vyrazne mensi plocha, coz je v dnesni dobe pozemku zasadni.
Pro inspiraci mrkni na nejaka videa.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tobě a takovým jaký jsi ty bych nasral, váš přístup téměř všech opravářů, jakože "pane, když jste tak chytrej, tak si kupte nový auto a máte klid..." Tohle mě vyloženě sere, kdyby Vás bylo jako šafránu, ale všichni stejně arogantní... Slušných a poctivých mechaniků je jako šafránu, když je zákazník šikovnej a dokáže si sehnat díl se slevou, tak ty bys měl mít slevu daleko větší, jelikož odebíráš velkoobchodně, věrnostní slevy, množstevní slevy atd, navíc si můžeš odepsat DPH... Nechápu, jak můžete účtovat lidem vice peněz za montovaný díl, než za cenu, za kterou si díl zákazník může sehnat sám... To je naprosto odporný... Ty když máš na výběr koupit si v Krámu Braníka za 8,90,- Kč, tak by ti přišlo normální, když by ti na kase účtovali 12,50,- Kč a řekli ti, že jestli se ti to nelíbí, tak jdi o dům dál? Jak by takový krám v danné lokalitě asi tak dopadl? Nikdo by tam nechodil... a ty rozhodně nemáš monopol, takže takový ty keci typu: "jestli se Vám to nelíbí, jeďte jinam", bych přál aby se naplnily...fekálek píše: tak si ji objednej a taky vyměň, já tam beru téměř všechno ikdyž sortiment se jim nějak tenčí a zákazníkovi, většinou jsou to známí, dám z maloobchodu trochu slevu a jsou všichni spokojený. kdo si to chce objednat na netu tak ať si to taky sám vymění, servisů je dost, ale ubejvý těch kteří se sebou nechávají takovými chytrolíny vymrdat
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Mám zato, že mnohým křivdíš, já montuji vše, co si kdo přinese , ale už se potom k tomu nemohu znát./pokud to lehne/.Ale hlavně, já když si vyzvednu díl v prodejně, jej neplatím , protože pokud jej zaplatím, tak jej nemohu vrátit.Což znamená, namontuji, je to ono , pasuje , tak teprve platím. Ale pán si přinese díl, /poslední dobou je to pořád/a já jej varoval, ale samozřejmě díl je jiný, tak nastane problém..musí jej poslat zpátky...což kolikrát je problém..Ale vždy se chovám ke každému slušně..je to zákazník a již v mládí jsem dostal několik facek, když jsem se ohradil proti lhaní zákazníků/vedoucí byl ještě ze staré školy, nebyl poskvrněn socialismem /takže zastávám "názor" že zákazník má vždy pravdu..Ale nadávám synovci, který měl z internetu mnoho dílů a vše špatně...Bohužel třeba v autorizáku musíš platit hned a nikdo ti nepomůže...A nějaké množstevní slevy, věrnostní slevy vůbec neznám ..dostanu slevu-nedostanu neřeším, nevím ani jak to počítají, ale jsem vždy upozorněn, tohle je bez a možná mi to nebudeš věřit, vůbec to nezmění můj požadavek na díl..Právě teď jsem zesmutněl, protože můj prodejce od 1.1. 2019 bohužel končí, nemůže si dovolit zaměstnance, a jelikož mají ještě prodejnu v místě bydliště, dojíždění k nám je unavuje a nevyplácí se...Bylo mi řečeno, že dřou nás tak, že zaměstnance ani za minimální plat neuživím , a abych tady seděl od 8.30. do 17.00. a sotva se mi to rentovalo, tak na to kašlu...Mnozí zaměstnanci žijí na obláčku snů, který v nich vytvořil život pod peřinou...Každý může se zaměstnáním praštit a dát se do prodeje dílů, když je z toho takový vejvar...Ani v dílnách dnes už není tolik humoru jako kdysi ....
nepropadat panice...
Co se týče dph, pokud je dílna pláce dph a koupí díly, z účtu si dph nárokuje, ale pokud díly dále prodá - zákazníkovi, musí dph z účtu opět odevzdat.zero1724 píše:Tobě a takovým jaký jsi ty bych nasral, váš přístup téměř všech opravářů, jakože "pane, když jste tak chytrej, tak si kupte nový auto a máte klid..." Tohle mě vyloženě sere, kdyby Vás bylo jako šafránu, ale všichni stejně arogantní... Slušných a poctivých mechaniků je jako šafránu, když je zákazník šikovnej a dokáže si sehnat díl se slevou, tak ty bys měl mít slevu daleko větší, jelikož odebíráš velkoobchodně, věrnostní slevy, množstevní slevy atd, navíc si můžeš odepsat DPH... Nechápu, jak můžete účtovat lidem vice peněz za montovaný díl, než za cenu, za kterou si díl zákazník může sehnat sám... To je naprosto odporný... Ty když máš na výběr koupit si v Krámu Braníka za 8,90,- Kč, tak by ti přišlo normální, když by ti na kase účtovali 12,50,- Kč a řekli ti, že jestli se ti to nelíbí, tak jdi o dům dál? Jak by takový krám v danné lokalitě asi tak dopadl? Nikdo by tam nechodil... a ty rozhodně nemáš monopol, takže takový ty keci typu: "jestli se Vám to nelíbí, jeďte jinam", bych přál aby se naplnily...fekálek píše: tak si ji objednej a taky vyměň, já tam beru téměř všechno ikdyž sortiment se jim nějak tenčí a zákazníkovi, většinou jsou to známí, dám z maloobchodu trochu slevu a jsou všichni spokojený. kdo si to chce objednat na netu tak ať si to taky sám vymění, servisů je dost, ale ubejvý těch kteří se sebou nechávají takovými chytrolíny vymrdat
Za další, pokud nakupuje o obchodníka s normální provozovnou, mohu tě ubezpečit, že nákupní ceny má vyšší než někde na e-shopu na netu, kde si je zákazník může sehnat sám.
Ale pokud potřebuje dílna díly co nejdříve, nelze se spolehnout na net, kde doprava přes poštu nebo i jinou dopravní služba leckdy vázne.
Objednal jsem si v pondělí volnoběžku altíka a došla mi v pátek...
Dále co se týče nákupu na e-shopech pozor na délku záruky, sehnal jsem na e-shopu laciněji pružinu na přání zákazníka, potřebuju jí reklamovat a ejhle jsem v prdeli, záruka byla jen rok dle našich podmínek
Nejsu blbý, vím, za jaké prachy měl díly kámoš co měl regulérní živnost, měl smlouvu u ACI a nikdy nebyl problem, druhý den měl normálně díl u sebe, vratky, reklamace, vše v pohodě, je to o přístupu mechanika, zbytek je jen ohraná písnička...Tomas.cz píše:Co se týče dph, pokud je dílna pláce dph a koupí díly, z účtu si dph nárokuje, ale pokud díly dále prodá - zákazníkovi, musí dph z účtu opět odevzdat.zero1724 píše:Tobě a takovým jaký jsi ty bych nasral, váš přístup téměř všech opravářů, jakože "pane, když jste tak chytrej, tak si kupte nový auto a máte klid..." Tohle mě vyloženě sere, kdyby Vás bylo jako šafránu, ale všichni stejně arogantní... Slušných a poctivých mechaniků je jako šafránu, když je zákazník šikovnej a dokáže si sehnat díl se slevou, tak ty bys měl mít slevu daleko větší, jelikož odebíráš velkoobchodně, věrnostní slevy, množstevní slevy atd, navíc si můžeš odepsat DPH... Nechápu, jak můžete účtovat lidem vice peněz za montovaný díl, než za cenu, za kterou si díl zákazník může sehnat sám... To je naprosto odporný... Ty když máš na výběr koupit si v Krámu Braníka za 8,90,- Kč, tak by ti přišlo normální, když by ti na kase účtovali 12,50,- Kč a řekli ti, že jestli se ti to nelíbí, tak jdi o dům dál? Jak by takový krám v danné lokalitě asi tak dopadl? Nikdo by tam nechodil... a ty rozhodně nemáš monopol, takže takový ty keci typu: "jestli se Vám to nelíbí, jeďte jinam", bych přál aby se naplnily...fekálek píše: tak si ji objednej a taky vyměň, já tam beru téměř všechno ikdyž sortiment se jim nějak tenčí a zákazníkovi, většinou jsou to známí, dám z maloobchodu trochu slevu a jsou všichni spokojený. kdo si to chce objednat na netu tak ať si to taky sám vymění, servisů je dost, ale ubejvý těch kteří se sebou nechávají takovými chytrolíny vymrdat
Za další, pokud nakupuje o obchodníka s normální provozovnou, mohu tě ubezpečit, že nákupní ceny má vyšší než někde na e-shopu na netu, kde si je zákazník může sehnat sám.
Ale pokud potřebuje dílna díly co nejdříve, nelze se spolehnout na net, kde doprava přes poštu nebo i jinou dopravní služba leckdy vázne.
Objednal jsem si v pondělí volnoběžku altíka a došla mi v pátek...
Dále co se týče nákupu na e-shopech pozor na délku záruky, sehnal jsem na e-shopu laciněji pružinu na přání zákazníka, potřebuju jí reklamovat a ejhle jsem v prdeli, záruka byla jen rok dle našich podmínek
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Přesně tak. Jde o to že s těmi cenami za ND dělají mechoši z lidí blbce....
Příklad: rozvodová sada na TDI PD stojí v Elitu 4415 kč. Přes známého ji budu mít za nějakých 2200 kč + 4 hodiny práce po 500 kč
a jsem na 4200 za výměnu. Nikdo nebude namítat, že na netu ta samá sada stojí 1611 kč. Ta cena navíc za rychlé dodání je zkrátka adekvátní.
Pokud se ale zákazníkovi naúčtuje 4415 + 2000 = 6415 kč je to lhaní přímo do očí. NENÍ UŽ NA ĆASE ABY SE ZÁKAZNÍK DOZVĚDĚL SKUTEČNOU CENU PRÁCE?
To je takovej problém uvést cenu dílu 2207 kč + práce 4208 kč ? Nikdo by pak neměl potřebu nosit svoje díly do servisu....
Příklad: rozvodová sada na TDI PD stojí v Elitu 4415 kč. Přes známého ji budu mít za nějakých 2200 kč + 4 hodiny práce po 500 kč
a jsem na 4200 za výměnu. Nikdo nebude namítat, že na netu ta samá sada stojí 1611 kč. Ta cena navíc za rychlé dodání je zkrátka adekvátní.
Pokud se ale zákazníkovi naúčtuje 4415 + 2000 = 6415 kč je to lhaní přímo do očí. NENÍ UŽ NA ĆASE ABY SE ZÁKAZNÍK DOZVĚDĚL SKUTEČNOU CENU PRÁCE?
To je takovej problém uvést cenu dílu 2207 kč + práce 4208 kč ? Nikdo by pak neměl potřebu nosit svoje díly do servisu....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002