Repas turba nebo nove?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Repas turba nebo nove?
Ahoj, potřebuji vyměnit turbo, přemýšlím kde ho nechat zrepasovat nebo jestli koupit nové. Jedná se o turbo GT1749VA. Máte někdo zkušenost s firmou http://www.turbodmychadla.com/ ? Případně i jiné firmy, které repasují dobře? Děkuji
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nech si s klidem v srdci i hlave zrepasovat v [ur=https://www.turbopower.cz/kontakt/l]Turbopower.cz[/url]. Nech si kvalitne dovyvazit nad uroven bezneho vyvazeni (vyzadej si predem a dolozeni grafem z VSR vyvazovacky) a budes spokojen. Neco, v pripade, ze premyslis o "tuningu", telefonicky se spoj s Olegem (+ 420 608 206 312) a nech si navrhnout reseni. Co je mi znamo, tak do svodu (nebylo zmineno zda ve svodech) nema problem integrovat i hybridni turbodmychadlo dosahujici vykony nad uroven 250 koni u 8V TDI (odzkouseno na desitkach aplikaci).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak samozrejmosti, resp. zakladnim predpokladem je, ze mechanik nema obe ruce leve nebo zaskodnickeho ladice - oba museji chtit dostat z turbodmychadla vse mozne ve svuj prospech, kterym ma byt funkcni auto ... kdyz jeden z nich (nebo oba) nebudou chtit tak ver nebo ne, ikdyz bude turbodmychadlo v tom nejlepsim stavu tak nikdy nebude fungovat ... ostatne, to ani noveVici píše:pokud máš čas a chuť to pak tahat ven a zas dávat zpět a podobně.., ladit aby to aspoň trochu nabíhalo a akorát se nasrat, tak repas..
pokud chceš jezdit stejně jako doposud, tak nové...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest díky za radu. V Holicích jsem nechával repasovat turbo před 6 rokama. Když jsem mu tam turbo zavezl, tak říkal, že to za 6000 zrepasne, když jsem pro něj přijel, tak říkal, že bylo hodně špatný, tak chtěl 8000. To bych ještě zkousl, ale motor mi zacal papkat olej, tak jsem rozpojil trubku od cooleru a stal tam olej. Borec mi řekl, že to je montáží. Možná se ted zlepšil..
dreizig5 díky za info, koukal jsem, že mají dvoje stránky. Slyšel jsem na ně chválu od dalších dvou lidí, tak zkusím štěstí
dreizig5 díky za info, koukal jsem, že mají dvoje stránky. Slyšel jsem na ně chválu od dalších dvou lidí, tak zkusím štěstí
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@xjuras: Pokud to rekl, je mozne, ze tomu tak bylo. Zazil jsem to v pripade cloveka, ktery neustale reklamoval. Nakonec se prislo na to, ze olejove vedeni neodpovida nezbytnemu. Uvedom si, ze kdyz by propoustelo olej na vyvazovacce tak by to zjistil, nebot to preventivne testuje i pri vyssich tlacich nezli jsou v systemu.
Koukni-li se stridme na stranky co odkazuje dreizig tak vidim stranky s preklepy a radobydynamickymi ale pritom staticky strnulymi udajich o poctech zakazek apod. Uvadeji, ze pry 30000 repasu, nu dobra, pojdme se na to podivat blize: dle databaze vznik podnikatelske opravneni dne 27.8.2012. Predpokladejme, ze od pocatku repasuje turbodmychadla a "jede konstantne", takze za 6 let sveho provozu, tedy cca 2000 kalendarnich dni dokazal jet tempem 13 repasu za den. Paklize pracoval jen o pracovnich dnech, dostavame se na temer 20 repasu za jeden pracovni den. Ve chvili, kdy by dodrzoval postup, ktery zminuje na svych strankach, nema realnou sanci toto stihat ani ve 3 lidech nebot na te jedne vyvazovacce to proste nestihne (a nebo to nedela dukladne).
Jinymi slovy, jako spoustu zdejsich "kseftmanku", nejspis kupuji levne stredy od topturba a jen je namontuji, pripadne seridi. Zel, toto nestaci a kazdy kvalitni turboservis vam potvrdi, ze sestavene stredy je nezbytne nezridka rozebrat a po nezbytnych krocich opet kvalitne slozit.
Na kvalitne provedeny repas je nezbytne pocitat minimalne nekolik hodin prace. Jinymi slovy, pan Michal Bures navstevnikum stranek lze - jak se asi chova v moment, kdy se jedna o zakazniky?
Jen se zeptam: je tu nekdo, kdo u nich byl osobne, kdo videla jejich zazemi a muze dosvedcit, ze opravdu disponuji tim, co sdeluji na internetu?
Jinak zpet k tvemu prispevku: no, v roce 2012 byl technologicky na urovni, na ktere jsou nektere turboservisy na spicce nyni.
Nyni? Premyslim, jaky turboservis v CR disponuje takovym HW jako prave Turbopower. Aktualne maji tri vyvazovacky a tim myslim VSR tedy vysokorychlostni ktere pouzivaji, nemluvim o tech, ktere stavi protoze je i vyrabeji.
V moment, kdy nekdo pouziva na sprintech hybridni turbodmychadlo, v drtive vetsine pochazi z teto firmy. A na takovy naroky je treba umet vice nezli jen zrepasovat turbodmychadlo
Koukni-li se stridme na stranky co odkazuje dreizig tak vidim stranky s preklepy a radobydynamickymi ale pritom staticky strnulymi udajich o poctech zakazek apod. Uvadeji, ze pry 30000 repasu, nu dobra, pojdme se na to podivat blize: dle databaze vznik podnikatelske opravneni dne 27.8.2012. Predpokladejme, ze od pocatku repasuje turbodmychadla a "jede konstantne", takze za 6 let sveho provozu, tedy cca 2000 kalendarnich dni dokazal jet tempem 13 repasu za den. Paklize pracoval jen o pracovnich dnech, dostavame se na temer 20 repasu za jeden pracovni den. Ve chvili, kdy by dodrzoval postup, ktery zminuje na svych strankach, nema realnou sanci toto stihat ani ve 3 lidech nebot na te jedne vyvazovacce to proste nestihne (a nebo to nedela dukladne).
Jinymi slovy, jako spoustu zdejsich "kseftmanku", nejspis kupuji levne stredy od topturba a jen je namontuji, pripadne seridi. Zel, toto nestaci a kazdy kvalitni turboservis vam potvrdi, ze sestavene stredy je nezbytne nezridka rozebrat a po nezbytnych krocich opet kvalitne slozit.
Na kvalitne provedeny repas je nezbytne pocitat minimalne nekolik hodin prace. Jinymi slovy, pan Michal Bures navstevnikum stranek lze - jak se asi chova v moment, kdy se jedna o zakazniky?
Jen se zeptam: je tu nekdo, kdo u nich byl osobne, kdo videla jejich zazemi a muze dosvedcit, ze opravdu disponuji tim, co sdeluji na internetu?
Jinak zpet k tvemu prispevku: no, v roce 2012 byl technologicky na urovni, na ktere jsou nektere turboservisy na spicce nyni.
Nyni? Premyslim, jaky turboservis v CR disponuje takovym HW jako prave Turbopower. Aktualne maji tri vyvazovacky a tim myslim VSR tedy vysokorychlostni ktere pouzivaji, nemluvim o tech, ktere stavi protoze je i vyrabeji.
V moment, kdy nekdo pouziva na sprintech hybridni turbodmychadlo, v drtive vetsine pochazi z teto firmy. A na takovy naroky je treba umet vice nezli jen zrepasovat turbodmychadlo
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
My vozíme min. 15 let do Turbocaru a řešil jsem jednou jedinkrát reklamaci a to navíc na nový Garret, za což oni teda nemohli
Někdo tam nemá dobrou zkušetnost ale za mě dobrý
samozřejmě je to opět o ceně,o kvalitě nového turba se nemusíme bavit ale nový je min. 2x dražší jak repas, u některých turb je to třeba 4x tolik že..
Někdo tam nemá dobrou zkušetnost ale za mě dobrý
samozřejmě je to opět o ceně,o kvalitě nového turba se nemusíme bavit ale nový je min. 2x dražší jak repas, u některých turb je to třeba 4x tolik že..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02 črc 2008, 18:30
- Bydliště: Příbramsko / Berounsko
www.janousek-motorsport.cz , zatím spokojenost s kvalitou i rychlostí dodání
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nesmysly co maji uvedeny na strankach jen potvrzuji moje zkusenosti s jejich hybridy - do policky dobre, jinak mimo uroven kritiky! Fakt, ze jsou schopni na na male turbiny rvat velke kompresory hovori o kvalite dostatek. Hrebickem pak je, ze jejich GT1752V ma byt schopno pretlaku 2,0 baru (na 1,9-2,0l motoru) s udajnym vykonem az do cca 160-170kW (227koni!). Byl jsem pritomen ladeni kvalitni firmou a tento hybrid nikdy nepresahl hodnotu 205 koni a mel spodek horsi nezli 2056tka.vanilka píše:www.janousek-motorsport.cz
Amateri, kteri netusi o cem pisi a verejne se neobavaji ani to priznat.
Presne takove firmy maji za nasledek, ze lide nechteji o hybridnich turbodmychadlech ani slyset!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02 črc 2008, 18:30
- Bydliště: Příbramsko / Berounsko
Je mi vcelku šumák co si kdo pověsí na web za bláboly nebo jestli má hybridy takový nebo makový. Co mě zajímá je abych měl funkční turbo se zárukou, za dobrou cenu a co nejrychleji. A jesti mi ho dodá Pepík z husto-kruto-turbo-power nebo Franta z turbodmychadla-vedecky je mi jedno. No flame.Forest píše:bla bla bla