Jake tlumice na Octavii II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Jake tlumice na Octavii II

Příspěvek od Ajbi »

Ahoj. Mam Octavii 2, 1.9 TDI 77KW, r.v. 2005, kombi. Čeka me výměna tlumicu. Mam najeto 297 tis, provoz převážně D1. Můžete mi doporučit? Originální mi přijdou hodně drahe. Jezdim prevazne sam, min zatizeni. Dekuji za tipy.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

taky to teď řeším a vidím to takto ;)
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 15388.html
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

máme skladem eště pár novejch origo sad,bud komplet s uloženim a perama,nebo i holé tak jak máte v odkaze.

výhodná cena.

info po mailu.díky
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Ajbi
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 12 bře 2014, 09:14
Bydliště: Uh. Hradiste

Příspěvek od Ajbi »

A cena prosím?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nejlepší fakt origo nebo ještě Bilstein pořp. Sachs, nic jinýho bych nedával, třeba KYB, Alko, TRW a podobný mi přijde že po namontování je to horší než starý origoše..
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

tak ty nové originál prvovýroba u nás

holé set předek +zadek 5tis

nastrojené 7500kč (vše krom zadních pružin.)
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to mi nepřipadne jako nějaká katastrofální cena no, ale víš jak, každej je dneska zvyklej kupovat díly na netu nebo v autodílech se slevou 168% za pár stovek (noteeth)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

5 za origo je fajn cena. Já už mám doma ty Bilsteiny, příští týden jdou na auto, tak jsem zvědav. :) Nic dražšího se mi kupovat nechtělo, s tímhle autem už neplánuju najet dalších 300t. km :)
roman1648 píše:Nejlepší fakt origo nebo ještě Bilstein pořp. Sachs, nic jinýho bych nedával, třeba KYB, Alko, TRW a podobný mi přijde že po namontování je to horší než starý origoše..
No zrovna Sachs je už několik posledních let bída, zato KYB si myslím, že nejsou špatný, ale jsou tužší, než origa. Ale jinak přesně jak říkáš...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přijde mi to kus od kusu, kolega tuhle dal na P307 nový KYB a druhej den je reklamoval protože oba bouchaly...

Já třeba několikrát místním plačkám namontoval polský tlumiče Statim za pár stovek a světe div se, ony fungují bezvadně, stejně tak Ashika nebo SRL nebo co to bylo za sráče (noteeth)
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Dal jsem Sachs pruziny a tlumice, od zacatku obcas kovovy zavrzani, ted jsem to po pul roce vyndal protoze se to zhorsovalo a leva pruzina drela nahore v ulozeni, kdyz se propruzilo tak prvni zavit vnitrni stranou drel kov na kov o misku loziska, dal jsem Bilstein pruziny a je klid. Bylo videt ze ten prvni zavit pruziny ma jinej tvar nez ta bilstein. Dle nalepky na pruzine cislo ok,asi nejakej zmetek. Zkousel jsem ji vselijak usazovat a stejne se vzdy vratila do pozice, kdy drela.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Za sebe bych šel do originálů, pokud nechceš přitvrdit. Když uvážím jejich životnost, tak nakonec výjdou nejlevněji.
Bilstein co tu probíráte není Bilstein, ten seriový tlumiče nedělá, nechává si je dělat.
Jejich tlumiče nejsou špatný, ale povrchová úprava nic nevydrží a tlumiče ti dřív zreznou, než je bude potřeba vyměnit.
A cokoliv jinýho je jen tahání peněz z kapsy. Originál a hotovo a za tuhle cenu co Ti tu nabízí není co řešit, navíc v originále ti nabídnou i ekonomickou řadu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A co je originál? Snad mi nechceš tvrdit, že Škodovka si vyrábí tlumiče, to bys mě rozesmál.
Je to subdodávka, jako všechno. Takže se ptám znovu: Co je originál???

Renault třeba má originál, tedy prvovýrobní díly, od Monroe a Kayaby.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5472
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ano marku to máš pravdu: Ale zakazník treba škodovka zadava sachsu jake tlumiče maju vyrobit kvalita,vydrž km atď. A je velky rozdíl co ide do origa a do aftermarketu
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Kvalita, vydrz, ale co je podstatne, technicke parametre ohladom pozadovanej charakteristiky tlmica, aby ako celok s pruzinom a postavenim mali chcenu vlastnost.
To, ze ini dokazu vyrobit rozmerovo kompatibilne a funkcne tlmice, nemusi znamenat, ze po namontovani to bude dobre ladit. Presa len, asi to take jednoduche nebude s tym ladenim, kedze tam su rozne premenne a osobne silno pochybujem, ze si ini davaju zalezat na tom testovani, ladeni vlastnosti.
Alebo to robia, ze si obstaraju original a ten dokonale skopiruju? Asi sotva, ked si mnohi stazuju po montazi neorigo, ze to je tvrde atd…
Aj ja som sa spalil na KYB. Hnusne tvrde.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1367
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Na zadek (auto v podpisu) sem kupoval vše originál. Monroe, starej tlumič sem umyl a porovnal s novým, vizuelně oba stejný a charakteristika nových na pikaču. Dal sem všude Bilstein a je to sakra lepší, měl sem štěstí. Pánové, pracuju v automotive a je to už několik let prach obyčejná alchymie, značka neznačka. Vše to jde na vrub co nejnižší výrobní ceně. Tyhle debaty jsou dnes opravdu jen ztráta času ;)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“