 |
|
 |
Zaslal: st leden 11, 2017 9:44 pm |
|
|
NOVON |
Aktivista |
|
 |
Založen: 9.9.2009 |
Příspěvky: 1270 |
Bydliště: Kopr |
|
|
 |
 |
 |
|
Marek77 napsal: | To je možný. Ale u motoru před smrtí to bude markantnější. Navíc otázkou je, zda je vždycky dobré dávat do motorů olej s takto vysokou viskozitou. Jestli to v některém případě nebude spíš na škodu, než k užitku.
Všimněte si, jakým směrem se automobilky (všechny) ubírají - směrem přesně opačným. | Ano ubiraji se opacnym smerem,nebot je tlaci emisni limity,coz je pro ne prednejsi nez vydrz motoru..,ale o tom vice na jinem foru. |
|
_________________ O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,série |
|
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2017 11:30 am |
|
|
martas112 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 22.4.2015 |
Příspěvky: 153 |
Bydliště: Trhová Kamenice |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ skoda octávia |
|
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2017 1:20 pm |
|
|
Vici |
Aktivista |
 |
 |
Založen: 7.8.2008 |
Příspěvky: 6779 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Motor před smrtí je každý, který sjede z francouzské výrobní linky  |
|
|
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2017 2:29 pm |
|
|
martas112 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 22.4.2015 |
Příspěvky: 153 |
Bydliště: Trhová Kamenice |
|
|
 |
 |
 |
|
To je jasný i škodovka mění olej po 30t a to je větší průser.já měním po 10 t někdy i dřív a mám klid. |
|
_________________ skoda octávia |
|
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2017 6:15 pm |
|
|
NOVON |
Aktivista |
|
 |
Založen: 9.9.2009 |
Příspěvky: 1270 |
Bydliště: Kopr |
|
|
 |
 |
 |
|
martas112 napsal: | moc nerozumím??? | Ridsi olej=>mensi odpor=>mensi zatizeni motoru=>mene paliva=>mensi emise..O tohle jde vyrobci motoru/vozu predevsim.Vydrz motoru je pro ne az za tim. |
|
_________________ O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,série |
|
|
|
Zaslal: čt leden 12, 2017 6:16 pm |
|
|
NOVON |
Aktivista |
|
 |
Založen: 9.9.2009 |
Příspěvky: 1270 |
Bydliště: Kopr |
|
|
 |
 |
 |
|
martas112 napsal: | To je jasný i škodovka mění olej po 30t a to je větší průser.já měním po 10 t někdy i dřív a mám klid. | To delas dobre,pokracuj. |
|
_________________ O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,EGR off,jednohmota VALEO
O1 Combi 00',1.9 TDI 66 kW AGR,série |
|
|
|
Zaslal: ne duben 30, 2017 3:30 pm |
|
|
rosta tdi |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 6.1.2008 |
Příspěvky: 234 |
Bydliště: okr.Svitavy |
|
|
 |
 |
 |
|
Nejsem odborník na oleje, ale od kdy se do naftáku leje w50? Neřeknu do benzínu, ale u nafty. Vůbec mi to nedává smysl spíš protismysl. |
|
_________________ Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 |
|
|
|
Zaslal: ne duben 30, 2017 5:09 pm |
|
|
martas112 |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 22.4.2015 |
Příspěvky: 153 |
Bydliště: Trhová Kamenice |
|
|
 |
 |
 |
|
mám na něm 8 tis pořád šveholí jak má bez závad |
|
_________________ skoda octávia |
|
|
|
Zaslal: ne duben 30, 2017 7:12 pm |
|
|
rosta tdi |
Přispěvovatel |
|
 |
Založen: 6.1.2008 |
Příspěvky: 234 |
Bydliště: okr.Svitavy |
|
|
 |
 |
 |
|
Tak o tom já nepochybuju, ale tohle je olej do benzínu a otáček. Já bych si ho do nafty nenalil. To neleju ani do BMW 330Ci, protože ani to, tak nehoním , aby to mělo smysl. U nafty nejsou jak otáčky, tak teplota. Ale jak jsem psal, já tomu nerozumím |
|
_________________ Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 |
|
|
|
Zaslal: st leden 03, 2018 7:13 pm |
|
|
Tomáš24 |
Nováček |
|
 |
Založen: 3.1.2018 |
Příspěvky: 11 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 | |  |
Zaslal: st srpen 08, 2018 4:22 pm |
|
|
Smoke |
Aktivista |
|
 |
Založen: 24.3.2006 |
Příspěvky: 2607 |
Bydliště: kousek od Brna |
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mam opacnou zkusenost u byvale A3, presel jsem z 5w40 na 5w30 a pozitivum bylo utiseni hydrostelu po startu cca 5s na 2s.
Ridsi olej by nemel znamet vyssi opotrebeni, jen je mene stabilni pri vysokych teplotach napr pri 150st, kam se dostanete leda na okruhu, druha stranka je, ze ridsi olej ma vyssi prutok (mene prochazi pres obtok) a dochazi k lepsimu chlazeni a omilani. 5w50 10w60 atd jsou urcene na zavody kde se pocita s vysokyma teplotama ale nejsou vhodne pro bezny provoz a studene starty. LL a zanedbani je nejhorsi |
|
_________________ Audi A5 3.0tdi 300k 630Nm DPF on, fmic a prifouknuto 3?? k 6??Nm.
Audi RS5 450k serie - na prodej
Audi A3, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi S3 1.8t chip 270k - prodáno |
|
|
|
Zaslal: st září 19, 2018 12:25 pm |
|
|
dist01 |
Aktivista |
|
 |
Založen: 29.5.2007 |
Příspěvky: 1339 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Má pravdu chlapec je to tak |
|
_________________ BMW 330i
MAZDA RX8 ex |
|
|
|
Obsah fóra Dieselpower forum » Mazání a motorové oleje |
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 2 z 2
Jdi na stránku Předchozí 1, 2
|
|
|
|
|