C5 III, kolísají otáčky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
C5 III, kolísají otáčky
Citroen C5 III, 2,0 HDI 103 kW, používaný i v Peugeotech a Fordech. Na volnoběh ve vteřinových intervalech houpe zhruba o 50 otáček. Za studena prý víc. Na jízdu nemá žádný vliv, jede normálně, závady nehlásí. Že by pomalu odcházel Egr? Po výměně má cca 100 tis. km, tak by klidně i mohl. Nějaké nápady, prosím?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Díky za radu, to by mohlo být ono. Je to rok 2008 nebo 2009, takže první nebo druhý ročník. Nevíš jestli se dá koupit samostatně, nebo musí jít čerpadlo na repas? Jestli je to tzv. DRV ventil, tak ten se dá koupit. Auto denně lítá i 600 km a je hodně těžké ho zastavit na okouknutí čísla dílu.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...