Jericho-jedinej ital kterej by mi fakt seděl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jericho-jedinej ital kterej by mi fakt seděl
https://auto.bazos.cz/inzerat/92646592/ ... -125TC.php
Kamarád to kdysi měl a věřte nebo ne, ale tohle fakt jede!
Kamarád to kdysi měl a věřte nebo ne, ale tohle fakt jede!
Bohužel tohle auto stejně jako UNo turbo patří k vozům, které motor je schopen rozlámat..Tahle auta /125 -130/v serii měla pouze a jen vylepšenou karoserii s Ritma a to pomocí vzpěr , které měly eliminovat slabá místa karoserie..Na vrub lehké váhy byla obětována tuhost, mnohokrát jsem viděl kastle, popraskané, rozlámané, prostě žvýkačky a když pomohla trochu sůl se rzí, bylo vymalováno..Je to dnes velká rarita právě kvůli tomu, že kastle se téměř rozpadly, pár Fiatů jsem vyvařoval, tak vím, čím ty kastle trpěly...Ty motory byly jinak dobré a jelo to tak, až slézaly vlasy a člověk tomu nemohl věřit...To ještě byly časy, když mladoši vylezli se svých š 1100MB a sedli do pořádného bucharu..ti si to užívali. Takový ale dnes už nejsou, tatínkův BMW nebo maminky Lexus je připravil o požitek z pořádné jízdy...
nepropadat panice...
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pohybuji se nezridka mezi movitejsimi a jeste jsem nezazil aby manzelka mela Lexus zatimco tatinek jen BMW. Kdyz ma manzelka Lexuse tak manzel ma vetsinou bud Lexuse a nebo neco luxusnejsiho a sportovnejsiho, rozhodne ne BMW. Nespletl si to?jericho-3 píše:tatínkův BMW nebo maminky Lexus je připravil o požitek z pořádné jízdy...
Jinak v mladi jsme jezdili s kamaradovym Uno turbo a byl to zajimavy zazitek ... ale nechtel bych to. Bylo to vecne v servisu a majitel na to nedal dopustit takze to opravoval pouze autorizak.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Byl to jen příklad, trochu podobné lidi lituji, co prohlásí, vše je jen sračka nebo socka. A mimochodem osobně mám nejraději, když mi někdo popíše subjektivní zážitky z jízdy se strojem,který jsem neměl možnost sám řídit..Bohužel se ale ani těm lidem nedivím, že to nezkusí, protože pokud někdo popíše jízdu s Ferrari , tak jej ostatní sežerou, protože je sžírá závist a z toho plynoucí nenávist..Často se pohybuji právě ve světě" bohatých" a mám možnost řídit /svézt se/stroje minulosti nejvyšší kategorie /kámoš je solventní sběratel/, ale ne vše , co jezdí dnes jsem absolvoval..A mimochodem, koupit auto nejvyšší třídy, není jen otázkou peněz, ale hlavně nadšení..protože ty vole, to Ferrari tak řve a musíš jet na jedničku po městě, protože když dáš dvojku a přidáš, tak bys vrazil do auta před tebou a když ubereš, tak to škube..Lidem prostě nedochází, že traktor patří do brázdy a Ferrari na dálnici a ne do pojíždění po supermarketech./s manuálem/.
nepropadat panice...
A kolik má ta C5 najeto? Ty chceš posuzovat nějaký žebřiňák z koncernu s mechem, který má už tyto problémy dávno vychytané? Ty jsi v Citroenu asi prodával zmrzlinu, jinak to není možné. Ať už budu nesnášet cokoliv, tak nebudu upírat Citroenu jeho vymakané pérování..Ale chápu, že jsou lidé, kteří přes les nevidí stromy..
nepropadat panice...
Hele dělal jsem tam když najížděli c5ky, je to už dlouho a dodnes když si vzpomenu, jak mi pravidelně tekla LHMka za krk tak mám kopřivku když vidím tu žumpu. Mám rád jednoduchý věci, v jednoduchosti je bezesporu síla, ale dodnes se směju jak soused natočí xsantii a čeká než se ten sráč zvedne, tak já už mám za sebou 3km jizdy, děkuji nemám zájem. Jak říkám na píčoviny nemám čas a ono to stou pohodlností není zase taková liga, svez se někdy v C5, já z toho nechčiju, BX se pěkně houpalo, to jo, ale ani tak mi to k srdci nepřirostlo, to raději pěkný fáčko
Ale samozřejmě, já ti to neberu, ale buď seriozní a neupírej, pokud je někdo v něčem dobrý..Určitě by R/Royce a i MBenz tento systém nepoužívali, kdyby to byl šmejd..Citroen v tom má tradici a ta končí vychytaným systémem..Znám jich dost a tenhle problém už tam nebyl. I můj kolega, který měl ten první typ, tak do 250000km o hydraulice nevěděl a auto prodal z jiných důvodů..Já také moc dobře vím, že to co není se nemůže po.rat, proto mne moderní stroje prudí. Ale nemůžeme pořád jezdit Trabošem, i když tam se také muselo opravovat..Proto mám taky Fiata, abych jen jezdil..
nepropadat panice...