Etka ty nápravy liší dle PR čísel ale nějak jsem to nerozluštil. Osobně se podívám v sobotu na svém combajnu,co mám za stabík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Tak já mám na kombajnu jen 18. Toledo si ještě změřím.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Az nato ze klika ( jednoducha vlecna naprava ) je pre civil neporovntelne lepsia ako viacprvkove zavesenie ( multilink ). Nema sa tam prakticky co posrat a vlastnosti su lepsie co sa tyka jazdy aj zatazenia. Napr. dvojkova Octavia ma parodiu na viacprvkovu napravu. Furt v nej nieco mlati, na ceste nedrzi ani chuj a opravovat na nej nieco to su hotove galeje. U jednotkovej Octavii ani nevies ze vobec nejaku zadnu napravu mas. Dva silenbloky, dva pruziny a dva tlmice. Dokopy nic tam nieje a funguje to perfektne.
Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád.
Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
Mě víc sedí trubka... i O1 4X4 funguje nějak divně většinou. Je teda fakt, že k plné spokojenosti mi ta trubka funguje až s přídavným stabilizátorem tuším Eibach, který jsem kdysi nějak nechtě koupil a zkusil namontovat ä už tam zůstal
O2 funguje dobře jen zánovní... dneska má kde která tu nápravu vyjebanou na kvadrát a nikdo to neřeší...
i O3 do 110kW má trubku a jak pěkně jezdí