Rozdil RS zadni napravy a klasicke kotoucovky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Etka ty nápravy liší dle PR čísel ale nějak jsem to nerozluštil. Osobně se podívám v sobotu na svém combajnu,co mám za stabík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Tak ja sem nameril na svym 22mm......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Toledu nebo Leonu?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

leon arl
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak já mám na kombajnu jen 18. Toledo si ještě změřím.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Ste šílenci je rok 2018 , a bavíte se o autech s traverzou místo zadní nápravy :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Realita je, že i v roce 2018 se většina novejch aut prodává s traverzou místo nápravy.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Toledo má 21,7 stabík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Az nato ze klika ( jednoducha vlecna naprava ) je pre civil neporovntelne lepsia ako viacprvkove zavesenie ( multilink ). Nema sa tam prakticky co posrat a vlastnosti su lepsie co sa tyka jazdy aj zatazenia. Napr. dvojkova Octavia ma parodiu na viacprvkovu napravu. Furt v nej nieco mlati, na ceste nedrzi ani chuj a opravovat na nej nieco to su hotove galeje. U jednotkovej Octavii ani nevies ze vobec nejaku zadnu napravu mas. Dva silenbloky, dva pruziny a dva tlmice. Dokopy nic tam nieje a funguje to perfektne.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

souhlas
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 26 úno 2014, 13:02

Příspěvek od valekf »

souhlas, a nejakou geosku ani nemusis resit
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jen doplním, že silenbloky z fabie RS nejsou plné jak se tu mylně píše.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád. (LOL)

Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Mě víc sedí trubka... i O1 4X4 funguje nějak divně většinou. Je teda fakt, že k plné spokojenosti mi ta trubka funguje až s přídavným stabilizátorem tuším Eibach, který jsem kdysi nějak nechtě koupil a zkusil namontovat ä už tam zůstal :-)

O2 funguje dobře jen zánovní... dneska má kde která tu nápravu vyjebanou na kvadrát a nikdo to neřeší...
i O3 do 110kW má trubku a jak pěkně jezdí (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“