Rozdil RS zadni napravy a klasicke kotoucovky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

No právě, do 110kw, prostě se šetří, však jsem někde slyšel že golf 5 byl v holoverzi pro VW prodělek. Multilink je drahý, tak to museli nějak skrouhnout. Je ale pravda že nové auta s vlečkou fungují o dost lépe než O1
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Mne sa ten zadok nezdá až takým strašným limitom, kadejakú oktu na 195 gumách čo je štandard pre O2 sa dá vklude zvládnuť len tým že na jedničku dáš 225/45R17 gumy
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

techi píše:Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád. (LOL)

Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
Necitaj hluposti co pisu v casopise, ale realne sa na tom zvez. Zadok na dvojkovej Octavii skace v zakrutach ako koza. Jednotkova je v zakrutah podstatne stabilnejsia. A ked som do svojej dal dozadu plne polyuretanove silentbloky, tak vtedy mi ten tazky kombi kufor sedel na ceste jak priklincovany. V jednoduchosti je krasa. Kukni si jak maju riesene zadky zavodne modifikacie. Tam je maximalne mozne zjednodusene nezavisle zavesenie kolies. Ale to co ma koncernova platforma na ktorej stoji aj Octavia 2 je tazka a totane nefunkcna chujovina.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

pokud někde přiletíš jak kokot moc rychle tak ti nepomůže ani zadní náprava ze zlata... (LOL)
souhlasím s TDI techem - méně číst "odborné články"
DDDD
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2008, 19:09
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od DDDD »

Krásné počtení.
octa 1.8t
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Já a O2 a O1 střídám, takže fakt nepotřebuju žádný časopis
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nemohu porovnat s novými vozy, ale nepamatuji si že bych na některým autě, kdy jsem vždy měl jen traverzu, měl nějaký problémy s hlučností.
U favorita jsem dal široký kola, u feldy jsem ji rozšířil o 3 cm a u Golfa jsem přidal stabilizátor a fungovali všechny v pohodě a bezhlučně. Stačí se starat a vše řešit včas a ne jezdit dokud něco neupadne a pak nadávat na koncern jaký dělá šmejdy.
Pořád platí opice a banány.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vici a TDI tech: to máte docela smysl pro humor :D nic proti O1 a zkrutný nápravě, ale v sérii to je fakt tragédie :) sériová O2 je úplně o vesmír jinde, navíc ta náprava je bytelná a vydrží bez problémů 300-400t. km :) Jo, zkrutná náprava jde naučit fungovat, ale komfort jde prudce dolů, zatímco víceprvek není třeba upravovat a je komfotní :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“