Rozdil RS zadni napravy a klasicke kotoucovky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Necitaj hluposti co pisu v casopise, ale realne sa na tom zvez. Zadok na dvojkovej Octavii skace v zakrutach ako koza. Jednotkova je v zakrutah podstatne stabilnejsia. A ked som do svojej dal dozadu plne polyuretanove silentbloky, tak vtedy mi ten tazky kombi kufor sedel na ceste jak priklincovany. V jednoduchosti je krasa. Kukni si jak maju riesene zadky zavodne modifikacie. Tam je maximalne mozne zjednodusene nezavisle zavesenie kolies. Ale to co ma koncernova platforma na ktorej stoji aj Octavia 2 je tazka a totane nefunkcna chujovina.techi píše:Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád.
Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
Nemohu porovnat s novými vozy, ale nepamatuji si že bych na některým autě, kdy jsem vždy měl jen traverzu, měl nějaký problémy s hlučností.
U favorita jsem dal široký kola, u feldy jsem ji rozšířil o 3 cm a u Golfa jsem přidal stabilizátor a fungovali všechny v pohodě a bezhlučně. Stačí se starat a vše řešit včas a ne jezdit dokud něco neupadne a pak nadávat na koncern jaký dělá šmejdy.
Pořád platí opice a banány.
U favorita jsem dal široký kola, u feldy jsem ji rozšířil o 3 cm a u Golfa jsem přidal stabilizátor a fungovali všechny v pohodě a bezhlučně. Stačí se starat a vše řešit včas a ne jezdit dokud něco neupadne a pak nadávat na koncern jaký dělá šmejdy.
Pořád platí opice a banány.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Vici a TDI tech: to máte docela smysl pro humor nic proti O1 a zkrutný nápravě, ale v sérii to je fakt tragédie sériová O2 je úplně o vesmír jinde, navíc ta náprava je bytelná a vydrží bez problémů 300-400t. km Jo, zkrutná náprava jde naučit fungovat, ale komfort jde prudce dolů, zatímco víceprvek není třeba upravovat a je komfotní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5