1,4 TSI na řemenu - rozdíl motorů 103kw a 110kw?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

1,4 TSI na řemenu - rozdíl motorů 103kw a 110kw?

Příspěvek od Carlos TDI »

Zdravím, začínám koukat čím omladit vozový park doma, TDI už po městě nechci. Koukám na 1,4TSI v GOLFu VII combi nebo O3 combi po roce 2014 (takže rozvody řemenem)
Jaké jsou rozdíly mezi 103kw a 110kw? Co doporučíte?
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Na 110 jsem slyšel jen chválu, tak ho mám, najeto 3500km, takže o životnosti mluvit nemůžu :)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tam je to act odpojovanie vajcov?
BMW 330 ix
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Ne, jen na přání u novýho auta, já to nechtěl, přijde mi to kokotina, mám 110kw bez odpojování, spotřeba svítí 6l a jede to slušně
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

A našel jsem i 103kw s ACT - to má pak EURO 6 (CPTA), bez ACT jen EURO 5 (CHPA)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

110kW už jsou všechny EU6
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“