Politicka situace ve svete
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kamáráde, proč jsi neřekl hned že máš japonce? Jo sice to rezne, ale nic co by se nedalo suříkem vylepšit. Jsem rád že jsi to pochopil, že kvalita VW je úplně mimo. VW dělá auta aby se opravovali, protože z toho má obrovskej vejvar on sám včetně jeho známých a navázaných podniků. A ještě se tím živí i autoshowroomy, které mají autorizáky pod sebou.jericho-3 píše:Jeden pitomec co má japonce jsem já, jelikož fekálku máš rád kolektivní vinu a mimo tvé Fabie jsou všechna auta pro pitomce, tak tě mohu informovat, že i když Mazdy často reznou, tak moje MX 5 , i když je z roku 1991 a když jsem ji poprvé uviděl na inzerátu, tak stála na louce celá zasněžená , tak jsem si říkal, AVE maria , ta bude v hajzlu, mě překvapila..A světe div se, WEISE KRAHE , přední blatníky nejdou sehnat, ale nastavil jsem je a zadní měly pertly v háji, ale sehnal jsem zadní blatníky nové...Ostatní až překvapivě zachovalé..To ta tvoje popelnice po tolika letech bude už prorostlá kopřivami nebo ve vysoké peci...Takže než něco kvákneš, tak počítej do 3 a nadýchni se, jinak budeš jen profesionální plkal..
Ale jak jsi to krásně napsal, jeho popelnice už si bude užívat dovolenou ve vysoké peci, zatímco japonci budou dál jezdit. Nejvíc se mi líbí ta přenost řízení, prostě posunu ruku o 1mikromilimetr a auto hned okamžitě reaguje a zatočí taky přesně o 1mikromilimetr. To u VW s tím točíš jak lodním kormidlem a stejně si to jede kam chce, půl metru sem, půl metru tam. Dřív jsem se bál jezdit ve zúžení, protože u roomstera to udržet bylo o nervy. u japonce? Pche... jezdím kilo v těch úzkých pruzích okolo kamionů jak nic.
Ale jedno se musí VW nechat, asi s ním budu jezdit v zimě. Né kvůli korozi a spolehlivosti. Ale kvůli tomu, že je v zimě japonce škoda tahat na české silnice.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
WOB píše:kamáráde, proč jsi neřekl hned že máš japonce? Jo sice to rezne, ale nic co by se nedalo suříkem vylepšit. Jsem rád že jsi to pochopil, že kvalita VW je úplně mimo. VW dělá auta aby se opravovali, protože z toho má obrovskej vejvar on sám včetně jeho známých a navázaných podniků. A ještě se tím živí i autoshowroomy, které mají autorizáky pod sebou.jericho-3 píše:Jeden pitomec co má japonce jsem já, jelikož fekálku máš rád kolektivní vinu a mimo tvé Fabie jsou všechna auta pro pitomce, tak tě mohu informovat, že i když Mazdy často reznou, tak moje MX 5 , i když je z roku 1991 a když jsem ji poprvé uviděl na inzerátu, tak stála na louce celá zasněžená , tak jsem si říkal, AVE maria , ta bude v hajzlu, mě překvapila..A světe div se, WEISE KRAHE , přední blatníky nejdou sehnat, ale nastavil jsem je a zadní měly pertly v háji, ale sehnal jsem zadní blatníky nové...Ostatní až překvapivě zachovalé..To ta tvoje popelnice po tolika letech bude už prorostlá kopřivami nebo ve vysoké peci...Takže než něco kvákneš, tak počítej do 3 a nadýchni se, jinak budeš jen profesionální plkal..
Ale jak jsi to krásně napsal, jeho popelnice už si bude užívat dovolenou ve vysoké peci, zatímco japonci budou dál jezdit. Nejvíc se mi líbí ta přenost řízení, prostě posunu ruku o 1mikromilimetr a auto hned okamžitě reaguje a zatočí taky přesně o 1mikromilimetr. To u VW s tím točíš jak lodním kormidlem a stejně si to jede kam chce, půl metru sem, půl metru tam. Dřív jsem se bál jezdit ve zúžení, protože u roomstera to udržet bylo o nervy. u japonce? Pche... jezdím kilo v těch úzkých pruzích okolo kamionů jak nic.
Ale jedno se musí VW nechat, asi s ním budu jezdit v zimě. Né kvůli korozi a spolehlivosti. Ale kvůli tomu, že je v zimě japonce škoda tahat na české silnice.
Co to zase šňupeš????
Vaše skupinové obědy mne nezajímají, jste jen skupina rádoby uvažujících možná i dospělých čehůnú, kteří sežrali Šalamounovo hovno..Často jsem podobné existence vídával na 1. máje s transparenty s různými oplzlými dědky nebo nápisy na "věčné časy", popřípadě v různých ohavných uniformách na ohavných tělech...Jo, český materiál se bohužel nezměnil...Domecek píše:tvůj názor tu všichni žerem
nepropadat panice...
[quote="jericho-3"][quote="Domecek"]tvůj názor tu všichni žerem [/quote]
Vaše skupinové obědy mne nezajímají, jste jen skupina rádoby uvažujících možná i dospělých čehůnú, kteří sežrali Šalamounovo hovno..Často jsem podobné existence vídával na 1. máje s transparenty s různými oplzlými dědky nebo nápisy na "věčné časy", popřípadě v různých ohavných uniformách na ohavných tělech...Jo, český materiál se bohužel nezměnil... [/quote]
Jdi už s těma kecama do hajzlu, jsi fakt trapka
Vaše skupinové obědy mne nezajímají, jste jen skupina rádoby uvažujících možná i dospělých čehůnú, kteří sežrali Šalamounovo hovno..Často jsem podobné existence vídával na 1. máje s transparenty s různými oplzlými dědky nebo nápisy na "věčné časy", popřípadě v různých ohavných uniformách na ohavných tělech...Jo, český materiál se bohužel nezměnil... [/quote]
Jdi už s těma kecama do hajzlu, jsi fakt trapka
TO NÉ! Sotva to opravili, už to budou muset opravovat znovu. Jako všichni čekali, že nová dálnice nevydrží tolik co stará, ale takhle rychle?
ZDROJNovinky.cz píše:Kvůli rozsáhlé rekonstrukci části dálnice D1 před Prahou museli silničáři přistoupit k další opravě. Zatímco práce mezi 12. a 16. kilometrem byly dlouhodobě plánované, nynější práce si vynutily dlouhé kolony, které vznikaly v důsledku předchozí uzavírky a poničily navazující úseky.
K neplánované opravě museli silničáři na sklonku stavební sezóny přistoupit kvůli prasklinám a vyjetým kolejím, které do vozovky u Mirošovic „vryly” popojíždějící kamióny, upozornila Česká televize.
Podle mluvčího Ředitelství silnic a dálnic Jana Rýdla měly koleje místy hloubku až devět centimetrů, což by zásadně komplikovalo možnosti údržby během nadcházející zimy, neboť pluhy by nebyly schopné silnici zbavit sněhu.
Nejnutnější opravy v nejpoškozenějším pravém pruhu mezi 19. a 17. kilometrem ŘSD zvládne do neděle, dá se však očekávat, že i tento 21 let starý úsek bude muset projít v relativně blízké budoucnosti zásadnější rekonstrukcí.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
JAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAA
Tak kde jsou ti vědci z československých garáží ? Kteří tvrdili jak se elektromobilita neuchytí, jak bude nefunkční, jak to nejde, jak si nikdo nebude dobíjet baterky...
BUDÍČEK! VSTÁVAT!
V koncernu VW se probrali:
LOOOOLLLLLLLLLLL takhle se Vám směju, prej že nafta tu bude napořád....
Komusi jsem tady radil ať si udělá kurz na elektroauta a bude za vodou a vysmáli jste se mi.
to jo, během pěti let budete na dlažbě, protože budete servisovat jen spalováky, který stejně jednoho krásnýho dne dojdou a budete v píči.
Tak kde jsou ti vědci z československých garáží ? Kteří tvrdili jak se elektromobilita neuchytí, jak bude nefunkční, jak to nejde, jak si nikdo nebude dobíjet baterky...
BUDÍČEK! VSTÁVAT!
V koncernu VW se probrali:
VW + Ford .... Fordem tam, VWčkem zpět?Tesla plánuje vybudovat v Evropě další továrnu a zaplavit evropský trh svými modely. Pro mnohé značky by to znamenalo kolaps, protože s elektrickými vozy jsou pozadu. Třeba Volkswagen teprve připravil svá auta a platformu MEB, ale zatím ještě není nic připraveno pro výrobu. Aby ochránil své zaměstnance před problémy s poklesem zájmu o nová auta se spalovacími motory, musí tak intenzivně investovat do výroby elektromobilů.
LOOOOLLLLLLLLLLL takhle se Vám směju, prej že nafta tu bude napořád....
Komusi jsem tady radil ať si udělá kurz na elektroauta a bude za vodou a vysmáli jste se mi.
to jo, během pěti let budete na dlažbě, protože budete servisovat jen spalováky, který stejně jednoho krásnýho dne dojdou a budete v píči.
V Německu se odehrávají velké věci. Koncern Volkswagen kuje plány, aby se nenaplnily černé vize šéfa koncernu, který minulý týden varoval, že „německý automobilový průmysl čelí zániku“. Ze schůzek vyplynulo, že nový elektromobil, který by měl značku zachránit, by měl stát asi 500 000 Kč. A tak se 16. listopadu sejde dozorčí rada a budou se projednávat plány na výrobu prvního elektrického auta na bázi MEB. Toho se má vyrobit minimálně 200 000 kusů a následovat by ho měl model I.D. Aero, u kterého se už dokonce ví, že bude vyráběn v německém Emdenu, kde dnes sjíždějí vozy VW Passat.
S tímto podnikem by se měly svézt na elektrické vlně další dva zatím přesně nespecifikované závody. Pravděpodobně půjde o závod ve Zwickau a Hannoveru.
Gigantická spolupráce?
V současné době také probíhají velké rozhovory o spolupráci koncernu Volkswagen (jednička na evropském trhu) a koncernu Ford (jednička na americkém trhu). Zatím se mluví v trochu jasnějších obrysech nad spoluprací v rámci užitkových vozidel. Třeba nový Volkswagen Amarok by měl být postaven právě ve spolupráci s americkým Fordem.
Také Volkswagen Buzz, tedy elektrický van a mikrobus, má být vyráběn v Hannoveru. Ovšem aby se uvolnily výrobní kapacity, měl by být přesunut jinam, a to do turecké továrny Fordu.
Ovšem podle neoficiálních zpráv se také vyjednává nad velkou spoluprací ohledně elektromobilů nebo alespoň výroby akumulátorů. Obě strany zatím odmítly podle Automotive News tuto možnost komentovat.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
WOB píše:JAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAA
Tak kde jsou ti vědci z československých garáží ? Kteří tvrdili jak se elektromobilita neuchytí, jak bude nefunkční, jak to nejde, jak si nikdo nebude dobíjet baterky...
BUDÍČEK! VSTÁVAT!
V koncernu VW se probrali:VW + Ford .... Fordem tam, VWčkem zpět?Tesla plánuje vybudovat v Evropě další továrnu a zaplavit evropský trh svými modely. Pro mnohé značky by to znamenalo kolaps, protože s elektrickými vozy jsou pozadu. Třeba Volkswagen teprve připravil svá auta a platformu MEB, ale zatím ještě není nic připraveno pro výrobu. Aby ochránil své zaměstnance před problémy s poklesem zájmu o nová auta se spalovacími motory, musí tak intenzivně investovat do výroby elektromobilů.
LOOOOLLLLLLLLLLL takhle se Vám směju, prej že nafta tu bude napořád....
Komusi jsem tady radil ať si udělá kurz na elektroauta a bude za vodou a vysmáli jste se mi.
to jo, během pěti let budete na dlažbě, protože budete servisovat jen spalováky, který stejně jednoho krásnýho dne dojdou a budete v píči.
V Německu se odehrávají velké věci. Koncern Volkswagen kuje plány, aby se nenaplnily černé vize šéfa koncernu, který minulý týden varoval, že „německý automobilový průmysl čelí zániku“. Ze schůzek vyplynulo, že nový elektromobil, který by měl značku zachránit, by měl stát asi 500 000 Kč. A tak se 16. listopadu sejde dozorčí rada a budou se projednávat plány na výrobu prvního elektrického auta na bázi MEB. Toho se má vyrobit minimálně 200 000 kusů a následovat by ho měl model I.D. Aero, u kterého se už dokonce ví, že bude vyráběn v německém Emdenu, kde dnes sjíždějí vozy VW Passat.
S tímto podnikem by se měly svézt na elektrické vlně další dva zatím přesně nespecifikované závody. Pravděpodobně půjde o závod ve Zwickau a Hannoveru.
Gigantická spolupráce?
V současné době také probíhají velké rozhovory o spolupráci koncernu Volkswagen (jednička na evropském trhu) a koncernu Ford (jednička na americkém trhu). Zatím se mluví v trochu jasnějších obrysech nad spoluprací v rámci užitkových vozidel. Třeba nový Volkswagen Amarok by měl být postaven právě ve spolupráci s americkým Fordem.
Také Volkswagen Buzz, tedy elektrický van a mikrobus, má být vyráběn v Hannoveru. Ovšem aby se uvolnily výrobní kapacity, měl by být přesunut jinam, a to do turecké továrny Fordu.
Ovšem podle neoficiálních zpráv se také vyjednává nad velkou spoluprací ohledně elektromobilů nebo alespoň výroby akumulátorů. Obě strany zatím odmítly podle Automotive News tuto možnost komentovat.
Myslím, že do dvou až tří let tu žádný spalováky nebudou a všichni pomřeme hlady, jen WOB bude na koni
WOB píše:JAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAA
Tak kde jsou ti vědci z československých garáží ? Kteří tvrdili jak se elektromobilita neuchytí, jak bude nefunkční, jak to nejde, jak si nikdo nebude dobíjet baterky...
BUDÍČEK! VSTÁVAT!
V koncernu VW se probrali:VW + Ford .... Fordem tam, VWčkem zpět?Tesla plánuje vybudovat v Evropě další továrnu a zaplavit evropský trh svými modely. Pro mnohé značky by to znamenalo kolaps, protože s elektrickými vozy jsou pozadu. Třeba Volkswagen teprve připravil svá auta a platformu MEB, ale zatím ještě není nic připraveno pro výrobu. Aby ochránil své zaměstnance před problémy s poklesem zájmu o nová auta se spalovacími motory, musí tak intenzivně investovat do výroby elektromobilů.
LOOOOLLLLLLLLLLL takhle se Vám směju, prej že nafta tu bude napořád....
Komusi jsem tady radil ať si udělá kurz na elektroauta a bude za vodou a vysmáli jste se mi.
to jo, během pěti let budete na dlažbě, protože budete servisovat jen spalováky, který stejně jednoho krásnýho dne dojdou a budete v píči.
V Německu se odehrávají velké věci. Koncern Volkswagen kuje plány, aby se nenaplnily černé vize šéfa koncernu, který minulý týden varoval, že „německý automobilový průmysl čelí zániku“. Ze schůzek vyplynulo, že nový elektromobil, který by měl značku zachránit, by měl stát asi 500 000 Kč. A tak se 16. listopadu sejde dozorčí rada a budou se projednávat plány na výrobu prvního elektrického auta na bázi MEB. Toho se má vyrobit minimálně 200 000 kusů a následovat by ho měl model I.D. Aero, u kterého se už dokonce ví, že bude vyráběn v německém Emdenu, kde dnes sjíždějí vozy VW Passat.
S tímto podnikem by se měly svézt na elektrické vlně další dva zatím přesně nespecifikované závody. Pravděpodobně půjde o závod ve Zwickau a Hannoveru.
Gigantická spolupráce?
V současné době také probíhají velké rozhovory o spolupráci koncernu Volkswagen (jednička na evropském trhu) a koncernu Ford (jednička na americkém trhu). Zatím se mluví v trochu jasnějších obrysech nad spoluprací v rámci užitkových vozidel. Třeba nový Volkswagen Amarok by měl být postaven právě ve spolupráci s americkým Fordem.
Také Volkswagen Buzz, tedy elektrický van a mikrobus, má být vyráběn v Hannoveru. Ovšem aby se uvolnily výrobní kapacity, měl by být přesunut jinam, a to do turecké továrny Fordu.
Ovšem podle neoficiálních zpráv se také vyjednává nad velkou spoluprací ohledně elektromobilů nebo alespoň výroby akumulátorů. Obě strany zatím odmítly podle Automotive News tuto možnost komentovat.
Myslím, že do dvou až tří let tu žádný spalováky nebudou a všichni pomřeme hlady, jen WOB bude na koni
Nikdy nic není tak horké, jak se zdá..Mě spíš mrzelo, jak většina Muska napadala a nadávala mu, stejně jako když kdysi vyjel první automobil a smrděl jako kšíry..A že šel do rizika ? Velká část lidí se mu smála a považovala jej za šílence, samozřejmě hlavně ti, co jsou pod peřinou pravidelného platu a odbory za zády. Ale od těchhle "nikdy" nic nepřijde, jsou jen kolečka v systému..Takže za mě je to borec a opravdový průkopník, ať už se to povede nebo ne..Na imigranta je tohle velký úspěch, což samozřejmě jde jen v USA..Protože u nás nikdo bez dotací nehrábne....
nepropadat panice...