Audi TT 2.0tfsi BWA - kontrolka motoru

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dave97
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 05 črc 2018, 18:32
Bydliště: Brno

Audi TT 2.0tfsi BWA - kontrolka motoru

Příspěvek od Dave97 »

Ahoj, Audi TT 2.0tfsi 147kw BWA mi hlásí následující kódy. Kontrolka motoru se většinou po smazání opět rožne při přidání plynu z nízkých otáček na vyšší převodový stupeň. Ventil odvzdušnění nádrže i PCV byly špatný, vyměnil jsem je a chyba stále setrvává. Poslední týden se přidal i chvílemi vysoký volnoběh - popojíždím v koloně 1500 - 2000 otáček, sešlápnu spojku, vyřadím a otáčky neklesnou, nebo klesnou až za dlouho. Na co se zaměřit a po čem jít? Díky :)



Addresa 01: Motor Labely: User\06F-907-115-AXX.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 8J0 907 115 HW: 8J0 907 115
Systém a/nebo verze: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Kódování: 0113000318070160
Číslo dílny: WSC 00494 572 66733
VCID: 69DDEC55400F240C96-803C
3 závad nalezeno.

008583 - Rada válcu 1; systém dávkování paliva
P2187 - 004 - Systém príliš chudý pri volnobežných otáckách - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 104295 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.08.09
Čas: 15:48:59

info o závadě:
Otáčky: 844 /min
Výkon/klapka: 19.6 %
Rychlost: 2.0 km/h
Teplota: 71.0*C
Teplota: 43.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 13.589 V

001287 - regulace behu naprazdno
P0507 - 001 - otacky nad zadanou hodnotou - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 104416 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.08.14
Čas: 15:29:30

info o závadě:
Otáčky: 966 /min
Výkon/klapka: 15.3 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 87.0*C
Teplota: 53.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 13.843 V

001089 - system odvzdusneni nadrze
P0441 - 001 - spatna pruchodnost - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 104678 km
Indikace času: 0
Datum: 2018.08.20
Čas: 06:06:01

info o závadě:
Otáčky: 896 /min
Výkon/klapka: 14.1 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 78.0*C
Teplota: 36.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napětí: 13.589 V


Readiness: 0000 0000
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nepřisává to někde luft ??
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pokud jsi vyměnil za správné a nejlépe origo díly, namontoval je správně, tak to opravdu vypadá na vypadlou/prasklou hadičku buď od odvětrání nádrže nebo odvětrání klikovky, a nebo ještě zpětnej/řídící ventil pod sáním pro odvětrání nádrže, kterej je tam kvůli tomu, že to musí fungovat jak v atmo, tak přeplnovaným režimu a nesmí propouštět mezi ...

odvětrání klikovky/PCV je 06F129101R
ventil odvětrání nádrže 06E906517A
a ten zpětný/řídící ventil včetně hadic je 06F133781L (modrý)
Dave97
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 05 črc 2018, 18:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dave97 »

Děkuju, mrknu na to a dám vědět :)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ten ventil na přisávání par do sani vyměn dost se sere
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No ten měl právě už vyměnit ... Jeho číslo jsem psal jen pro kontrolu ;)
Dave97
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 05 črc 2018, 18:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dave97 »

Tyto už jsem vyměnil:
odvětrání klikovky/PCV je 06F129101R
ventil odvětrání nádrže 06E906517A

Ten schovaný v sání včetně hadic ještě ne, ale mám ho už objednaný.
Dave97
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 05 črc 2018, 18:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dave97 »

Tak problém bohužel dál setrvává. V diag se kromě předchozích třech objevila ještě další chyba P2279 - netěsnost v sacím systému. Kontrolka se rožla po výměně ventilu na sání cca po 2 dnech když jsem natankoval plnou(do prvního cvaknutí) a coural chvíli po městě.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nebude to sání někde ruplé
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“