To se musel ale sakra zlepšit, vyhovuje tak v osobáku, ale ve Vitu to bylo za trest, tam se ty motory utahaly a to co způsobil/y/ podfukující vstřik/y/, ty tuny sraček, že padla celá sobota na to jen ten asfalt vydolovat. Hlavy praskaly, ten převod v těch dodávkách ten motor prostě neunesl.. Můj kámoš , velmi pečlivý řidič prostě nechápal, proč mu praskla hlava , když to nechá vždy ohřát a poté zchladnout a nikdy to nepřehřál, protože tento motor v jeho osobním Cečku se chladí bezvadně..rudy5 píše:Vraj ten motor 2.2cdi je nejlepsi aj v automate co citam recenzie
vw multivan
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
Má tohle něco společnýho s 2.7 cdi 120kw ve starám ML?? Jestli jo, tak ten motor je hroznej, hlavy fakt praskaj i když se k tomu chováš jak bůh, servisoval jsem dva a oboum to přerazilo prdel
Tomasi, na mne ohled mít nemusíš, každý má svou pravdu, je vidět že si aut hledíte, ale musiš brát , že ve firmách se s nimi "nikdo nesral" a podle toho to vypadalo. Tehdy nebyla možnost ten motor nebo aspoň kus -hlavu sehnat, starých motorů TD bylo dost....Motory šly na dračku..Já montoval novou hlavu z Brazílie a mimochodem tohle auto kupoval kluk v autorizáku Mercedes v ČB jako prověřené a v 1 A stavu..Pěkně ho hoši /mladého kluka napálili/ hlava byla K.O. A vím, že i kolegové viděli Vito a měli chuť na uzla.. Ale přeji úspěch, jen je zajímavé, že jsou oblasti, kde motory najíždějí mega běžně, ale jinde to odcházelo jako švestky...Ale je možné, že jsem si vše vymyslel..Tomas6 píše:Hele na jericha neber ohled. Otec má asi čtvrté Vito s 22 cdi a to čtvrté jako každé předtím už už 700 tis, zrovna jako strejc kterého ty vita má. Ano vstřiky sem tam fouknou,ale pokud není řidič kkt a hluchý k tomu tak se to dá podchytit zavčas. Jinak se . leje nafta olej a dělají brzdy. Žádné velké průser nikdy nebyly. Podotýkám auta okolo 700 tis km najeto.
nepropadat panice...
Kdyby ty vita tady měly nějaký extra servis... Prvních 400 to má servis v autorizáku, dalších 200 až 250 to má servis když dobře tak po možná 50 tis, pak to koupí otec a dělá se to co 22 tis jak si to řekne. Třeba turba původní. To co má teď má najeto cca 700, co se dělalo těch 400 v autorizáku nevím, ale těch zbylých 300 jen spojka- určitě poprvé, to jsme sondovali v mercedesu, sada vstřiků, kardan, přední a zadní tlumiče - ty se dělaly taky poprvé - tam zas byly čitelné vyražené datumy, kosti na stabilizátoru, spojka na klimakompresoru,dvakrát vodní pumpa a kloub na poloose. Brzdy a oleje neřeším. To je spotřebák, to si nikde nepíšu. Jo a jedna rana, takže světlo a blatník. Druhé co tu teď máme to má nějakých 550,za posledních 150 tis se dělal servis čtyřikrát, je tam problém s DPF, spíš je asi prasklé protože je černo ve výfuku ale auto jede a dělal se výměník voda olej. A klimakompresor. Jo a tlumiče. Ty byly ještě z výroby.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
No, největší zkušenosti s problémy jednotlivých motorů mají právě řemeslníci, co tlakují a rovnají hlavy na různé vozy..Právě ta perlička byla v tom, když jsem přinesl první-sundanou hlavu , tak už ve dveřích povídá...á cdi, /tohle ale byl osobák/, co to dělalo, já říkám voda se kravila jakoby těsnění, ale nezdá se mi to. A on, prdlajz, je prdlá..Tak ji natlakoval a ukázal mi kde, od žhavičky k ventilu prdlá..Pak jsem přinesl ještě 2 a až ta druhá/už byla broušená/ se dala použít, takže se brousila podruhé..Tu jsem koupil na vraku u Říčan -měl tam jednu, domluva byla po telefonu...Takže jak jsem koupil, tak prodávám..A perlička je v tom, že Vito měl i ten řemeslník a povídá, no snad mě to mine, raději to šetřím..
nepropadat panice...