Automaticka prevodovka 7° rok 15

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

převodovka je v podstatě standardní manuál, ten vydrží taky mrak, čas od času mechatronika odejde, po změně převodovýho oleje se to zlepšílo, ale to už se pořešilo u těch starších, lamely odejdou různě, opravdu to asi nemá moc rádo častý rozjíždění, drcne se to na 1ku a hned to dá 2ku a tu to podle mě docela huntuje, tu spojku pro sudý kvalty, někomu to vydrží kilo někomu i dvě, je to opravdu různý
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

To musí být p.Huml taky poděl ty DSG, protože kdyby chtěli tak to vyladí na parádu :roll: a termín drcne to jedničku, hned to prskne dvojku .. :roll:
No ostuda globalismu, bič na lidi, nic víc..
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Lidi tomu hodně pomáhají plazením se v kolonách s nohou na brzdě.
Nikdo je neupozorní, že se s DSG zachází jinak, než s hydroměničem.
S manuálem by asi nikdo nejel 100m rychlostí 1Km/h, s klouzající spojkou. U DSG jim to ani nepřijde.
Nevím, jak u 7°, ale u ostatních pomáhá v koloně jezdit na sportovní režim, pak to tam pořád necpe tu dvojku.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="Ladas"]ty jsi neviděl DSG spojku? (rofl) teď jsi se dobře shodil (LOL)[/quote]

prosimtě, ty ho neznáš? On v ní hledal lamely jako v klasickém automatu a ne spojku, ale to je fuk
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Ty 7 st se vracej i s rozsypanou skříní.Už dělaj ložiska lépe aby tolik nedržela.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

Rolan píše:Lidi tomu hodně pomáhají plazením se v kolonách s nohou na brzdě.
Nikdo je neupozorní, že se s DSG zachází jinak, než s hydroměničem.
S manuálem by asi nikdo nejel 100m rychlostí 1Km/h, s klouzající spojkou. U DSG jim to ani nepřijde.
Nevím, jak u 7°, ale u ostatních pomáhá v koloně jezdit na sportovní režim, pak to tam pořád necpe tu dvojku.
ja to davam do manualu a idem na 1, pripadne klepnem do 2 ked to dovoli (v manuali v podstatne vyssich otackach ako v D). Ale zas na druuhu stranu je jasne ze tu dvojku to na maxidote skor ukaze ako skutocne zalozi - napichnem to na diag a pozrem ako presne a kedy to uz skutocne prepne tie spojky.

tak som to skukol, akonahle na maxiku ukaze D2 tak aj spojky preklopia do 2 a ked potom trochu spomalite tak uz klze spojka 2, odporucam teda manual alebo S ako tu uz bolo spomenute.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“