Automaticka prevodovka 7° rok 15
Moderátoři: šulda, Moderátoři
převodovka je v podstatě standardní manuál, ten vydrží taky mrak, čas od času mechatronika odejde, po změně převodovýho oleje se to zlepšílo, ale to už se pořešilo u těch starších, lamely odejdou různě, opravdu to asi nemá moc rádo častý rozjíždění, drcne se to na 1ku a hned to dá 2ku a tu to podle mě docela huntuje, tu spojku pro sudý kvalty, někomu to vydrží kilo někomu i dvě, je to opravdu různý
Lidi tomu hodně pomáhají plazením se v kolonách s nohou na brzdě.
Nikdo je neupozorní, že se s DSG zachází jinak, než s hydroměničem.
S manuálem by asi nikdo nejel 100m rychlostí 1Km/h, s klouzající spojkou. U DSG jim to ani nepřijde.
Nevím, jak u 7°, ale u ostatních pomáhá v koloně jezdit na sportovní režim, pak to tam pořád necpe tu dvojku.
Nikdo je neupozorní, že se s DSG zachází jinak, než s hydroměničem.
S manuálem by asi nikdo nejel 100m rychlostí 1Km/h, s klouzající spojkou. U DSG jim to ani nepřijde.
Nevím, jak u 7°, ale u ostatních pomáhá v koloně jezdit na sportovní režim, pak to tam pořád necpe tu dvojku.
ja to davam do manualu a idem na 1, pripadne klepnem do 2 ked to dovoli (v manuali v podstatne vyssich otackach ako v D). Ale zas na druuhu stranu je jasne ze tu dvojku to na maxidote skor ukaze ako skutocne zalozi - napichnem to na diag a pozrem ako presne a kedy to uz skutocne prepne tie spojky.Rolan píše:Lidi tomu hodně pomáhají plazením se v kolonách s nohou na brzdě.
Nikdo je neupozorní, že se s DSG zachází jinak, než s hydroměničem.
S manuálem by asi nikdo nejel 100m rychlostí 1Km/h, s klouzající spojkou. U DSG jim to ani nepřijde.
Nevím, jak u 7°, ale u ostatních pomáhá v koloně jezdit na sportovní režim, pak to tam pořád necpe tu dvojku.
tak som to skukol, akonahle na maxiku ukaze D2 tak aj spojky preklopia do 2 a ked potom trochu spomalite tak uz klze spojka 2, odporucam teda manual alebo S ako tu uz bolo spomenute.